Pregled metod Clever Repair
Popravilo stekla
Manjše poškodbe, ki so posledica udarca kamna, je v številnih primerih mogoče popraviti brez menjave vetrobranskega stekla. Nepopravljene poškodbe se zaradi toplotnih napetosti lahko hitro povečajo in lahko se zgodi, da popravilo ni več možno. Če torej ob steklo zadene kamen in ga poškoduje, nikar ne odlašajte s popravilom.
Prednosti:
- Zavarovalnica (kasko zavarovanje) običajno povrne škodo brez upoštevanja odbitne franšize.
- Zamenjava stekla ni potrebna.
- Popraviti je mogoče tudi zatemnjena stekla.
- Ni vam treba kupiti nove vinjete.
Pogoji:
- Premer mesta udarca ne sme biti večji od 5 mm.
- Vmesna folija in/ali notranje steklo ne smeta biti poškodovana.
- Umazanija in vlaga ne smeta prodreti pregloboko. Zato je najbolje, da se za popravilo odločite čim prej.
Udrtine
Strokovnjaki ocenjujejo, da ima vsak drugi avto v Sloveniji poškodovano karoserijo zaradi udarcev. Pri tem številni lastniki avtomobilov oklevajo in se ne odločijo za popravilo. Udrtine in izbokline, ki jih je bilo doslej treba popraviti z nanosom kita in s ponovnim lakiranjem, je sedaj možno odpraviti brez poškodb originalnega laka. Tako je videz vašega vozila ponovno brezhiben.
Prednosti:
- Demontaža poškodovanih delov praviloma ni potrebna.
- Pri takojšnjem popravilu poškodbe je zagotovljena optimalna zaščita pred rjo in korozijo.
- Prihranite čas in denar.
- Vozilo ohrani vrednost.
Pogoji:
Neopazno popravilo je mogoče le, če so na udrtini izključno površinske praske. Natančno oceno naj predhodno poda strokovnjak.
Opozorilo:
- Če so udrtine na robovih, vogalih ali vdolbinicah, jih morda
ne bo mogoče v celoti odstraniti (brez opaznega odsevanja).
Lak
Nepazljivost z nakupovalnim vozičkom, nesreča pri parkiranju - in že je lak na vozilu opraskan. Z lakiranjem Clever Repair je manjše poškodbe laka mogoče popraviti neposredno na vozilu in brez zahtevne demontaže delov, ki zahtevajo ponovno lakiranje.
Prednosti:
- Demontaža poškodovanih delov ni potrebna.
- Zagotovljena sta lakiranje poškodovanega mesta brez tvorbe oblačkov in nezaznaven prehod transparentnega laka na tovarniško lakiranje.
- Pri takojšnjem popravilu poškodbe je poskrbljeno za optimalno zaščito pred rjo in korozijo.
- Prihranite čas in denar.
- Vozilo ohrani vrednost.
Pogoj:
- Premer mesta poškodbe ne sme biti večji od 3,5 cm.
Izjema:
- Metoda ni primerna za srebrne lake.
Opozorilo:
- Pri starih, neenakomerno obledelih lakiranih površinah ter pri kovinskih lakih se lahko zgodi, da je pri posebnem vpadnem kotu svetlobe zaznavno minimalno odstopanje v barvi.
Udarci kamnov
Poškodbe, ki so posledica udarcev kamnov, lahko po želji prekrijemo s posebnimi laki. Z njimi zapolnimo nastale kraterje in preveliko količino nanesenega laka spoliramo s posebej prilagojenim postopkom.
Prednosti:
- Lak nanesemo samo v nastali krater. Preostali lak ostane v originalnem stanju.
- Pri takojšnjem popravilu poškodbe je zagotovljena optimalna zaščita pred rjo in korozijo.
- Prihranite čas in denar.
- Vozilo ohrani vrednost.
Izjema:
- Metoda ni primerna za popravilo velikih, močno poškodovanih mest ter za srebrne lake.
Napotki:
- Vizualno je celostni vtis po popravilu znova brezhiben, toda če si površino ogledate povsem od blizu, so zapolnjeni kraterji v laku vidni.
- Metoda je še posebej primerna za temne lake.
Zunanji plastični deli
Visoki robniki, kovinska ograja ob robu ceste, lažja nezgoda: trenutek nepazljivosti je dovolj, da poškodujete plastične dele na vozilu. Sedaj imate poleg menjave poškodovanih odbijačev, zaščitnih letev in ohišij zunanjih ogledal še eno možnost. Z novo tehniko lepljenja je mogoče prekriti manjše luknje in praske, kar pomeni, da se lahko izognete menjavi dela.
Prednosti:
- Demontaža poškodovanih plastičnih delov ni potrebna.
- Prihranite čas in denar.
- Vozilo ohrani vrednost.
Pogoji:
- Praska ne sme biti daljša od 100 mm.
- Luknjo je mogoče popraviti le, če njen premer ni večji od 30 mm.
Opozorilo:
- Popraviti je mogoče tudi strukturirane površine.
Notranji plastični deli
Z enostavnim popravilom lahko odrgnine, razpoke in izvrtine postanejo preteklost. Običajno je popravilo mogoče brezhibno izvesti brez demontaže.
Prednosti:
- Ni vedno potrebna menjava poškodovanih notranjih oblog, armaturne plošče in konzol.
- Prihranite čas in denar.
- Vozilo ohrani vrednost.
Pogoj:
- Premer poškodbe (npr. luknje) ne sme biti večji od 15 mm.
Izjema:
- V predelu varnostnih blazin izvajanje popravil ni dovoljeno.
Opozorilo:
- S to metodo so vizualno doseženi zelo dobri rezultati, toda kljub temu ni vedno mogoče v polnem obsegu doseči enakega nivoja kakovosti kot pri novem delu.
Tkanina
Manjše luknje zaradi cigaret ter raztrganine na sedežih, stropni oblogi ali talnih oblogah je v veliko primerih mogoče popraviti tako, da je znova zagotovljen lep videz.
Prednosti:
- Ni več potrebna draga menjava npr. sedežnih prevlek.
- Rekonstruirati je mogoče vse običajne barve in vzorce tekstilnih sedežnih prevlek, stropne obloge in talne obloge v notranjosti vozila.
- Popravilo raztrganin in manjših lukenj zaradi cigaret ne zahteva veliko časa.
- Vozilo ohrani vrednost.
Pogoji:
- Raztrganine ne smejo biti daljše od 40 mm.
- Premer lukenj ne sme biti večji od 15 mm.
Izjema:
- V predelu varnostnih blazin izvajanje popravil ni dovoljeno.
Napotki:
- S to metodo je mogoče popraviti tudi alkantaro.
- Vizualno so doseženi zelo dobri rezultati, toda kljub temu ni vedno mogoče v polnem obsegu doseči enakega nivoja kakovosti kot pri novem delu.
Usnje
Tudi ta kakovostni material zelo pogosto omogoča popravilo, ki vas ne stane veliko denarja. S posebnimi tehnikami odpravimo manjše poškodbe ali odstranimo trdovratno umazanijo.
Prednosti:
- Menjava poškodovanega sedeža oz. sedežne prevleke običajno ni potrebna. Posledično ne nastane razlika v barvi med novim in starim sedežem in ni dodatno potrebna še menjava sovoznikovega sedeža oz. prevleke sovoznikovega sedeža.
- Prihranite čas in denar.
- Vozilo ohrani vrednost.
Pogoji
- Raztrganine ne smejo biti daljše od 40 mm.
- Premer lukenj ne sme biti večji od 15 mm.
Izjeme:
- V predelu varnostnih blazin in ob šivih popravila niso dovoljena.
- Alkantara (glej popravila tekstilnih prevlek).
Opozorilo:
- S to metodo so vizualno doseženi zelo dobri rezultati, toda kljub temu ni vedno mogoče v polnem obsegu doseči enakega nivoja kakovosti kot pri novem delu.
Aluminijasta platišča
Če se vam bo kdaj zgodilo, da boste z aluminijastim platiščem podrsali ob robnik, to ne sme biti razlog za slabo voljo. Nova metoda iz sklopa popravil Clever Repair omogoča hitro in vrhunsko popravilo poškodbe, za kar pa vam ne bo treba odšteti veliko denarja. S posebnim sredstvom, ki se hitro strdi, zapolnimo praske in zareze ter jih prekrijemo z lakom.
Prednosti:
- Menjava poškodovanega platišča - glede na obseg poškodbe - ni več potrebna. Tako prihranite čas in denar.
- Vozilo ohrani vrednost.
Pogoji:
- Praske so lahko globoke največ 2 mm. Za podrobnejše informacije se obrnite na izbranega Volkswagnovega servisnega partnerja.
Popraviti ni mogoče:
- kromiranih platišč, poliranih platišč in platišč iz legiranega jekla.
- Poškodovanih ali deformiranih platišč ter platišč s počenimi ali deformiranimi luknjami za vijake.
Opozorilo:
- S to metodo so vizualno doseženi zelo dobri rezultati, toda kljub temu ni vedno mogoče v polnem obsegu doseči enakega nivoja kakovosti kot pri novem delu.