Novice | 06. oktober 2015

Matthias Müller: "To krizo bomo premagali" 

 

Predsednik uprave delniške družbe Volkswagen Matthias Müller je zaposlenim v Wolfsburgu na današnjem zboru delavcev obljubil "hitro in neprizanesljivo preiskavo" dogodkov v emisijskem škandalu. Kar se je zgodilo, je v nasprotju z vsem, kar poosebljajo koncern in njegovi ljudje, in za to preprosto ni opravičila. Obenem je zaposlene opogumil: "To krizo lahko premagamo in jo tudi bomo. Ker je Volkswagen koncern z močnim jedrom. In predvsem, ker imamo najboljše avtomobilske strokovnjake, kar bi si jih lahko želeli." Podjetje bo storilo vse, da bo Volkswagen tudi v prihodnje sinonim za dobra in varna delovna mesta.

Pred več kot 20.000 zaposlenimi v hali 11 na zemljišču tovarne v Wolfsburgu je Müller jasno povedal: "Poleg ogromne finančne škode, ki je danes sploh še ni mogoče oceniti, je s to krizo nastala predvsem kriza zaupanja. Ker gre za bistvo našega podjetja in naše samopodobe - za naše avtomobile." Dodal je še, da stabilnost, zanesljivost in verodostojnost tvorijo jedro znamke Volkswagen: "Naša najpomembnejša naloga bo zato, da znova pridobimo izgubljeno zaupanje - pri strankah, partnerjih, investitorjih in celotni javnosti." Prvi korak pri tem predstavlja hitra in neprizanesljiva preiskava. "Šele ko bo vse razjasnjeno, šele ko bomo vse temeljito preučili, nam bodo ljudje znova zaupali," je povedal Müller.

Predsednik uprave je prosil za razumevanje, ker tudi sam še nima odgovorov na številna vprašanja: "Verjemite mi: tudi jaz sem neučakan. Ampak v tej situaciji, v kateri imamo opravka s štirimi znamkami in številnimi modelskimi izvedbami, je skrbnost še pomembnejša kot hitrost."

Obenem je Müller oznanil, da je projektna ekipa pripravila akcijski načrt. V teh dneh bodo prizadete stranke obveščene, da bodo na njihovem vozilu izvedene izboljšave pri obdelavi izpušnih plinov. Poleg tega je podjetje pripravilo posebno spletno stran, na kateri stranke na podlagi številke šasije lahko preverijo, ali je njihovo vozilo med prizadetimi ali ne. Podjetje bo sedaj pristojnim oblastem - najprej nemškemu zveznemu uradu za motorna vozila - predstavilo tehnične rešitve in zaprosilo za odobritev. Müller: "Pri nekaterih motorjih bo zadostovala predelava programske opreme. Pri določenih vozilih pa bodo dodatno potrebni še posegi na tehničnih komponentah. Stranke bomo redno obveščali o ukrepih in dogovorili se bomo za ustrezne termine na servisu."

Vodja koncerna je obenem razjasnil, da so vsa zadevna vozila tehnično varna in primerna za vožnjo: "V nobenem trenutku ni bila ogrožena varnost naših strank. Predvsem pa - vsa vozila z dizelskimi motorji EU6 izpolnjujejo zakonska določila in okoljevarstvene zahteve. Za Wolfsburg to pomeni: proizvodnja se lahko nadaljuje."

Müller je povedal tudi naslednje: "Kmalu bodo za probleme pripravljene tehnične rešitve, poslovnih in finančnih posledic pa danes še ni mogoče oceniti." Podjetje se je moralo hitro odzvati: "Vse načrtovane investicije bomo zato zdaj znova pretehtali. Kar ni nujno potrebno, bo črtano ali odloženo. In zato bomo prilagodili program učinkovitosti. Povsem odkrit bom: vse skupaj ne bo povsem neboleče." Toda zaposlenim je zagotovil: "Storili bomo vse, da bo Volkswagen tudi v prihodnje sinonim za dobra in varna delovna mesta."

Müller je nadaljeval: "Na salonu IAA smo pokazali, da smo pri velikih tehnologijah prihodnosti dobro pozicionirani. Tega trdnega položaja sedaj ne smemo postaviti na kocko. Močno moramo zategniti pas, da bomo obvladali posledice krize. Toda hkrati se ne smemo odreči vlaganjem v prihodnost. In tudi za to bo šlo v naslednjih tednih in mesecih."

Še vedno niso na voljo vsa dejstva, toda zagotovo je mogoče narediti naslednji sklep: "Volkswagen mora znova postati sinonim za večjo integriteto. Ne le na papirju, temveč vedno in povsod. Vse bomo storili za to, da se bodo pravil držali vsi. Ta koncern in njegove znamke poosebljajo vzdržnost, odgovornost in verodostojnost. Seveda se za marsikaj od tega sedaj zdi, da stoji na trhlih nogah. Toda - skupaj z vami želim dokazati, da naše vrednote veljajo. In da si Volkswagen in mi vsi zaslužimo zaupanje ljudi."

Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete tukaj ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. 

Zapri
Meni
Zapri meni
Zapri

Aktualne informacije za stranke

Na tej strani boste našli novice o aktualnem razvoju dogodkov pri Volkswagnu.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen