Dobri razlogi za WLTP.

Poraba posameznega vozila se lahko razlikuje od porabe, ki jo navaja avtomobilski proizvajalec. Že od nekdaj so kritike letele na merodajnost rezultatov, izmerjenih na podlagi Novega evropskega voznega cikla (NEVC), ker je realna poraba v veliki meri odvisna od individualnega načina vožnje in opreme vozila. Odvisna je na primer od tega, ali vozilo veliko vozi v mestnem prometu, na regionalnih cestah ali na avtocestah. Da do teh razlik ne bi več prihajalo, se je iz teoretičnih pogojev cikla NEVC razvil dinamičnejši vozni profil, ki temelji na statističnih izsledkih in analizi povprečnih uporabniških profilov: upoštevajo se višji pospešek, višja povprečna hitrost in višja največja hitrost. Namesto kombinirane simulacije mestnega in izvenmestnega prometa se vozilo zdaj testira v štirih fazah različnih hitrostnih območij.

S postopkom WLTP izmerjeni podatki o porabi in emisijah morajo biti od 1. septembra 2017 navedeni za vse nove modele osebnih vozil in motorje. To velja za Evropo in veliko drugih držav po celem svetu.

 

Zapri

Nova merila za vrednosti porabe.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj