Po želji je lahko že od samega začetka popolnoma povezan, s čimer vam bodo na voljo
številne storitve We Connect1. Po enkratni aktivaciji in prijavi s
Volkswagen ID je uporaba inovativnih spletnih storitev popolnoma preprosta,
poleg tega pa še brezplačna. Pri tem z opcijo Upgrades2 lahko po potrebi
naknadno aktivirate še dodatne funkcije.
S storitvami iz ponudbe We Connect vaš vsakdanjik ne bo le prijetnejši, temveč
tudi udobnejši. Lahko boste namreč dostopali do vseh pomembnih informacij o vozilu,
kaj hitro pa boste tudi odkrili, kako praktični sta storitvi Klic ob okvari in
Načrtovanje servisnih terminov.
Z aplikacijo We Connect za pametni telefon vam bo nenehno zagotovljen popoln
pregled nad najpomembnejšimi podatki o vašem Polu GTI: med drugim boste lahko
odčitali, kolikšen je preostali doseg, in preverili, ali so vsa vrata in okna
zaprta.
1 Za uporabo storitev We Connect
potrebujete uporabniški račun Volkswagen ID in se morate z uporabniškim imenom
in geslom prijaviti v We Connect. Poleg tega morate prek spleta z družbo
Volkswagen AG skleniti ločeno pogodbo za We Connect oz. We Connect
Plus. Za We Connect Plus imate po prevzemu vozila 90 dni časa, da na
spletni strani myvolkswagen.net ali prek aplikacije Volkswagen We Connect (na
voljo v spletnih trgovinah App Store in Google Play Store) registrirate svoje
vozilo in izkoristite celotno dogovorjeno brezplačno obdobje uporabe
storitev.
Uporabo mobilnih spletnih storitev iz ponudbe We Connect
omogoča integrirana internetna povezava. Stroške, ki znotraj Evrope nastanejo pri
prenosu podatkov, v okviru pokritosti z omrežjem krije Volkswagen AG - z
izjemo stroškov za storitve Streaming & Internet in posamezne aplikacije
InCar. Uporaba spletnega radia in pretakanje medijev sta mogoča prek prenosne
naprave (npr. pametnega telefona), ki lahko postane mobilna dostopna točka za WLAN.
V tem primeru so ustrezne storitve na voljo samo pod pogojem, da ima uporabnik
obstoječo ali posebej sklenjeno pogodbo z mobilnim operaterjem, in le na področjih,
ki so pokrita z ustreznim omrežjem mobilne telefonije. Pri pošiljanju ali
sprejemanju podatkov po internetu lahko - odvisno od tarife in predvsem pri uporabi
v tujini - nastanejo dodatni stroški (npr. zaradi gostovanja v drugih
omrežjih).
Za uporabo brezplačne aplikacije We Connect sta potrebna
pametni telefon z ustreznim operacijskim sistemom iOS ali Android ter SIM-kartica z
opcijo za prenos podatkov. Poleg tega mora imeti uporabnik obstoječo ali posebej
sklenjeno pogodbo z mobilnim operaterjem.
Razpoložljivost posameznih storitev iz paketov, ki jih je
mogoče naročiti v sklopu ponudbe We Connect in We Connect Plus, se v
posameznih državah lahko razlikuje in je odvisna tako od vozila kot tudi od opreme.
Storitve so na voljo za sklenjeni čas veljavnosti pogodbe, pri čemer lahko v času
veljavnosti pogodbe pride do vsebinskih sprememb oz. umika iz ponudbe. Podrobnejše
informacije lahko dobite na connect.volkswagen-we.com ali pri izbranem partnerju
znamke Volkswagen. Za informacije o tarifnih pogojih se lahko obrnete na svojega
mobilnega operaterja.
2 Za nakup produktov iz ponudbe Upgrades
potrebujete uporabniški račun Volkswagen ID in veljavno pogodbo za
We Connect, poleg tega pa se morate verificirati kot glavni uporabnik. Pri tem
postopku se vaš uporabniški račun poveže s konkretnim vozilom. Pomembno je tudi, da
vozilo izpolnjuje tehnične zahteve, ki so pogoj za združljivost z izbranim
produktom. Produkte, ki so v sklopu ponudbe Upgrades na voljo za posamezno vozilo,
si lahko glavni uporabnik ogleda v trgovini InCar v infotainment sistemu ali v
spletni trgovini We Connect na naslovu shop.volkswagen-we.com. Plačljive
produkte je s prikazanimi in razpoložljivimi plačilnimi sredstvi mogoče kupiti tako
v trgovini InCar v vozilu kot tudi v spletni trgovini We Connect. Kupljene in
aktivirane funkcije iz ponudbe Upgrades ostanejo v vozilu, uporabljajo jih lahko
vsi vozniki in niso prenosljive na druga vozila.