Servisni partnerji

Volkswagen Classic Parts

Starodobniki v Sloveniji

Na področju znanj pri popravilu in pri restavraciji starodobnih vozil Volkswagen v pooblaščeni prodajno servisni mreži Volkswagen izstopa Avtohiša Mihalič iz Grosuplja. Zaradi svojih kompetenc na tem področju velja Avtohiša Mihalič za Volswagen Classic Parts Center v Sloveniji. Poleg strokovnih nasvetov pri servisiranju in prodaji novih vozil Volkswagen, Vam tako v Avtohiši Mihalič kompetentno odgovorijo in ponudijo usluge za servisiranje, popravila in restavracijo vozil Volkswagen starejših od 25 let. Tehnična in materialna vrednost restavriranega vozila Volkswagen z nadomestnimi deli Classic parts je popolnoma drugačna od tiste, kjer se posegi izvajajo z nadomestnimi deli nedoločljive kakovosti in so vgrajeni s premalo strokovnih znanj.  

 

Nadomestni deli za starodobnike

Od Hrošča do Corrada: z našimi nadomestnimi deli za starodobnike bo tudi vaš stari Volkswagen ostal originalen.

Vaš starodobnik žalostno čemi v garaži, ker ne najdete nadomestnih delov? Obrnite se na Volkswagnovega servisnega partnerja. V ponudbi je več kot 60.000 različnih artiklov, ki jih lahko preprosto naročite in prevzamete pri servisnem partnerju. Veselimo se vašega obiska. Z veseljem vam bomo pomagali.

 

 

Hrošč

Proizvodnja vozila z interno oznako Typ 1 se je začela leta 1946. Vozilo je bilo sprva na voljo izključno vojski in upravnim organom, od leta 1949 pa ga je lahko kupil vsakdo. Hitro se je uveljavilo poimenovanje Hrošč. Ko je bila že leta 1947 sprejeta odločitev o vstopu na tuja tržišča, se je v proizvodnji izvedla delitev na standardne modele in modele za izvoz, ki se je ohranila tri desetletja. Model za izvoz (Typ 11A) se je od standardnega modela razlikoval po kromiranih delih (kromirani so bili na primer kolesni pokrovi in odbijača) ter boljši opremi (imel je na primer nastavljiva sprednja sedeža). Ker je bila izdelava ukrivljenega zadnjega stekla predraga, so se inženirji odločili za dvodelno steklo. Hrošč je zato kasneje dobil vzdevek "presta". Posebnost prvih avtomobilov je bil matiran videz: zaradi slabe kakovosti laka je bila karoserija brez pravega sijaja.

Hrošč je prvi model znamke Volkswagen in na svetu bi le stežka našli avtomobil s primerljivo kariero. Čeprav ni bil nikoli izpopolnjen do zadnje podrobnosti - ali pa morda prav zato - je Hrošč postal uresničitev sanj o prvem avtomobilu, sinonim za gospodarski čudež in nato še kultni avto alternativnega gibanja. Na svetu skorajda ni države, kjer na cestah ni nobenega Hrošča in kjer ljudje ne poznajo Hroščeve silhuete. Spremembe ob menjavi modelskega leta so bile enako pogosto tema pogovorov kot številna doživetja z njim. Ob koncu proizvodnje 31. julija 2003 sta po 62 letih izdelave ostala nespremenjena samo še dva dela.

Golf/Caddy

Začetek serijske proizvodnje Golfa poleti 1974 je bil odločilnega pomena za prihodnost Volkswagna. Koncern je predolgo vztrajal pri zasnovi z zadaj vgrajenim motorjem, zaradi česar je zašel v težave. Prav zato je bilo še toliko bolj pomembno, kakšen bo odziv kupcev na kompaktni model s spredaj vgrajenim motorjem. Volkswagen si je lahko oddahnil - že v manj kot dveh letih je bilo izdelanih milijon primerkov.

V tehničnem pogledu je bil Golf pravo nasprotje Hrošča, katerega dediščino je nasledil. Prečno vgrajeni motor, pogon spredaj, vodno hlajenje in velik pokrov prtljažnika niso veljali za novosti, vendar so bili tako dobro realizirani, da je Golf presegel vsa pričakovanja. Z močjo od 50 do 112 KM in dizelskim pogonskim agregatom, ki se je odzival kot bencinski motor, je bil pokrit širok spekter želja, poleg tega pa so bili na voljo še kabriolet, ki je postal izjemna prodajna uspešnica, limuzina s klasičnim zadkom, imenovana Jetta, in pickup po imenu Caddy, ki je bil na voljo s trdo streho za tovorni prostor ali brez nje.

Tudi druga in tretja generacija sta poželi velik uspeh, pri čemer je Golf dobil še štirikolesni pogon, 16-ventilske motorje, celo 6-valjni motor, od tretje generacije je bil znova na voljo kabriolet, kupiti pa je bilo mogoče tudi karavansko izvedbo z imenom Variant. Golf 4 je z vidika kakovosti izdelave in pestrosti ponudbe predstavljal velik korak naprej. Prodajni program je med drugim vključeval nove motorje, menjalnike in opremo, ki do takrat v Golfovem razredu niso bili na voljo. Drugo, tretjo in četrto generacijo lahko na cestah vsepovsod srečamo še danes, kar je najboljši dokaz za njihovo kakovost in priljubljenost.

Scirocco/Corrado

Tri mesece pred Golfom je bil predstavljen njegov tehnični dvojček Scirocco.

Dvovratni športni kupe je prišel na tržišče kot naslednik ostarelega modela Karmann Ghia, vendar za razliko od predhodnika, ki je imel še zadaj vgrajeni motor, ni bil na voljo tudi z zložljivo streho. Scirocco je tako kot Golf zasnoval avtomobilski oblikovalec Giorgio Giugiaro, izdelovali pa so ga pri Karmannu v Osnabrücku.

Avtomobil je bil prava uspešnica. Kupci so tako kot pri Golfu lahko izbirali med motorji z močjo od 50 do 110 KM ter med ročnim in avtomatskim menjalnikom. Leta 1978 je bil videz Scirocca malenkostno spremenjen, prenovljeni so bili le smerniki in odbijača. Tako se je kljub prenovi modela ohranil brezčasni dizajn.

 

Marca 1981 je bil predstavljen Scirocco 2, ki mu je bilo usojeno dolgo življenje. Času je uspešno kljuboval celo brez vsakršne prenove. Mladostnega so ga ohranjale novosti, npr. 16-ventilski motorji, in prava poplava posebnih modelov. Jeseni 1992 je moral prostor na tekočem traku pri Karmannu v Osnabrücku prepustiti Corradu. Že leta 1988 predstavljeni Corrado je bil zasnovan kot naslednik Scirocca, vendar je tekom razvoja postal večji in močnejši, tako da je njegova proizvodnja nekaj časa potekala vzporedno s proizvodnjo manjšega kupeja.

 

Paleta pogonskih agregatov je vključevala motorje z močjo od 115 do 190 KM, štiri- in šestvaljnike, s 16 ventili in seveda s polnilnikom G60, ki je znal poskrbeti za markanten zvok.

Raznolika ponudba je kupcem omogočala, da so si sestavili bodisi dinamičen športni avto ali pa odlično opremljen potovalni kupe. Žal je Corrado po zaključku proizvodnje leta 1995 ostal brez pravega naslednika.

 

Polo/Derby

Polo je bil zasnovan leta 1975. Osnovo zanj je predstavljal konstrukcijsko domala enaki Audi 50. Oba modela sta takrat veljala za prva nemška mala avtomobila novega razreda. Minil je čas ozkih in skopih konstrukcij s slabimi voznodinamičnimi lastnostmi. Polo in Audi 50 sta bila udobna in okretna in prvič se je zgodilo, da so mali avtomobili znali poskrbeti tudi za užitek v vožnji.

 

Po zaključku proizvodnje modela Audi 50 se je Polo vztrajno razvijal naprej. Na tržišče je prišla različica s klasičnim zadkom, imenovana Derby, s prihodom druge generacije leta 1982 sta se predstavili dve karoserijski izvedbi, kasneje celo tri. Za Polo, zdaj z znako 86C, so bili na voljo motorji z močjo do 115 KM.

 

Z modelskim letom 1995 je bil predstavljen model 6N. Polo je postal zrelejši in opcijsko je bilo mogoče naročiti celo servokrmiljenje, klimatsko napravo in štiri vrata - vse, česar prej ni bilo mogoče dobiti niti za doplačilo.

Passat/Santana

Leta 1973 je bil kot alternativa priljubljenemu modelu Audi 80 predstavljen Passat s kompaktnim zadkom. Imel je pomembno vlogo pri reševanju koncerna iz njegove najtežavnejše krize, v kateri se je znašel v začetku 70. let. Passatu je bilo naloženo težko breme - naslediti je moral kar tri zastarele modele, a je kljub temu že na samem začetku postal prava prodajna uspešnica.

 

Kmalu je bil na voljo z dvoje vrat in s štirimi vrati, z majhnim in velikim pokrovom prtljažnika ter kot karavanska različica z imenom Variant. Z močjo od 55 do kasneje 110 KM je bila vključno z dvema dizelskima motorjema pokrita široka paleta želja. Generacija 32b, ki je prišla na tržišče leta 1980, je bila tehnično zelo podobna prvi generaciji, imela pa je večjo karoserijo.

 

Pet valjev, motorji s sistemom vbrizgavanja in štirikolesni pogon - vse to je zajemala ponudba. Kasneje je bila predstavljena različica Santana s klasičnim zadkom, ki je bila leta 1985 integrirana v modelsko serijo Passat. Leta 1988 je bila z modelom 35i dosežena nova prelomnica. Passat je dobil prečno vgrajeni motor, zaradi česar je v notranjosti ponujal pravo razkošje prostora.

 

Moč do 174 KM, šest valjev, štirikolesni pogon in celo 16-ventilski motorji - ponudba je bila resnično privlačna. Vendar pa izvedba s kompaktnim zadkom pri generaciji 35i ni bila več na voljo.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj