Meni
Iskanje
Hibridna vozila
VW Touareg, Golf, Passat und Tiguan eHybrid stehen nebeneinander
VW Touareg, Golf, Passat und Tiguan eHybrid stehen nebeneinander

Volkswagen hibridni avtomobili

Na poti v prihodnost: Volkswagen hibridni avtomobili združujejo najboljše iz obeh svetov – električno učinkovitost in moč motorja z notranjim izgorevanjem. VW Hybrid pomeni napredne baterije in okolju prijazne vožnje, pa tudi vsestranskost in svobodo v vašem vsakdanjem življenju. Doživite zdaj prihodnost mobilnosti!

Naši hibridni modeli: najboljše iz obeh svetov

Pri Volkswagnu Slovenija vas čaka fascinanten svet okolju prijazne mobilnosti . Potopite se v našo široko ponudbo hibridnih avtomobilov, ki združujejo inovativno tehnologijo in trajnost. Ne glede na to, ali gre za priključni hibrid ali blagi hibrid – zahvaljujoč naši izbiri različnih pogonov obstaja pravi hibridni avtomobil za vsako vozno potrebo. Izvedite več o različnih hibridnih modelih VW in prednostih, ki jih ponujajo!

Volkswagen priključni hibridni modeli (eHybrid)

ID. Buzz

ID. Buzz

Od 58.888,00 € z DDV

Volkswagen blagi hibridni modeli (eTSI)

ID. Buzz

ID. Buzz

Od 58.888,00 € z DDV

Raznoliko učinkoviti: Pregled hibridnih pogonov.

Vi se odločite, katera oblika pogona ustreza vašim voznim potrebam. Z našimi hibridnimi vozili ponujamo pogonske tehnologije, ki zagotavljajo večjo zmogljivost in manjšo porabo. Za vas to pomeni: uživanje v okolju prijazni elektromobilnosti v vsakdanjem življenju, brez odpovedi zmogljivemu motorju z notranjim izgorevanjem, kadar je to potrebno. Ne glede na to, ali gre za priključni hibrid ali blagi hibrid - VW Hybrid je najboljši dokaz, kako raznolika je lahko elektromobilnost. Spoznajte več o različnih hibridnih pogonih.

Priključni hibrid (eHybrid)

Priključno hibridno vozilo združuje običajni motor z notranjim zgorevanjem z električnim pogonskim sistemom, ki ga je mogoče polniti prek zunanjega vira energije. Volkswagnovi priključni hibridni avtomobili so opremljeni z učinkovitim motorjem TSI (bencin), 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) in litij-ionsko baterijo.

Če je baterija dovolj napolnjena, lahko v električnem načinu prevozite krajše razdalje brez CO2. Pri višjih hitrostih je motor TSI vklopljen. Ko se baterija izprazni, vozilo samodejno preklopi na motor z notranjim zgorevanjem.

Napis eHYBRID na zadku vozila VW Touareg Elegance eHybrid.

Blagi hibridi (eTSI)

Pri naših modelih z blagim hibridom je motor z notranjim zgorevanjem podprt z elektromotorjem. Tega hibridnega avtomobila ni treba polniti, saj med vožnjo sam generira elektriko za akumulator. To pomeni: manjša poraba, večja zmogljivost in udobje pri vožnji. Prednosti modelov z blagim hibridom na kratko:

  • Manjša poraba goriva: Naši blagi hibridni pogoni vsebujejo učinkovit 1,5-litrski TSI motor, ki je povezan s 48-voltno napeljavo in 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). To naredi eTSI v primerjavi z običajnim TSI motorjem bistveno varčnejši.
  • Uživanje v vožnji: Kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in električne podpore zagotavlja bolšji pospešek.
  • Uporabniku prijazno: Manjšo baterijo blagega hibrida ni treba polniti. Elektrika za akumulator se generira iz rekuperacije energije med zaviranjem med vožnjo.
  • Udobje pri vožnji: Z enostavnim izklopom TSI motorja med vožnjo eTSI aktivira svojo funkcijo jadranja. Tako se lahko tiho peljete po cestah."
Heck vom VW Golf8 mit eTSI

Hibridni modeli podrobno

Golf eHybrid

Ein weißer VW Golf 8 eHybrid steht geparkt vor einer Garage und wird aufgeladen.

Golf je v različici opreme Style na voljo kot priključni hibrid. Ko je baterija Golfa Style eHybrid napolnjena, se samodejno zažene v lokalno CO2-nevtralnem e-načinu. V električnem načinu lahko prevozi do 143 km (kombinirano po WLTP). TSI motor se lahko po želji vklopi. Pri višjih hitrostih pa se bencinski motor samodejno vklopi.

Tiguan eHybrid

Polnjenje priključnega hibrida: od zadaj je prikazan rdeč VW Tiguan, ki je parkiran pred hišo.

Novi Tiguan je glede na linijo opreme na voljo z dvema različnima priključnima hibridnima motorjema. Obe različici imata funkcijo hitrega polnjenja in največji doseg v popolnoma električnem načinu, ki v različici R-Line, odvisno od kombinacije motorja in menjalnika, znaša 119 km (WLTP). Z novo funkcijo hitrega polnjenja DC lahko baterijo ob optimalnih pogojih na ustrezni polnilni postaji v nekaj minutah znatno napolnite.

Passat eHybrid

Pogled od strani na bel VW Passat s priključenim polnilnim kablom pred poslovno stavbo; vozilu se približujeta dve ženski.

Tako kot novi Tiguan eHybrid je tudi novi Passat, odvisno od linije opreme, na voljo z dvema različnima priključnima hibridnima motorjema. Passat eHybrid vam ponuja visoke kombinirane sistemske zmogljivosti in največji doseg v popolnoma električnem načinu do 124 km (kombinirano po WLTP). Nova funkcija hitrega polnjenja DC omogoča, da baterijo ob optimalnih pogojih v nekaj minutah večinoma napolnite.

Touareg R eHybrid

Touareg je na voljo samo v izvedbi R eHybrid, ki ima sistemsko moč 340 kW (462 KM). Touareg R eHybrid je s to močjo najmočnejši Volkswagen model vseh časov. Predstavlja simbiozo visoke zmogljivosti in električne učinkovitosti. Kombiniran električni doseg po WLTP pri modelu Touareg R eHybrid znaša med 45 in 51 kilometri.

Multivan eHybrid

Eine Frau blickt in die Kamera, im Hintergrund ein VW Multivan

S tehnologijo priključnega hibridnega pogona Multivan vozite v električnem načinu lokalno CO2-nevtralno po mestu. Doseg je zasnovan tako, da lahko zahvaljujoč 10,4 kWh (neto kapaciteta) veliki litij-ionski bateriji prevozite do 49 kilometrov (WLTP) povsem električno. Če med potjo ne najdete proste polnilne postaje, tudi to ni problem. Na daljših razdaljah motor z notranjim izgorevanjem samodejno prevzame funkcijo generatorja.

Modeli eTSI (blagi hibrid)

Novi Golf, Golf Variant, Tiguan in Passat so na voljo s tehnologijo blagega hibrida. Pri Volkswagnu se ta tehnologija imenuje tudi eTSI. Pri tehnologiji blagega hibrida zagonski generator podpira motor pri speljevanju in pri nizkih hitrostih. Litij-ionska baterija se ponovno napolni med zaviranjem in prostim tekom. Tako se zmanjšata poraba bencina in emisije CO2. Baterije blagega hibrida v primerjavi s priključnim hibridom ni treba polniti.

Testirati je bolje kot konfigurirati.

Pogled od strani na bel VW Passat s priključenim polnilnim kablom pred poslovno stavbo; vozilu se približujeta dve ženski.

Dogovorite se za testno vožnjo

Ana se vozi med Ljubljano in Kranjem. Vožnja naj bi bila bolj sproščena, predvsem pa cenejša - zato želi preiti na priključni hibrid. Pomembno ji je, da ima dovolj električnega dosega za pot do službe, kjer lahko baterijo ponovno napolni. Zdaj se veseli primerjave modelov. In to ne le na kavču, ampak v živo, na cesti.

Mutter legt ihre Hand den Kopf ihres Sohnes, beiden gehen neben eines roten VW Tiguan R-Line her

Družinski sopotnik

Maja živi s svojo družino v predmestju Ljubljane. Da bi z otroki učinkoviteje obiskovali stare starše v Idrijo, se je družina odločila za Tiguan eHybrid. Tako se lahko vozi do 119 km povsem električno in lokalno brez emisij CO2. Poleg tega Tiguan ne ponuja le dovolj prostora za veliko igrač, ampak z načinom GTE poskrbi tudi za dobro voljo na zadnjih sedežih. Na daljših počitniških potovanjih pa se Maja še vedno lahko zanese na svoj TSI-bencinski motor.

Podroben pogled na stanje polnjenja PHEV rdečega VW Tiguan

Pametni koncept polnjenja, večja prilagodljivost

Začnite dan povsem električno, pred službo še v fitnes in nato brez postanka na bencinski črpalki domov na večerjo - s priključnim hibridom ni problema. Njegovo litij-ionsko baterijo lahko napolnite tako preko domače polnilne postaje1 kot tudi preko gospodinske vtičnice. To v vsakdanjem življenju zagotavlja večjo prilagodljivost.

Pogosta vprašanja o hibridnih vozilih

Kaj je hibridno vozilo?

Hibridno vozilo združuje konvencionalni motor z notranjim izgorevanjem z elektromotorno pogonsko enoto. Ta napredna hibridna tehnologija omogoča učinkovitejšo porabo goriva in zmanjšane emisije.

Kako deluje hibridno vozilo?

Hibridna vozilo imajo - kot je navedeno zgoraj - dva vgrajena motorja. Eden od motorjev hibridnega vozila je električni, drugi pa deluje na fosilno gorivo, običajno dizel ali bencin. Vozilo se lahko nato poganja na dva različna načina. Oba motorja lahko delujeta vzporedno in poganjata različne dele motorja. Ali pa oba motorja delujeta zaporedno, tako da za pogon skrbi le en motor, medtem ko drugi počiva in se vključi le po potrebi. Mešani hibridni avtomobili so hibridna vozila z obema načinoma delovanja.

Za koga se izplača hibridno vozilo?

Hibridno vozilo se še posebej izplača za voznike, ki vozijo tako po mestnih kot tudi po daljših poteh. Hibridna tehnologija maksimira učinkovitost, saj v mestu uporablja elektromotor, na avtocesti pa motor z notranjim izgorevanjem. Če vam je pomembno varčevanje z gorivom, zmanjšanje emisij in prispevek k elektromobilnosti, je VW hibrid prava izbira.

Kakšna je prednost hibridnega vozila?

S kombinacijo motorja z notranjim izgorevanjem in elektromotorja se maksimira učinkovitost porabe goriva, kar vodi do nižjih obratovalnih stroškov. Zmanjšata se tako poraba goriva kot tudi emisije, kar koristi okolju.

Pri zaviranju s hibridnim avtomobilom se dodatno varčujejo zavorne ploščice, saj pri samem zaviranju pride do veliko manjših izgub energije. Elektromotor shrani energijo, ki se sprosti pri zaviranju, in jo lahko delno uporabi za ponovno polnjenje ali sprosti po potrebi. To je še posebej praktično in učinkovito v mestnem prometu s pogostimi ustavljanji in speljevanji. V takšnih pogojih hibridni avtomobil v povprečju porabi 25 odstotkov manj energije kot primerljivo vozilo z motorjem z notranjim izgorevanjem.

Ali obstajajo različni hibridni pogoni?

Pri hibridnih avtomobilih ločimo tri pomembne tipe: blaga hibridna vozila, polna hibridna vozila in priključna hibridna vozila.

Kakšna je razlika med električnim in hibridnim vozilom?

Električni avtomobil poganja izključno elektromotor. Hibridni avtomobil pa poganjata elektromotor in motor z notranjim izgorevanjem.

Kaj naredi vožnjo s hibridnim vozilom drugačno?

Pri hibridnem pogonu elektromotor deluje tudi za optimizacijo motorja z notranjim izgorevanjem, kar izboljša vozno izkušnjo in dinamiko. Pri pospeševanju elektromotor poveča navor na kolesih in zagotovi takojšnje pospeševanje. Pri zaviranju pa omogoča mehkejšo in učinkovitejšo zaustavitev.

Kakšna je razlika med blagim in polnim hibridom?

Pri blagem hibridu motor z notranjim izgorevanjem predvsem pri speljevanju in na krajših razdaljah dodatno podpira elektromotor. Daljših razdalj brez motorja z notranjim izgorevanjem ni mogoče premagati. Polni hibrid pa je sposoben voziti samo z energijo elektromotorja, na primer v mestnem prometu s pogostimi ustavljanji in speljevanji.

Kaj je priključni hibrid?

Priključni hibrid se lahko polni tako preko motorja z notranjim izgorevanjem kot tudi preko električnega kabla. Za polnjenje z elektriko je potreben kabel z ustreznim priključkom za vozilo. Priključni hibrid je polni hibrid, pri katerem je kapaciteta baterije še posebej visoka. Kratke razdalje se lahko prevozijo povsem električno, brez emisij CO2. Ko je energija akumulatorja porabljena, motor z notranjim izgorevanjem brezhibno prevzame pogon.

Kakšen je električni doseg priključnega hibrida?

Doseg priključnega hibrida se razlikuje glede na model vozila in kapaciteto baterije. Trenutni modeli VW dosegajo povsem električni doseg do največ 143 kilometrov*

*Golf eHybrid

Kako se polni baterija hibridnega vozila?

Blagi hibrid in polni hibrid polnita svojo baterijo preko rekuperacije ali pretvorbe kinetične energije iz motorja z notranjim izgorevanjem v elektriko. Pri priključnem hibridnem avtomobilu motor z notranjim izgorevanjem potrebuje klasično gorivo, medtem ko se elektromotor polni preko vtičnice.

Ali je treba hibridna vozila polniti?

Pri blagih in polnih hibridih vam ni treba skrbeti za polnjenje. Motor z notranjim izgorevanjem samodejno polni baterijo vozila. Pri priključnih hibridih se baterija lahko delno polni s pomočjo motorja, vendar je za optimalen izkoristek priporočljivo polnjenje na vtičnico ali polnilnico.

Ali želite takoj vstopiti v svet električnih vozil?

Če želite takoj preiti na električna vozila, so morda naši popolnoma električni modeli ID. prava rešitev za vaš vstop v elektromobilnost. Tako lahko vse svoje vožnje opravite brez emisij in tiho vozite po mestih in podeželskih cestah skozi naravo.

ID. Buzz

ID. Buzz

Od 58.888,00 € z DDV

Morda vas bo zanimalo tudi: