Wolfsburg (Nemčija), 14. april 2022 - Koncern Volkswagen je v prvem četrtletju uspešno nadaljeval globalno e-ofenzivo in je v primerjavi s prvim četrtletjem lanskega leta za 65 odstotkov povečal prodajo baterijskih električnih vozil. Kljub težavam pri oskrbi s polprevodniki in kabelskimi snopi je bilo do konca marca kupcem dobavljenih 99.100 baterijskih električnih vozil (lansko 1. četrtletje: 60.000). Največji porast je bil dosežen na Kitajskem, kjer se je za baterijska električna vozila koncernskih znamk odločilo 28.800 kupcev, kar je več kot štirikrat več kot v enakem obdobju lani.
Pri prodaji baterijskih električnih vozil po regijah se Evropa po treh mesecih z 58.400 vozili (delež: 59 odstotkov) še naprej uvršča v sam vrh. V ZDA je koncern prodal 7.900 baterijskih električnih vozil, kar znaša 8 odstotkov svetovne prodaje baterijskih električnih vozil koncernskih znamk. Na Kitajskem je bilo do konca marca izdobavljenih 28.800 baterijskih električnih vozil, kar je več kot štirikrat več kot v prvem četrtletju leta 2021. To predstavlja 29 odstotkov svetovne prodaje baterijskih električnih vozil koncernskih znamk.
Osrednja znamka Volkswagen je do konca marca prodala 53.400 baterijskih električnih vozil (delež: 54 odstotkov). Nato so sledile znamke Audi s 24.200 vozili (delež: 24 odstotkov), Porsche z 9.500 vozili (delež: 10 odstotkov), ŠKODA z 8.800 vozili (delež: 9 odstotkov) in SEAT/CUPRA z 2.200 vozili (delež: 2 odstotka).
Prvih 5 modelov med baterijskimi električnimi vozili v prvem četrtletju:
- Volkswagen ID.4, 30.300 vozil
- Volkswagen ID.3, 13.000 vozil
- Audi Q4 e-tron (vklj. z izvedbo Sportback), 10.700 vozil
- Audi e-tron (vklj. z izvedbo Sportback), 10.300 vozil
- Porsche Taycan (vklj. z izvedbo Cross Turismo), 9.500 vozil