Meni
Iskanje

Wolfsburg (D) - Volkswagen je osmo generacijo Golfa naelektril z dvema novima priključnohibridnima različicama: Golfom eHybrid in Golfom GTE. Tako bosta prvič na voljo kar dva priključnohibridna modela Golfa. Golf eHybrid, ki je zasno­van za čim večje udobje, razvije 150 kW (204 KM). Njegova cena v Nemčiji: od 39.781,18 evra5/6. Na maksimalne športne zmogljivosti pa na drugi strani stavi močni in ravno tako učinkoviti Golf GTE, ki doseže 180 kW (245 KM). Njegova osnovna cena: 41.667,40 evra5/6. Prodaja obeh modelov se bo začela takoj. Do konca leta bo v ponudbi skupno osem različnih modelov Golfa in Golfa Varianta s hibridnim pogonom - s tem bo Golf modelska serija, ki bo pri znamki Volkswagen ponujala največ hibridnih različic.

Volkswagen Arteon in Arteon Shooting Brake

Novi priključnohibridni različici Golfa se v primerjavi s priključnohibridno izvedbo prejšnjega modela lahko pohvalita s 50-% večjo kapaciteto baterije (13 kWh), ki omogoča večje električne dosege. Če imata baterijo napolnjeno, se Golf eHybrid in Golf GTE zaženeta v električnem načinu, tj. brez lokalnih emisij. Golf eHybrid lahko z izključno električnim pogonom brez lokalnih emisij prevozi do 80 kilometrov, Golf GTE pa do 62 kilometrov. Način "E-Mode" tudi na regionalnih in hitrih cestah omogoča vožnjo z izključno električnim pogonom. Pri višjih hitrostih in v odvisnosti od vključenega hibridnega načina, voznega profila ali napolnjenosti baterije se zraven avtomatsko vključi še TSI (turbobencinski) motor. Pogon se zdaj izvaja v varčnem načinu "Hybrid", ki omogoča zelo velike skupne dosege: do 870 km (NEVC) pri eHybridu oz. do 745 km (NEVC) pri Golfu GTE.

Za prestavljanje pri obeh skrbi serijski 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Na daljših potovanjih lahko za prihod v urbano ciljno območje rezerviramo električno energijo, da se bomo na koncu v mestu vozili brez lokalnih emisij.

Volkswagen je Golfu eHybrid namenil bogati opremski paket "Style"6. Golf GTE pa bo, kot že pri prejšnjem modelu, v ponudbi spet kot samostojen model z ustrezno individualiziranim opremskim paketom "GTE"6. V obeh vozilih je serijsko vgrajena naslednja oprema: Digital Cockpit Pro (digitalni instrumenti), navigacijski sistem Discover Media s pretakanjem vsebin in internetom, DAB+, telefonski vmesnik s funkcijo indukcijskega polnjenja, glasovno upravljanje (ni na voljo v slovenskem jeziku), prepoznavanje prometnih znakov, večfunkcijski usnjen volan, športni komfortni sedeži (eHybrid), Travel Assist za asistirano vožnjo do hitrosti 210 km/h (vklj. z avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC in asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist), asistenca za zaviranje v sili Front Assist, avtomatska klimatska naprava Air Care Climatronic, sistem start-stop z regeneracijo zavorne energije, sistem opozarjanja na lokalne nevarnosti Car2X, novi sistem za zagon brez ključa Keyless Start, LED-Plus-žarometi in zadnje LED-luči ter aluminijasta platišča. Golf GTE ima poleg naštetega še individualizirane odbijače, ravno tako individualizirane vrhunske športne sedeže z integriranimi vzglavniki in linijsko LED-luč v mreži hladilnika.

Volkswagen z novima Golfom eHybrid in Golfom GTE na trg prinaša naslednja dva modela svoje široko zastavljene produktne ofenzive. V okviru te ofenzive se bo še posebej povečal ponudbeni spekter osme generacije Golfa. V naslednjih tednih in mesecih bodo tako na trg prišli kultni športni modeli, kot so novi Golf GTI7, Golf GTD7 in Golf R7. Vzporedno s tem nas že kmalu čaka začetek prodaje novega Golfa Varianta. Čedalje večji pomen dobivajo blagi hibridni modeli. V prodaji je že novi Golf eTSI z 48‑voltnim blagim hibridnim pogonom (110 kW/150 KM)8. Še letos bosta sledili še dve različici modela eTSI.

1) Golf eHybrid - (NEVC) poraba goriva v l/100 km, komb.: 1,4-1,2; poraba električne energije v kW/h/100 km, komb.: 11,6-11,0; emisije CO2 v g/km, komb.: 31-28 2) NEVC 3) Golf GTE - (NEVC) poraba goriva v l/100 km, komb.: 1,7; poraba električne energije v kW/h/100 km, komb.: 12,4; emisije CO2 v g/km, komb.: 38 4) _Sistemska moč _5) _Nemčija, vklj. s 16 % DDV; velja do 31. decembra 2020

  1. Vsa navedena oprema je izbor celotne opreme; velja za nemški trg. 7)_ Golf GTI, Golf GTD, Golf R - vozila so predserijske študije. 8) Golf eTSI (110 kW/150 KM) - (NEVC) poraba goriva v l/100 km: mestna 6,1-5,9; izvenmestna 4,1-3,9; kombinirana 4,8-4,6; emisije CO2 v g/km, komb.: 111-106