Ne znamo vedno pravilno oceniti svoje sposobnosti za vožnjo. Predstavljajte si naslednjo situacijo: potem ko se dlje časa vozite po ravni, monotoni cesti, vas počasi premaguje utrujenost. Krčevito se oprijemate volana in ga obračate sunkovito. Sistem za zaznavanje utrujenosti voznika prepozna ta značilni način vožnje, ga analizira glede na trajanje vožnje in se nemudoma odzove. Oglasi se zvočni opozorilni signal, na zaslonu večfunkcijskega prikazovalnika pa se prikaže priporočilo za postanek. Sistem vas na ta način spodbudi, da se odločite za premor in vožnjo nadaljujete šele, ko ste spočiti. S tem poskrbi, da vedno varno pripeljete do cilja.
Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete tukaj ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.