Meni
Zapri meni
Zapri

14.3.2022 Pet zvezdic za ID.5, Polo in Taigo na testu Euro NCAP

Trojno slavje na priznanem preizkusu varnosti Euro NCAP (European New Car Assessment Programme).

Novi Volkswagnovi modeli ID.5, Polo in Taigo so s petimi zvezdicami vsi dobili najvišjo možno oceno. Popolnoma električni SUV-coupé ter oba mala avtomobila z motorji z notranjim zgorevanjem so bili pri vseh štirih kriterijih preverjanja ocenjeni kot odlični - pri zaščiti odraslih potnikov, otrok in nezaščitenih udeležencev v prometu ter pri serijskih asistenčnih sistemih.

  • Prepričljiva raven varnosti pri vseh kriterijih preverjanja.

  • Sredinska varnostna blazina za sprednja sedeža v vseh testiranih modelih del serijske opreme.

  • Rezultati so odraz visokih Volkswagnovih varnostnih zahtev.

Trije Volkswagnovi modeli so se še posebej dobro odrezali na področju zaščite odraslih potnikov. Popolnoma električni ID.5 je prejel 93 odstotkov vseh možnih točk, Polo in Taigo pa celo 94 odstotkov. Ocena med drugim temelji na čelnih in bočnih preizkusnih trčenjih ter na naletih od zadaj. ID.5 je odlični rezultat dosegel na podlagi opravljenih preizkusnih trčenj in na osnovi ocene ukrepov za čim hitrejše reševanje.    

Sistem varnostnih blazin v ID.5 med drugim vključuje varnostne blazine za glavo, sredinsko varnostno blazino in stranske varnostne blazine.

Pomemben varnostni element je poleg tega sredinska varnostna blazina za sprednja sedeža. Ta je pri vseh testiranih Volkswagnovih modelih vgrajena že serijsko. Pri bočnem trčenju lahko prepreči udarec z glavo med voznikom in sovoznikom ali pa ga vsaj omili.

Pri zaščiti otrok je ID.5 dosegel 89 odstotkov vseh možnih točk. Dosežena ocena temelji na treh pomembnih vidikih: poleg zaščite, ki jo pri čelnem ali bočnem trčenju zagotavlja­jo otroški zadrževalni sistemi, se upoštevajo tudi možnosti za varno pritrditev otroških sedežev različnih velikosti in oprema, ki jo vozilo nudi za prevoz otrok. Tudi Polo (80 odstotkov) in Taigo (84 odstotkov) sta se pri tem kriteriju odrezala zelo dobro.

Na področju asistenčnih sistemov je prepričal predvsem ID.5, ki je prejel 85 odstotkov vseh možnih točk. Taigo in Polo sta v tej kategoriji osvojila 70 odstotkov točk. Vsi trije modeli imajo med drugim že serijsko vgrajen sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, asistenco za zaviranje v sili Front Assist, vklj. z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, ter asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist. ID.5 si je dodatno število točk prislužil še z optičnim in akustičnim opozorilnikom za nepripete varnostne pasove (v prvi sedežni vrsti) in z zaznavanjem zasedenosti sedežev (v drugi sedežni vrsti).

Poleg zaščite potnikov v vozilu na testih Euro NCAP preverjajo tudi, kako dobro lahko sistemi za avtomatsko zaviranje v sili v situacijah s povečanim tveganjem za nezgodo zavarujejo nezaščitene udeležence v prometu (pešce in kolesarje). Glede na rezultate preizkusov Euro NCAP sistem Front Assist, ki je v modelih ID.5, Taigo in Polo vgrajen že serijsko, dobro zaznava te udeležence v prometu. Sistem za nadzor prometa s pomočjo radarskega senzorja in kamere prepozna kritično zmanjšanje razdalje in pomaga skrajšati zavorno pot. V kritičnih situacijah voznika opozori na nevarnost optično in akustično, dodatno pa še z zavornim sunkom in avtomatskim zaviranjem. Pri zaščiti pešcev in kolesarjev je ID.5 prejel 76 odstotkov vseh možnih točk, Taigo (71 odstotkov) in Polo (70 odstotkov) pa sta mu sledila z majhnim zaostankom.

Pet zvezdic že serijsko: nov trio v dobri družbi.

Najboljša ocena -pet zvezdic - za ID.5, Polo in Taigo je jasen odraz visokih Volkswagnovih zahtev na področju varnosti, obenem pa se z njo nadaljuje niz najboljših rezultatov. Pred tem sta najvišjo oceno na testu Euro NCAP prejela ID.4 (aprila 2021) in kompaktni ID.3 (oktobra 2020). Leta 2019 sta si najboljšo oceno prislužila Golf in T-Cross.

Program ocenjevanja Euro NCAP že od leta 1997 velja kot strogo merilo za nivo varnosti novih modelov vozil v Evropi. Kupcem avtomobilov ažurno posreduje informacije o varnosti priljubljenih novih modelov. V preteklih letih so preizkusni postopki ter zahteve za serijske asistenčne sisteme in pasivno varnost postajali vse strožji. Podrobnosti o testiranjih so javno dostopne na www.euroncap.com.

1 ID.5 - poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: 16,2 (NEVC); emisija CO2 v g/km: 0.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen