Meni
Zapri meni
Zapri

11.7.2021 Novi Polo GTI: sodoben športni avto v najboljši tradiciji

V avtomobilskem svetu so znane tri črke, ki imajo že skoraj pet desetletij domala čaroben prizvok: GTI.

  • Zmogljivost, tehnologija, športnost - novi Polo GTIna novo določa standarde v svojem razredu.

  • Močan pogon: turbobencinski motor z visokim navorom in športno podvozje za Polo GTI1.  

  • Vrhunski model iz družine Polo: oprema, kot so barvno kontrastni IQ.Light - matrični LED-žarometi in rdeča okrasna linija v mreži hladilnika, ga loči od drugih modelov Polo.

  • Tehnologije iz višjih razredov: Volkswagnova platforma MQB omogoča asistenčne sisteme, kot so IQ.DRIVE Travel Assist, Lane Assist in prediktivni ACC.

Aprila je Volkswagen predstavil novo razvojno stopnjo šeste generacije modela Polo. Zdaj prihaja na trg njegova najbolj športna različica: novi Polo GTI. Nosilec legendarne kratice je največ, kar lahko Polov segment ponudi z vidika zmogljivosti, tehnologije in športnosti. Motor TSI z visokim navorom in športno podvozje, prilagojeno posebej za Polo GTI1, spremenita prodajno uspešni kompaktni avto v dinamičen športni avtomobil s štirimi vrati, ki prvič opcijsko omogoča tudi delno avtomatizirano vožnjo. Številni asistenčni sistemi najnovejše generacije zagotavljajo še več udobja in varnosti za vse potnike.

V avtomobilskem svetu so znane tri črke, ki imajo že skoraj pet desetletij domala čaroben prizvok: GTI. Od prvega GTI iz leta 1976 je ta kratica po zaslugi Volkswagna v segmentu kompaktnih vozil sinonim za izjemen užitek v vožnji. Polo je oznako GTI prvič dobil leta 1998 - kot tretji model po Golfu in Sciroccu. Najnovejša generacija dosledno nadaljuje veličastno tradicijo GTI-modelov in postavlja nove standarde za majhne kompaktne avtomobile. Tehnična osnova za to je Volkswagnova prečna modularna platforma (MQB). V vseh modelskih serijah je MQB sinonim za tehnološki napredek, visoko togost karoserije, zgledno nizko maso vozila in zelo dobre naletne lastnosti. 

IQ.DRIVE Travel Assist, ki je prvič uporabljen v modelu Polo GTI, omogoča delno avtomatizirano vožnjo. Sistem lahko prevzame krmiljenje, zaviranje in pospeševanje novega Pola GTI pri hitrosti od 0 km/h do meje nadzora, ki jo omogoča Travel Assist (210 km/h). Za vzdolžno vodenje IQ.DRIVE Travel Assist uporablja znane sisteme, kot je avtomatsko uravnavanje razdalje ACC, za bočno vodenje pa serijsko asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist. Voznik lahko sistem aktivira z gumbom Travel Assist na novo oblikovanem večfunkcijskem športnem usnjenem volanu. Roke morajo med uporabo ostati na volanu. Voznik je ves čas odgovoren za vozilo. 

Najsodobnejšo povezljivost v novem Polu GTI zagotavljajo številni novi infotainment sistemi (najnovejša generacija MIB3.1), ki so omrežno povezani z najrazličnejšimi spletnimi storitvami. Enota za spletno povezljivost (OCU) z vgrajeno eSIM-kartico omogoča uporabo spletnih storitev We Connect (pripravljene za časovno neomejeno uporabo) in We Connect Plus (v Evropi pripravljene za brezplačno uporabo za eno ali tri leta). Funkcije, kot so naravno glasovno upravljanje (ni na voljo v slovenskem jeziku), dostop do storitev pretakanja in personalizacija v oblaku prek računa "Volkswagen ID", nadgrajujejo najnovejši sistem MIB3.1 (odvisno od opreme vozila). Integracija aplikacij prek "App-Connect Wireless" za Apple CarPlay™ in Android Auto™ je zdaj tudi brezžična. Tako kot v modelu Polo so instrumenti in infotainment sistem razporejeni na eni vizualni osi, zato jih je mogoče v vseh voznih razmerah optimalno videti in upravljati. "Digital Cockpit Pro" ne navdušuje le s svojo velikostjo - diagonala zaslona meri 10,25 palca oz. 26 centimetrov, temveč tudi z večjo gostoto slikovnih točk, boljšim kontrastnim razmerjem in intenzivnejšimi barvami. 

Športnost v kombinaciji z učinkovitostjo in zmerno porabo

Srce slehernega modela GTI je motor. Tako kot vsi njegovi predhodniki je tudi novi Polo GTI gnan na sprednji kolesni par. Bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem in turbo­polnilnikom je serijsko kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Aduti spredaj prečno vgrajenega turbomotorja v novem Polu GTI so dvojni sistem vbrizgavanja s kombiniranim direktnim vbrizgavanjem in vbrizgavanjem v sesalno cev, krmilnik motorja s štirimi jedrnimi procesorji in elektronsko preklapljanje dvižnih ventilov na sesalni strani. Kljub visoki moči motor odlikujeta učinkovitost in zmerna poraba goriva. K temu prispeva tudi majhna lastna masa novega Pola GTI.

Kot se spodobi za pravi Volkswagnov GTI, je tudi novi Polo GTI serijsko opremljen s posebej zanj prilagojenim športnim podvozjem, ki karoserijo zniža za 15 milimetrov in zagotavlja značilno GTI-jevsko sintezo visoke vozne dinamike, varne nevtralnosti in visokega udobja pri vožnji.

Novi Polo GTI je zdaj serijsko opremljen z novimi IQ.Light - matričnimi LED-žarometi in prečno svetlobno linijo v mreži hladilnika, ki dopolnjuje dnevne luči. Novi športni Polo s tem predstavlja stilistični most med električno gnanimi modeli Volkswagen ID. in novo generacijo uspešnih modelov, kot so Golf, Arteon in Tiguan, ki so prav tako - bodisi opcijsko ali v povezavi z določenimi opremskimi paketi - opremljeni s tem markantnim svetlobnim LED-pasom, značilnim za nove Volkswagne.

Najopaznejša vizualna sprememba na zadku novega Pola GTI so prenovljene zadnje LED-luči z animirano zavorno lučjo in integriranim dinamičnim smernikom, ki s tekočim svetlobnim gibanjem nakazuje spremembo smeri. Nova GTI-jevska odbijača dajeta zdaj kompaktnemu športnemu avtomobilu na cesti še bolj suvereno in širšo podobo. Sistem prilagodljive sprednje osvetlitve (AFS), ki je vgrajen v stranski del odbijača in je krmiljen z glavnimi žarometi, je preoblikovan in zdaj ustvarja še bolj izrazit svetlobni učinek. V povezavi z IQ.Light - matričnimi LED-žarometi zagotavlja zelo homogeno osvetlitev cestišča in okolice. Značilni znaki GTI-modela na dodelanem sprednjem delu ostajajo privlačni rdeči logotip GTI v mreži hladilnika, sataste prezračevalne rešetke in sklenjena rdeča okrasna linija nad pasom dnevnih LED-luči, ki na levi in desni strani z rdečimi krilci prehaja v IQ.Light - matrične LED-žaromete.

Novi Polo GTI je na voljo v petih barvah: globoko črna biserna, dimasto siva kovinska, kraljevo rdeča kovinska, čista bela univerzalna in podvodno modra kovinska. Zadnje tri barve karoserije je mogoče po želji kombinirati s kontrastno črno streho. Serijska so 17‑palčna aluminijasta platišča, kot dodatno opremo pa lahko za Polo GTI naročite tudi 18‑palčna aluminijasta platišča.

V notranjosti prevladujejo črni, rdeči, sivi in kromasti barvni odtenki. Strešni stebrički in stropna obloga so v značilnem GTI-jevskem slogu vedno titanovo črne barve. Tudi rdeči kontrastni šivi že od nekdaj spadajo med značilnosti GTI-modelov. Krasijo serijski več­funkcijski športni usnjeni volan, oblogo prestavne ročice in zunanje površine sedežev. Opcijski avdiosistem beats z močjo 300 W in šestimi zvočniki zagotavlja navdušujočo akustično izkušnjo. Ojačevalnik je ekonomično nameščen pod dnom variabilnega prtljažnega dna. Prostornina prtljažnega prostora novega Pola GTI je 351 litrov.

 

 

1 Vse informacije o opremi veljajo za nemški trg. Homologirani podatki o porabi goriva in emisijah CO2 še niso na voljo. Vozilo še ni v prodaji.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen