- Kljub težavam pri oskrbi s polprevodniki in kabelskimi snopi je bilo do konca marca izdobavljenih 99.100 baterijskih električnih vozil (1. četrtletje 2021: 60.000)
- Veliko povpraševanja: število naročil za baterijska električna vozila se je samo v Zahodni Evropi povečalo na približno 300.000 vozil
- Prodaja baterijskih električnih vozil na Kitajskem se je povečala za več kot štirikrat, na 28.800 vozil (1. četrtletje 2021: 6.200)
- Hildegard Wortmann, direktorica prodaje v koncernu: "Povpraševanje po naših baterijskih električnih vozilih je po vsem svetu zelo veliko in naše knjige naročil so ustrezno napolnjene. Porast prodaje baterijskih električnih vozil bi bil brez trenutnih težav v oskrbi še bistveno večji. Tekom leta pričakujemo dodaten zagon z nadaljnjimi izjemno privlačnimi modeli in postopno izboljšanje situacije s polprevodniki. Za celotno leto si še naprej prizadevamo, da bi delež baterijskih električnih vozil v naši prodaji znašal od 7 do 8 odstotkov."
Wolfsburg (Nemčija), 14. april 2022 - Koncern Volkswagen je v prvem četrtletju uspešno nadaljeval globalno e-ofenzivo in je v primerjavi s prvim četrtletjem lanskega leta za 65 odstotkov povečal prodajo baterijskih električnih vozil. Kljub težavam pri oskrbi s polprevodniki in kabelskimi snopi je bilo do konca marca kupcem dobavljenih 99.100 baterijskih električnih vozil (lansko 1. četrtletje: 60.000). Največji porast je bil dosežen na Kitajskem, kjer se je za baterijska električna vozila koncernskih znamk odločilo 28.800 kupcev, kar je več kot štirikrat več kot v enakem obdobju lani.
Pri prodaji baterijskih električnih vozil po regijah se Evropa po treh mesecih z 58.400 vozili (delež: 59 odstotkov) še naprej uvršča v sam vrh. V ZDA je koncern prodal 7.900 baterijskih električnih vozil, kar znaša 8 odstotkov svetovne prodaje baterijskih električnih vozil koncernskih znamk. Na Kitajskem je bilo do konca marca izdobavljenih 28.800 baterijskih električnih vozil, kar je več kot štirikrat več kot v prvem četrtletju leta 2021. To predstavlja 29 odstotkov svetovne prodaje baterijskih električnih vozil koncernskih znamk.
Osrednja znamka Volkswagen je do konca marca prodala 53.400 baterijskih električnih vozil (delež: 54 odstotkov). Nato so sledile znamke Audi s 24.200 vozili (delež: 24 odstotkov), Porsche z 9.500 vozili (delež: 10 odstotkov), ŠKODA z 8.800 vozili (delež: 9 odstotkov) in SEAT/CUPRA z 2.200 vozili (delež: 2 odstotka).
Prvih 5 modelov med baterijskimi električnimi vozili v prvem četrtletju:
- Volkswagen ID.4, 30.300 vozil
- Volkswagen ID.3, 13.000 vozil
- Audi Q4 e-tron (vklj. z izvedbo Sportback), 10.700 vozil
- Audi e-tron (vklj. z izvedbo Sportback), 10.300 vozil
- Porsche Taycan (vklj. z izvedbo Cross Turismo), 9.500 vozil
Število prodanih vozil končnim kupcem po posameznih trgih | 2022 | 2021 | Razlika (%) |
Evropa | 58,400 | 43,800 | 33.5 |
ZDA | 7,900 | 6,800 | 16.2 |
Kitajska | 28,800 | 6,200 | 360.5 |
Druge države | 4,000 | 3,100 | 26.9 |
Svet skupaj | 99,100 | 60,000 | 65.2 |
Število prodanih vozil končnim kupcem po posameznih znamkah | Jan.–mar. | Jan.–mar. | Razlika (%) |
2022 | 2021 | ||
Skupina volumenskih znamk | 65,100 | 36,100 | 80.5 |
Volkswagen Osebna vozila | 53,400 | 30,700 | 73.7 |
ŠKODA | 8,800 | 2,500 | 259.7 |
SEAT/CUPRA | 2,200 | 2,200 | –1,4 |
Volkswagen Gospodarska vozila | 700 | 700 | 7.3 |
Skupina premiumskih znamk | 24,200 | 14,600 | 66.2 |
Audi | 24,200 | 14,600 | 66.2 |
Lamborghini/Bentley | - | - | - |
Skupina športnih znamk | 9,500 | 9,100 | 4.4 |
Porsche | 9,500 | 9,100 | 4.4 |
TRATON | 200 | 200 | 7 |
MAN | 200 | 200 | 7 |
Scania | - | - | - |
Navistar | - | - | - |
Koncern Volkswagen (skupaj) | 99,100 | 60,000 | 65.2 |