Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke
Zapri meni
Zapri

Prihodnost je modra AdBlue®

Prihodnost je modra AdBlue®

Številni Volkswagnovi modeli imajo že integrirano dizelsko tehnologijo SCR in vsak dan jih je več. S to tehnologijo se bistveno zmanjšajo emisije škodljivih dušikovih oksidov, hkrati pa vozila upoštevajo stroge mejne emisijske vrednosti EU (Euro 6). Prvo vozilo Volkswagen z omenjeno tehnologijo je prišlo na trg že leta 2009. Za to tehnologijo prihodnosti vaše vozilo potrebuje AdBlue®, raztopino sintetične sečnine, ki se polni v poseben rezervoar v vozilu. Rezervoar je nameščen pod loputo posode za gorivo, v prtljažniku ali v motornem prostoru, odvisno od modela vozila.

Kako deluje?

Brez AdBlue® nič ne deluje, saj je AdBlue® tekočina dizelske tehnologije SCR.

1. Izpušni plini potujejo skozi oksidacijski katalizator in filter za trdne delce.

2. Doda se AdBlue®.

3. S toplotno reakcijo AdBlue® razpade na amoniak.

4. V SCR-katalizatorju amoniak reagira z dušikovimi oksidi, ki se pretvorijo v okolju prijazna dušik in vodo.

Točenje

AdBlue® lahko hitro, brez umazanije in brez težav natočite pri vseh sodelujočih Volkswagnovih servisnih partnerjih. Natoči se seveda certificirana raztopina AdBlue® po standardu ISO 22241.

Varčnost

Osebno vozilo na 1000 km potrebuje samo 1 do 3 litre raztopine AdBlue®. Koliko raztopine AdBlue® dejansko porabi vaše vozilo, je odvisno od modela vozila, pogojev uporabe in voznega profila. Prostornina rezervoarja znaša med 11 in 19 litri.

Tekočini AdBlue® mraz ne more do živega

Tudi pri temperaturi -11 °C. To je mogoče zaradi samodejnega ogrevalnega sistema, ki raztopino AdBlue® takoj po zagonu segreje na ustrezno temperaturo. Sredstva proti zmrzovanju niso potrebna.

Poraba in dolivanje

Poraba raztopine AdBlue® v vašem Volkswagnu je odvisna od načina vožnje, delovne temperature sistema in temperature okolice.

  • Če je rezervoar za AdBlue® prazen, motorja ni mogoče zagnati! Zato pravočasno poskrbite, da bo rezervoar vedno poln.
  • Naš namig: raztopino AdBlue® naj napolnijo pri vašem servisnem partnerju Volkswagen. Hitro, čisto in poceni.
  • Kdaj je potrebno ponovno polnjenje? Da ne pride do neprijetnih presenečenj, vas opozorilo opomni pri 2400 in 1000 km, preden je treba AdBlue® ponovno napolniti.

Modeli Volkswagen z AdBlue®.

Modela z AdBlue® ne prepoznamo samo po nizkih emisijah dušikovega oksida, temveč tudi po polnilnem nastavku za AdBlue®. Ta je poleg dizelskega polnilnega nastavka v prtljažniku ali motornem prostoru (izključno pri modelu Caddy).

Raztopina AdBlue® namreč ni dodatek za gorivo, ampak sredstvo za obratovanje in jo je zato treba dolivati ločeno od goriva.

Brez AdBlue® nič ne deluje.

Če je rezervoar prazen, zagon ni mogoč - seveda samo tako dolgo, dokler raztopine AdBlue® ponovno ne dolijete.

Z malim vložkom do visoke mere varstva okolja.

AdBlue® je raztopina sečnine brez vonja.

Njena naloga je, da zmanjšuje škodljive dušikove okside v izpušnih plinih dizelskih vozil. Kompleksna reakcija, ki poteka skrita očem voznikov. Vaša edina naloga pa je,
da po nekaj tisoč kilometrih ponovno dolijete raztopino AdBlue®.