Meni
Iskanje
Cena
48.743,00 € z DDV
  • Moč motorja (kW)
    245 kW
  • Moč motorja (KM)
    333 KM
  • Poraba
    8,1 - 8,9 l/100km
  • Emisije CO₂
    184 - 200 g/km

Zvezda znamke zdaj še močnejša

Novi Golf R s serijsko največjo močjo 245 kW (333 KM) pospeši od 0 do 100 km/h v samo 4,6 sekunde in je tako najmočnejši Golf vseh časov. V kombinaciji z opcijskim paketom R-Performance doseže najvišjo hitrost do 270 km/h. Prenovljeni športni model se premierno predstavlja s številnimi zmogljivostmi in oblikovnimi posebnostmi ter ekskluzivno serijo Black Edition. Več o novem Golfu R lahko izveste v nadaljevanju.

Zmogljiv, dinamičen, pameten – več o Golfu R

Novi Golf R ne izstopa le z oblikovnimi elementi, temveč tudi s funkcionalnimi rešitvami. Spoznajte izboljšane zmogljivosti serijskega vozila in njegovo bogato opremo. Prepustite se pravemu občutku dirkalnika.

Konfigurirajte vaše vozilo Golf R

Svoje izbrano vozilo Golf R lahko konfigurirate po svojih željah in potrebah. V prvem koraku izberite barvo in platišča. V drugem koraku lahko svoje vozilo opremite z ustrezno notranjostjo, asistenčnimi sistemi in dodatno opremo.

Golf GTi
Golf GTi
Golf GTi

Golf R:

Linije opreme

Pokaži več filtrov
2 različic 2

Izvedite več o naših modelih R

Vas zanimajo najbolj športni modeli znamke Volkswagen? Potem ste na pravem mestu. Na tej strani predstavljamo izbor naših najzmogljivejših modelov. Kaj pravite na Golf R, športni in čudoviti T-Roc R ali naš Touareg R s priključnim hibridnim pogonom?

Notranje in zunanje mere

Tukaj boste našli vse dimenzije za zunanjost in notranjost modela Golf R.

Morda vas bo zanimalo tudi:

Podvozje

Podvozje – vaša športna podpora

Golf R: Podvozje

Različne funkcije športnega podvozja v Golfu R zagotavljajo večjo stabilnost, udobnejšo vožnjo in boljšo lego na cesti. Preberite več o inteligentnem upravitelju vozne dinamike in serijskem dinamičnem uravnavanju podvozja DCC ter individualnem sistemu nadzora ESC.

Znižano športno podvozje

Športno podvozje, ki je v primerjavi s serijskim znižano za 20 mm, sestavljajo McPhersonova sprednja prema, štirivodilna zadnja prema in visoko zmogljiv 18-palčni zavorni sistem. Serijsko je vgrajeno tudi progresivno krmiljenje, ki pri manevriranju in parkiranju občutno zmanjša potrebo po obračanju volana. To pomeni, da morate manj preprijemati volan, zato je vožnja bolj dinamična.

Inteligentni upravitelj vozne dinamike

Z upraviteljem vozne dinamike se pri vsakem voznem manevru usklajeno krmilijo elektromehanske funkcije štirikolesnega pogona, elektronska zapora diferenciala in prečne dinamične komponente blažilnikov sistema DCC. Prilagajanje blaženja na posameznih kolesih zagotavlja izjemno živahne in natančne vozne lastnosti.

S tem je mogoče ustrezno krmiliti tudi regulacijo sklopke razdelilnika navora (Torque-Splitter). Sistem zaviranja notranjega kolesa v ovinku zmanjšuje podkrmarjenje med prehodom in v skrajnih situacijah. Hkrati se izboljša oprijem s povečanjem zapornega momenta v razdelilniku navora, tako da je pri vožnji večji poudarek na zadnji premi.

Dinamično uravnavanje podvozja DCC

Sistem za dinamično uravnavanje podvozja DCC se ves čas odziva na cestišče oz. vozno situacijo in v delčku sekunde samodejno izbere ustrezno nastavitev blažilnikov. Pri tem se upoštevajo tudi zaviranje, krmiljenje in pospeševanje vozila.

Individualni sistem nadzora ESC

Ob zagonu Golfa R je sistem ESC vedno v celoti aktiven. ESC pa je v meniju vozila mogoče tudi deaktivirati in ga prilagoditi v dveh stopnjah. V načinu "ESC Sport" se zmanjša intenzivnost posredovanja za ESC in tudi za ASR. V načinu "ESC off" lahko izkušeni vozniki v celoti izključijo ESC za vse vozne situacije. Če sta aktivirana Front Assist in asistenca za ovire, se lahko ESC v nujnih primerih samodejno ponovno vključi.

Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete na https://www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj. Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Novi Golf R:

Poraba goriva: 8,2 - 8,9 l/100 km. Emisije CO₂: 185 - 202 g/km. Slike so simbolične. 09/2024.

Izjava družbe Volkswagen o omejitvi odgovornosti

Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete na https://www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.