ID.4 GTX ‘XTREME’ je popolnoma električna terenska študija vozila, zasnovana na modularni platformi za električni pogon Volkswagen (MEB). Edinstveni terenec navdušuje z mišičastim videzom in visoko močjo elektromotorja: zmogljiv pogon na zadnji osi ter programske prilagoditve krmilne enote pogona povečajo sistemsko moč modela na kar 285 kW (387 KM). Tako ID.4 GTX ‘XTREME’ doseže pospešek od 0 do 100 km/h v samo 5,3 sekunde.
Pripravljeni na pustolovščino
Rally podvozje ID.4 GTX ‘Xtreme’ izvira iz motošporta in naredi SUV popolnoma terensko zmogljiv. Dvignjeno je za 30 mm in ima 20 mm široke razširitvene plošče. Poleg tega ima široka 18-palčna terenska kolesa, spremenjen nosilec za trke z dodatnim sprednjim odbijačem in popolnoma zaprt aluminijast spodnji del. Robustna obloga se začne neposredno pod registrsko tablico in ščiti tudi visokonapetostno baterijo v sredini vozila ter zadnji del. Za 50 milimetrov razširjeni blatniki samozavestno poudarjajo terenske zmogljivosti ID. XTREME. Za edinstven zvok poskrbi generator za zvoke vožnje v kolesnem ohišju, ki je bil posebej razvit za to vozilo.
"Z ID. XTREME dvigujemo elektromobilnost VW na novo raven zmogljivosti."
Silke Bagschik, vodja serije MEB
"Xtreme"
ID.4 GTX "Xtreme" je bil realiziran kot garažni projekt ekipe pod vodstvom Andreasa Reckewertha iz tehničnega razvoja Volkswagna. Tako rekoč od ID. navdušencev za ID. navdušence. Kot osnova za električni SUV sta bila uporabljena odsluženo testno vozilo iz serijskega razvoja in rabljena 82-kWh baterija.
Nad panoramsko stekleno streho terenskega vozila je nameščen izjemno vzdržljiv nosilec s satasto strukturo. Zunanji strešni prtljažnik je spredaj opremljen z impresivno LED-svetlobno letvijo, ki lahko skoraj dnevno osvetli okolico terenskega vozila. Tako ID.4 GTX ‘XTREME’ tudi v temi, dežju ali megli varneje vozi skozi težaven teren. Na sredini strešnega nosilca napis "Narejeno s strastjo in prijatelji" spominja na zgodovino nastanka študije.
Popolnoma električni zunanji slog
ID.4 GTX "XTREME" dokazuje ljubezen do podrobnosti ne le tehnično, temveč tudi vizualno - na primer s svojo visokokakovostno barvo, ki je bila ustvarjena posebej za študijo vozila. Na straneh dinamični trakovi v oranžni in beli barvi prečkajo mat črno površino vozila, na kateri se vedno znova pojavljajo temne, umazane sledi. Oranžni okvirji leč in črna obloga nadaljujejo kontrastno barvno igro vse do zmogljivih sprednjih žarometov. Da je ‘XTREME’ popolnoma električen, kažejo svetleči Volkswagen logotipi na sredini svetlobnega traku spredaj in zadaj.
Na podlagi povratnih informacij skupnosti ID se bo odločilo, kako nadaljevati s projektom.
Terenska oprema, SUV udobje
Zračno prostorna notranjost ID.4 GTX “XTREME” je omogočena z modularnim električnim pogonskim sistemom Volkswagna. Arhitektura električne platforme omogoča popolnoma novo razporeditev prostora, saj tehnične komponente zavzamejo razmeroma malo prostora.
V notranjosti prevladujejo elegantne, a trpežne mikrofiber tkanine v sivi barvi in okrasni šivi v oranžni barvi. Ti se raztezajo tudi čez sprednje armaturne plošče in vratne vložke. Prav tako v oranžni barvi: zračniki in spodnji del volanskega obroča. Za varen oprijem na terenu poskrbi poglobljena sedežna školjka sprednjih sedežev in zadnje klopi, za maksimalno udobje med potovanjem pa fiksna sredinska konzola z naslonom za roke. Na zadnji klopi pa prostorna, zložljiva prehodna odprtina namesto srednjega sedeža povečuje prostor za shranjevanje.
“ID.4 GTX “XTREME” impresivno dokazuje visok tehnični potencial modularnega električnega pogonskega sistema,” pojasnjuje Andreas Reckewerth, vodja celotnega vozila MEB. “Impresivna električna moč in terensko podvozje zagotavljata čustvena vozniška doživetja na cesti in na vseh poteh, ki so oddaljene od asfaltnih poti. Za to ID.4 GTX “XTREME” združuje prednosti sodobnega SUV vozila z avanturističnim duhom in 4x4 sposobnostmi robustnega terenca.