VW Passat Alltrack: motorji

Porabijo malo in zmorejo veliko: vsi pogonski agregati izpolnjujejo določila emisijske stopnje Euro 6 in so dobro opremljeni za prihodnost. To velja tako za bencinske motorje TSI kot tudi za dizelske motorje TDI z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda. Varčni in prožni agregati vas bodo navdušili.

Volkswagnovi motorji TDI so dizelski motorji s turbinskim tlačnim polnjenjem in direktnim vbrizgavanjem goriva. Zanje velja, da so sinonim za varčnost, odlično prožnost in zelo veliko moč. Njihova prednost je poleg tega izjemno tiho delovanje, zaradi velikega navora pa omogočajo tudi športen način vožnje.

Bencinski motorji TSI so popolna kombinacija moči in varčnosti. Že pri nizkem številu vrtljajev razvijejo maksimalni navor. Poleg tega je zaradi majhne gibne prostornine, turbopolnilnika in direktnega vbrizgavanja goriva zagotovljen zelo enakomeren razvoj moči. Volkswagen pri tem stavi na princip zmanjšanja gibne prostornine (t. i. downsizing), s katerim motorji kljub sorazmerno majhni gibni prostornini razvijejo veliko moč.

Serijski štirikolesni pogon je pri Passatu Alltrack kombiniran s sodobnimi in učinkovitimi motorji. Najzmogljivejši pogonski agregat, biturbo motor z močjo 176 kW (240 KM), razvije navor 500 Nm in zagotavlja odlično vlečno silo. Kljub temu na 100 kilometrov porabi le nekaj več kot 5 litrov dizelskega goriva in se torej lahko pohvali z izjemno varčnostjo. 

Zapri

Passat Alltrack. Suverene vozne lastnosti na vsakem terenu.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj