Meni
Zapri meni
Zapri

Pogosta vprašanja o posodobitvah programske opreme ID.

Pogosta vprašanja o posodobitvah programske opreme ID.

Ali imate vprašanja o posodobitvah, postopku in namestitvi programske opreme ID.? Tukaj najdete odgovore.

Povzetek vprašanj in odgovorov

Tukaj najdete odgovore na pogosta vprašanja o naslednjih temah: Posodobitve programske opreme na splošno, Brezžične posodobitve in Posodobitve v delavnici.

1.

1.

Povzetek vprašanj in odgovorov

Tukaj najdete odgovore na pogosta vprašanja o naslednjih temah: Posodobitve programske opreme na splošno, Brezžične posodobitve in Posodobitve v delavnici.

Pogosta vprašanja in odgovori – splošno

Zakaj bi moral namestiti posodobitve programske opreme v svojem vozilu ID.?

Volkswagen priporoča, da se tekoče posodobitve programske opreme izvedejo čim prej. Samo tako ste deležni dodatnih in izboljšanih funkcij. Zadnja razpoložljiva različica programske opreme ID. je vedno pogoj za pridobitev prihodnjih posodobitev. 

Kako izvem, kdaj je na voljo posodobitev programske opreme za moje vozilo ID.?

Če je na voljo posodobitev v delavnici, vas o tem obvesti partner družbe Volkswagen.

Takoj ko je za vaše vozilo načrtovana brezžična posodobitev, prejmete obvestilo na e-poštni naslov, s katerim ste se prijavili v aplikacijo We Connect. Če je posodobitev programske opreme mogoče namestiti v vozilu, prejmete sporočilo v infotainment sistemu. Pogoji za prejem so, da je vozilo v povezanem načinu, da sta v nastavitvah zasebnosti v vozilu aktivirana pošiljanje in prejemanje podatkov o vozilu ter da je v vozilu prijavljen glavni uporabnik z aktivno pogodbo We Connect.

 

V vozilu sem prejel sporočilo, da je na voljo posodobitev – ali to pomeni, da lahko namestim novo različico programske opreme?

S funkcijo brezžične posodobitve se lahko v vozilo prenesejo različne vrste posodobitev. To so lahko posodobitve za obstoječe aplikacije In-Car, za sisteme vozila, za trgovino In-Car, posodobitve programske opreme itd. Podrobne informacije o razpoložljivi posodobitvi prejmete v pripadajočih opombah ob izdaji v infotainment sistemu.

Kako vem, katera različica programske opreme je trenutno nameščena v mojem vozilu ID.?

Če želite preveriti trenutno različico programske opreme v vozilu, na zaslonu infotainment sistema pritisnite »Programska oprema ID.«. Če ploščica »Programska oprema ID.« ni na voljo, si lahko nameščeno različico programske opreme ogledate tudi v informacijah o sistemu. Za to sledite tej kratki razlagi.

Ali so posodobitve zame brezplačne?

Da, posodobitve so za vas brezplačne.

Kakšno potrdilo dobim o posodobitvi programske opreme?

Po posodobitvi programske opreme se ploščica programske opreme ID. posodobi, tako da prikazuje različico programske opreme, nameščene v vozilu. Številka različice programske opreme se ne poveča pri vsaki posodobitvi programske opreme (npr. samodejne posodobitve zemljevidov za navigacijski sistem, nove aplikacije za trgovino In-Car, izboljšave funkcij v operacijskem sistemu). Povečanje številke različice je razvidno iz oznake posodobitve programske opreme (npr. posodobitev programske opreme 3.2 itd.).

Kako posodobim aplikacije In-Car?

Volkswagen poleg posodobitev programske opreme ID. ponuja tudi posodobitve za sistemske aplikacije, t. i. aplikacije In-Car. Če je vozilo v povezanem načinu in je v vozilu prijavljen glavni uporabnik z aktivno pogodbo We Connect, v infotainment sistemu vozila prejmete obvestilo, takoj ko je na voljo posodobitev. Podrobne informacije o vsebini posodobitve najdete v opombah ob izdaji, ki se vam pred namestitvijo skupaj z obvestilom prikažejo v infotainment sistemu.

Moje vozilo ID. mi sporoča, da se moram prijaviti kot glavni uporabnik. Kaj naj storim?

Od posodobitve programske opreme ID. 3.0 naprej je mogoče dodajati dodatne uporabnike ter preklapljati med glavnim uporabnikom in drugimi uporabniki. V infotainment sistemu se morate prijaviti kot »Glavni uporabnik«, da lahko uporabljate mobilne spletne storitve.

Več o upravljanju uporabnikov

  • Na pozdravnem zaslonu izberite povezani način.
  • Prek ploščice »Uporabnik« se prijavite kot glavni uporabnik.
  • S pametnim telefonom skenirajte kodo, prikazano v infotainment sistemu v vozilu, tako da v aplikaciji We Connect ID. pritisnete gumb »Skeniraj kodo«. Ali pa se prijavite z e-poštnim naslovom, s katerim ste se prijavili tudi v aplikacijo We Connect.

Če želite koristiti še druge mobilne spletne storitve, izvedite naslednje dodatne korake. 

  • V infotainment sistemu pojdite v trgovino. Tukaj lahko pridobite We Connect in We Connect Plus.
  • Preberite opozorila in izjavo o varstvu podatkov ter potrdite, da se strinjate z novimi splošnimi pogoji poslovanja. 

Če nimate veljavne pogodbe We Connect ali We Connect Plus, ju lahko brezplačno pridobite v trgovini In-Car v infotainment sistemu. Zagotovite, da so vsi vaši osebni podatki pravilni in popolni.

Zakaj imam po namestitvi posodobitve programske opreme omejeno povezavo We Connect ali je sploh nimam?

Morda so se vaše osebne nastavitve (npr. shranjene radijske postaje ali ogrevanje sedežev) ponastavile na tovarniške. V tem primeru se boste morali morda ponovno prijaviti v aplikacijo We Connect kot glavni uporabnik. Nazoren video o tem, kako se prijavite kot glavni uporabnik vozila, najdete v razdelku Upravljanje uporabnikov.

Pogosta vprašanja in odgovori – brezžične posodobitve

Kaj so brezžične posodobitve?

Pri brezžičnih posodobitvah gre za posodobitve programske opreme, ki se prenesejo prek integrirane internetne povezave vozila. Z njimi pridobite izboljšave in nove funkcije.

Ali lahko brezžične posodobitve izvedem sam?

Vaše vozilo ID. vas prek infotainment sistema obvesti o posodobitvi, ki je na voljo za namestitev, in vas vodi skozi namestitveni postopek.

Kot registrirani glavni uporabnik vozila lahko brezžično posodobitev namestite sami.

Kako vem, da je na voljo brezžična posodobitev?

Ko je na voljo posodobitev, vas vaše vozilo ID. obvesti o tem s pojavnim obvestilom na glavnem zaslonu infotainment sistema.

Obvestilo v infotainment sistemu sem zaprl. Kako kljub temu pridem do namestitve?

Obvestilo v infotainment sistemu je zgolj sporočilo o razpoložljivosti brezžične posodobitve. Ko parkirate vozilo in aktivirate elektromehansko parkirno zavoro, lahko namestitev zaženete na zaslonu »Nasvidenje«.

Katere posodobitve programske opreme bodo na voljo brezžično (prek spleta)?

Naš cilj je, da bi posodobitve v čim večji meri zagotavljali brezžično. Če je potreben obisk delavnice, vam bo servisni partner to sporočil.

Kaj potrebujem, da lahko pridobim brezžično posodobitev?

Brezžične posodobitve so načeloma na voljo vsakemu vozniku vozila ID. Potrebujete samo aktivno pogodbo We Connect in zadevno predhodno različico posodobitve programske opreme ID., ki jo želite namestiti.

Če želite izvedeti, katera različica programske opreme je trenutno nameščena v vašem vozilu ID., v glavnem meniju infotainment sistema odprite menijski ukaz »Nastavitev«. Nato se pomaknite do možnosti »Informacije o sistemu«.

Ploščica »Programska oprema ID.« je na voljo v vozilih s programsko opremo ID. 3.1 ali novejšo - v tej aplikaciji In-Car si lahko ogledate različico programske opreme, ki je trenutno nameščena v vozilu.

Ali je status povezave mojega vozila ID. pomemben za prejem brezžične posodobitve?

Za prenos posodobitve je potrebna internetna povezava. Prenos je mogoč le, če je vaše vozilo ID. v povezanem načinu in če je aktivirano pošiljanje in prejemanje podatkov o vozilu. Obstoječa internetna povezava je prikazana s simbolom povezave na glavnem zaslonu infotainment sistema.


Več informacij o statusu povezave vašega vozila ID. najdete v navodilih za uporabo pod Prenos podatkov → Zasebnost.

Ali lahko katero brezžično posodobitev preskočim in namestim šele naslednjo razpoložljivo različico?

Brezžične posodobitve se nadgrajujejo. Da boste imeli ves čas zagotovljene najnovejše funkcije in izboljšave, izvajajte vse posodobitve.

Zakaj sem prejel brezžično posodobitev, ne vidim pa nikakršnih sprememb?

Spremembe pri brezžičnih posodobitvah niso vedno vidne. Pri brezžični posodobitvi gre včasih za posodobitve delovanja in izboljšave kakovosti v ozadju. Vsebino posamezne posodobitve si lahko ogledate v opombah ob izdaji.

Zakaj vsa vozila, ki so upravičena do posodobitve programske opreme, brezžične posodobitve ne prejmejo istočasno?

Brezžične posodobitve programske opreme se objavljajo v kampanjah. Kampanje se izvajajo po stopnjah in obsegajo določeno število vozil, izbranih glede na strojno opremo. To pomeni, da se posodobitev programske opreme da na voljo v različnih časih. Vaše vozilo ID. vas nemudoma obvesti o razpoložljivi posodobitvi.

Ali se lahko s svojim vozilom ID. med nameščanjem brezžične posodobitve vozim?

Med nameščanjem vozilo ni na voljo. Čas namestitve priročno določite sami v infotainment sistemu. 

Kaj se zgodi, če svoje vozilo ID. med nameščanjem brezžične posodobitve uporabim (ga npr. odklenem ali polnim)?

Svoje vozilo ID. lahko med nameščanjem zaklenete in odklenete. Vožnja in polnjenje nista mogoča.

Ali med posodobitvijo lahko ostanejo podatkovni vtič Volkswagen ali drugi bralni moduli OBD povezani z vozilom?

Pred začetkom namestitve odstranite morebitne bralne module iz vmesnika OBD.

Ali lahko brezžično posodobitev namestim med postopkom polnjenja?

Ne, vozila med nameščanjem ni mogoče polniti. Končajte postopek polnjenja in nato zaženite namestitev.

Kolikšno mora biti stanje napolnjenosti mojega vozila ID., da lahko namestim brezžično posodobitev?

Visokonapetostna baterija vašega vozila ID. mora biti pred začetkom namestitve napolnjena najmanj 50 %. 

Ali lahko v primeru neuspešne brezžične posodobitve namestitev ponovno zaženem?

Če je namestitev mogoče ponoviti, vam vaše vozilo ID. to sporoči prek infotainment sistema. V nasprotnem primeru stopite v stik z izbranim partnerjem družbe Volkswagen.

V infotainment sistemu se je prikazalo naslednje sporočilo: »Sistemska posodobitev ni več na voljo« – kaj to pomeni?

Posodobitve programske opreme se objavljajo v kampanjah in lahko se zgodi, da se posamezna posodobitvena kampanja zaradi različnih sistemsko pogojenih dejavnikov prekine. Če se prikaže to sporočilo, ga potrdite z »V redu« - vaše vozilo se doda kateri od naslednjih kampanj, v okviru katere boste prejeli posodobitev. 

Pogosta vprašanja in odgovori – posodobitve v delavnici

Kako rezerviram termin za posodobitev programske opreme?

Stopite v stik z izbranim partnerjem družbe Volkswagen. Pri nekaterih posodobitvah programske opreme ID. bo z vami v stik stopil partner družbe Volkswagen, s katerim se boste dogovorili za termin. Natančne informacije o postopku boste prejeli za vsako posodobitev posebej.

Ali v času, ko v delavnici v moje vozilo ID. nameščajo posodobitev programske opreme, ostanem mobilen?

Da, vaš partner družbe Volkswagen bo poskrbel, da boste v tem času ostali mobilni. Več informacij o tem dobite pri partnerju družbe Volkswagen.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen