Meni
Iskanje

Koncern Volkswagen v prvem četrtletju prodal za 65 odstotkov več baterijskih električnih vozil

  • Kljub težavam pri oskrbi s polprevodniki in kabelskimi snopi je bilo do konca marca izdobavljenih 99.100 baterijskih električnih vozil (1. četrtletje 2021: 60.000)
  • Veliko povpraševanja: število naročil za baterijska električna vozila se je samo v Zahodni Evropi povečalo na približno 300.000 vozil
  • Prodaja baterijskih električnih vozil na Kitajskem se je povečala za več kot štirikrat, na 28.800 vozil (1. četrtletje 2021: 6.200)
  • Hildegard Wortmann, direktorica prodaje v koncernu: "Povpraševanje po naših baterijskih električnih vozilih je po vsem svetu zelo veliko in naše knjige naročil so ustrezno napolnjene. Porast prodaje baterijskih električnih vozil bi bil brez trenutnih težav v oskrbi še bistveno večji. Tekom leta pričakujemo dodaten zagon z nadaljnjimi izjemno privlačnimi modeli in postopno izboljša­nje situacije s polprevodniki. Za celotno leto si še naprej prizadevamo, da bi delež baterijskih električnih vozil v naši prodaji znašal od 7 do 8 odstotkov."

Wolfsburg (Nemčija), 14. april 2022 - Koncern Volkswagen je v prvem četrtletju uspešno nadaljeval globalno e-ofenzivo in je v primerjavi s prvim četrtletjem lanskega leta za 65 odstotkov povečal prodajo baterijskih električnih vozil. Kljub težavam pri oskrbi s polprevodniki in kabelskimi snopi je bilo do konca marca kupcem dobavljenih 99.100 baterijskih električnih vozil (lansko 1. četrtletje: 60.000). Največji porast je bil dosežen na Kitajskem, kjer se je za baterijska električna vozila koncernskih znamk odločilo 28.800 kupcev, kar je več kot štirikrat več kot v enakem obdobju lani.

Pri prodaji baterijskih električnih vozil po regijah se Evropa po treh mesecih z 58.400 vozili (delež: 59 odstotkov) še naprej uvršča v sam vrh. V ZDA je koncern prodal 7.900 baterijskih električnih vozil, kar znaša 8 odstotkov svetovne prodaje baterijskih električnih vozil koncernskih znamk. Na Kitajskem je bilo do konca marca izdobavljenih 28.800 baterijskih električnih vozil, kar je več kot štirikrat več kot v prvem četrtletju leta 2021. To predstavlja 29 odstotkov svetovne prodaje baterijskih električnih vozil koncernskih znamk.

Osrednja znamka Volkswagen je do konca marca prodala 53.400 baterijskih električnih vozil (delež: 54 odstotkov). Nato so sledile znamke Audi s 24.200 vozili (delež: 24 odstotkov), Porsche z 9.500 vozili (delež: 10 odstotkov), ŠKODA z 8.800 vozili (delež: 9 odstotkov) in SEAT/CUPRA z 2.200 vozili (delež: 2 odstotka).

Prvih 5 modelov med baterijskimi električnimi vozili v prvem četrtletju:

- Volkswagen ID.4, 30.300 vozil

- Volkswagen ID.3, 13.000 vozil

- Audi Q4 e-tron (vklj. z izvedbo Sportback), 10.700 vozil

- Audi e-tron (vklj. z izvedbo Sportback), 10.300 vozil

- Porsche Taycan (vklj. z izvedbo Cross Turismo), 9.500 vozil