Meni
Zapri meni
Zapri

Vodnik v primeru nezgode Pravilno vedenje v primeru nezgode

Vodnik v primeru nezgode Pravilno vedenje v primeru nezgode

Cestni promet in število vozil na slovenskih cestah naraščata. Tudi najboljše zavarovanje ne more preprečiti nezgod. S Volkswagnovim vodnikom o pravilnem vedenju v primeru nezgode bi vam v tem primeru radi pomagali v kar največji meri.

Z našo pomočjo boste prejeli najpomembnejše informacije o pravilnem vedenju na kraju nezgode.

1. Zavarujte kraj nezgode

Vklopite opozorilne utripalke, oblecite varnostni brezrokavnik (vedno ga hranite v notranjosti vozila!) in nato postavite varnostni trikotnik (glejte točko 2). Zelo pomembno je, da pravilno zavarujete kraj nezgode. Tako zavarujete poškodovane in pomočnike ter preprečite posledična trčenja. Zato najprej zavarujte, nato pomagajte!

 

2. Postavitev varnostnega trikotnika

  • na avtocesti pribl. 250 m
  • na magistralni cesti pribl. 150 m
  • v kraju pribl. 50 m
  • razdalja od roba cestišča pribl. 1 m

 

3. Umaknite potnike iz območja nevarnosti

 

4. Če je kateri od potnikov poškodovan, nujno upoštevajte naslednje:

nudite prvo pomoč - uvedite reševalne ukrepe. Obvestite reševalno službo in policijo! Na avtocestah boste približno vsake 2 km našli telefon za klic v sili. Puščice na obcestnih količkih kažejo, kje je najbližji telefon za klic v sili. Dvignite slušalko, oglasila se bo centrala upravljavca cest.

Pri klicu v sili bodite pozorni, da podate odgovore na 5K:

  • Kdo kliče?
  • Kaj se je zgodilo?
  • Koliko je poškodovanih?
  • Kje se je zgodila nezgoda?
  • Kdaj se je zgodila?

 

Številke za klic v sili:

  • policija: 113
  • reševalna služba: 112
  • gasilci: 112
  • evropska številka za klic v sili: 112

 

Poskrbite za nadaljnjo oskrbo poškodovanih.

 

5. Kaj je treba storiti v primeru premoženjske škode?

  • Drugemu udeležencu v nezgodi obvezno dajte v vpogled dokumentacijo o vozilu.
  • Z drugim udeležencem v nezgodi pripravite poročilo o nezgodi, ki ga morata oba podpisati (ne gre za priznavanje krivde, temveč za opis poteka nezgode, da bi hitreje odpravili škodo).

 

6. Dokazi

  • Fotografirajte mesto nezgode.
  • Če imate priče, zabeležite njihovo ime in naslov.

 

7. Asistenca Porsche Slovenija - Volkswagen

Jamstvo mobilnosti, ki vam ga zagotavlja Asistenca Porsche Slovenija - Volkswagen samodejno in brezplačno prejmete z vsakim novim vozilom. Tako velja že od dostave vašega vozila. Jamstvo se samodejno vedno znova podaljšuje za celotno življenjsko dobo vozila in brez dodatnih stroškov, v kolikor je servis opravljen v skladu z navodili proizvajalca.

V primeru okvare ali nezgode Asistenca Porsche Slovenija - Volkswagen poskrbi, da ste brezskrbno mobilni doma in v tujini. Storitev zajema številne storitve, npr. pomoč na kraju nezgode, vleko vozila, reševanje vozila, dobavo nadomestnih delov in nadomestni prevoz

Številka Kontaktnega centra Asistence Porsche Slovenija - Volkswagen: 080 19 18. Pomoč 24 ur na dan.

Vaš Volkswagnov partner bo za vas prevzel celoten postopek v zvezi z zavarovanjem

Postopek v zvezi z zavarovanjem

Naš strokovnjak bo pripravil natančen profil škode in ob upoštevanju vaših pravic poskrbel za postopek v zvezi z zavarovanjem. (Vprašanje odgovornosti za nezgodo lahko uredi le stranka.) To vam prihrani delo s prijavo škode, oceno škode itd. Vaš Volkswagnov partner bo uredil vsa vprašanja v zvezi z zavarovanjem, povezana s škodo na vozilu. Vse, kar vam preostane, je, da prevzamete svoje popravljeno, popolnoma obnovljeno vozilo. Skratka, prizadevamo si za najugodnejši izhod iz neprijetne situacije.

Pozabite na vse skrbi - tu je vaš Volkswagen!

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen