Touareg R se ob dovolj napolnjeni bateriji vedno zažene v izključno
električnem režimu "E-Mode". Kadar voznik potrebuje večjo moč in želi voziti
hitreje od 140 km/h, se avtomatsko dodatno vključi še motor V6 TSI. V
režimu "Hybrid" je princip delovanja ravno obraten: ko voznik pritisne pedal za
plin do konca ('kickdown'), se dodatno aktivira funkcija 'boost' in na voljo je
polna električna moč.
V meniju sistema 4MOTION Active Control na posodobljenem Innovision Cockpitu lahko
voznik neposredno dostopa do pogonskih režimov "E-Mode" in "Hybrid". Če na zaslonu
tapne režim "E-Mode", Touareg R eHybrid pri hitrosti pod 140 km/h in pri
zadosti napolnjeni bateriji preklopi na izključno električni pogon. Ob izbiri
režima "Hybrid" je motorju V6 med vožnjo zagotovljena podpora s funkcijo
'boost'.
Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete na https://www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.