H komponentam, ki zahtevajo običajno redno vzdrževanje, sodijo npr. zavore. Te so pri električnem vozilu sicer manj obremenjene in jih je zato treba redkeje zamenjati. K temu med drugim pripomore rekuperacija. To pomeni, da se pri zaviranju vozila kinetična energija rekuperira in pretvori nazaj v električno energijo. Rekuperacija pa deluje tudi kot motorna zavora, zaradi česar je zavorni sistem manj obremenjen in se ne obrabi tako hitro kot pri vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem. Preveriti je treba tudi krmiljenje, klimatsko napravo, platišča in pnevmatike. Končno je treba v podobnih intervalih kot pri osebnih vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem opraviti servisni pregled.
Če se po eni strani določene značilne komponente za motor z notranjim zgorevanjem opustijo, pa je pri servisnem pregledu električnega vozila treba preveriti nekatere nove elemente, ki so značilni samo za električna vozila. Sem sodi baterija, ki zahteva vizualno kontrolo: v okviru splošnega vzdrževanja se preverijo polnilni priključek in kabelske povezave ter stanje baterije.