Za Golf je na voljo široka ponudba, ki vključuje motorje TSI, TDl in TGI*. Vse
odlikujeta visoka zmogljivost in izjemno nizka poraba goriva. Pogonski agregati s
svojo kombinacijo majhne gibne prostornine, turbopolnilnika in direktnega
vbrizgavanja goriva omogočajo enakomeren razvoj moči. V nekaterih modelih k temu
pripomore še aktivno upravljanje valjev, pri katerem se valji avtomatsko
izključijo, takoj ko je potrebne manj moči. Tek motorja pri tem ostaja
enakomeren.
Pomembna novost je motor eTSI z blago hibridno tehnologijo. Pri speljevanju in pri
vožnji z nizko hitrostjo motorju nudi podporo zagonski alternator. Zaviranje in
ustavljanje brez uporabe zavor sta izkoriščena za polnjenje litij-ionske baterije.
Tako je poskrbljeno za bistveno zmanjšanje porabe goriva in emisij.
* Na voljo pozneje.
Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete na https://www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.