Zapri meni
Zapri

Dragi uporabniki in uporabnice vozil Volkswagen

Ker v času epidemije koronavirusa vaše in naše zdravje postavljamo na prvo mesto, smo pri Volkswagnu v skladu z vladnimi ukrepi in priporočili NIJZ spremenili način delovanja naše prodajno-servisne mreže.

Vsi prodajni saloni so do preklica zaprti, naše servisne delavnice pa so večinoma odprte in zagotavljajo nujne servisne storitve, ki so potrebne za zagotavljanje vaše osebne mobilnosti in varnosti v prometu. Nenujnih storitev, med katere spadajo na primer menjava zimskih za letne pnevmatike, redni servisi in odpravljanje manjših napak, ki ne vplivajo na varnost vozila, naši servisi do nadaljnjega ne izvajajo.

Ker naši servisi delujejo v zmanjšanem obsegu, mnogi naši sodelavci pa delajo od doma, vas prosimo, da v primeru tehničnih težav, ki vplivajo na možnost varne vsakdanje uporabe vozila, oziroma nujno potrebnih servisnih del, najprej po telefonu pokličete svojega pooblaščenega serviserja in se z njim dogovorite o potrebnih naslednjih korakih za zagotovitev nujnega popravila.

Prosimo vas, da se za to odločate le v primeru, ko našo storitev zares nujno potrebujete, pri čemer bomo dali prednost tistim, ki delajo v službah, nujnih za zagotavljanje delovanja ključnih sistemov v državi, še posebej v zdravstvu. Pri tem vas prosimo za razumevanje in strpnost.

V primeru tehničnih težav, ki vam onemogočajo nadaljnjo vožnjo, pokličite Asistenco Porsche Slovenija - Volkswagen na telefonsko številko 080 19 18, ki vam je seveda še vedno na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden.

Hkrati vas obveščamo, da bo zaradi spremenjenega obsega dela in delovnih procesov vaš obisk servisne delavnice morda trajal nekoliko dlje - tudi zato, ker bomo poskrbeli za preventivne ukrepe za preprečitev širjenja virusa. Seveda pri tem sledimo priporočilom NIJZ tudi glede omejitev števila ljudi, ki so lahko hkrati v poslovnem prostoru, v katerem se izvajajo servisne storitve. 

Za vprašanja smo vam na voljo tudi prek elektronske pošte na naslovu podpora.strankam@porsche.si.

 

Pogosta vprašanja in odgovori:

1. Ali so trgovski partnerji znamke Volkswagen še vedno odprti?

Naš stalni cilj je zagotavljanje mobilnosti naših strank. Servisni partnerji zagotavljajo nujne servisne storitve v skladu z veljavnim Odlokom o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 25/20, 29/20, 32/20, 37/20). Nekatere servisne delavnice so sicer morda začasno zaprte ali poslujejo z omejenim delovnim časom. To je odvisno od tega, kakšni ukrepi so bili v posameznih delih državah sprejeti za zajezitev koronavirusa, kot tudi od ekonomske neodvisnosti naših partnerjev. Prosimo vas, da pokličete svojega Volkswagen partnerja ali da obiščete njegovo spletno stran in preverite, na kakšen način ga lahko najlaže kontaktirate.

Iskanje trgovca  

 

2. Ali so Volkswagnove servisne delavnice odprte in ali lahko svoj avto peljem na popravilo?

Naš cilj je zagotavljanje mobilnosti naših strank v vsakem trenutku. Servisni parterji zagotavljajo nujne servisne storitve v skladu z odlokom RS. Vendar pa so nekatere servisne delavnice morda začasno zaprte ali poslujejo z omejenim delovnim časom. To je odvisno od tega, kakšni ukrepi so bili v posameznih delih države sprejeti za zajezitev koronavirusa, kot tudi od ekonomske neodvisnosti naših partnerjev. Prosimo vas, da pokličete svojega Volkswagen partnerja ali da obiščete njegovo spletno stran in preverite, na kakšen način ga lahko najlaže kontaktirate.

Iskanje trgovca  

 

3. Ne morem priti v stik s svojim servisnim partnerjem za Volkswagen. Kdaj bom spet lahko prišel do svojega Volkswagen partnerja?

Naš cilj je zagotavljanje mobilnosti naših strank v vsakem trenutku. Servisni parterji zagotavljajo nujne servisne storitve v skladu z odlokom RS. Vendar pa so nekatere servisne delavnice morda začasno zaprte ali poslujejo z omejenim delovnim časom. To je odvisno od tega, kakšni ukrepi so bili v posameznih delih države sprejeti za zajezitev koronavirusa, kot tudi od ekonomske neodvisnosti naših partnerjev. 

Alternativno vam bo morda lahko pomagal drug servisni partner v vaši bližini - uporabite funkcijo Iskanje trgovca.

 

4. Zahtevanih servisnih del na mojem Volkswagnu ne bo mogoče izvesti v predvidenem roku. Kako bo to vplivalo na prihodnje zahtevke iz naslova garancije/jamstva ali kulance (podaljšanega jamstva) ter iz naslova garancije mobilnosti?

V primeru garancije bodo naše odločitve v interesu strank. Vendar pa so zaradi trenutnih razmer nekatere servisne delavnice morda začasno zaprte ali poslujejo z omejenim delovnim časom. Če je vaša običajna servisna delavnica zaprta, lahko svoja vprašanja naslovite na nas. Elektronsko sporočilo pošljite na službo za podporo strankam (podpora.strankam@porsche.si). V vrstico Zadeva obvezno napišite "Garancijski primer" oz. "Warranty defect". Vaš primer bomo evidentirali. Ko bo vaš serviser ponovno odprt, ga lahko osebno seznanite z zadevo. O nadaljnjem postopku se bomo dogovorili z vašim serviserjem. 

Če izvedbe zahtevanih servisnih v času trajanja Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji del niste zamudili zaradi malomarnosti, bo garancija mobilnosti ostala v veljavi, dokler servisna dela ne bodo opravljena. 

 

5. Bliža se servisni termin za moje vozilo, vendar ima moj Volkswagen partner zaprt servis. Ali se smem še naprej voziti s svojim Volkswagnom?

Morda vam bo lahko pomagal drug servisni partner v vaši bližini - uporabite funkcijo Iskanje trgovca

Se je v vozilu prižgala opozorilna lučka? V tem primeru poiščite ustrezne informacije v navodilih za uporabo vozila. Če se je prižgala rdeča lučka ali če vas skrbi varnost vozila, vozila ne uporabljajte in kontaktirajte Volkswagen partnerja. 

Nekatere servisne delavnice so sicer morda začasno zaprte ali poslujejo z omejenim delovnim časom. To je odvisno od tega, kakšni ukrepi so bili v posameznih delih države sprejeti za zajezitev koronavirusa, kot tudi od ekonomske neodvisnosti naših partnerjev. 

Lahko pa svoja vprašanja naslovite na našo službo za podporo strankam (podpora.strankam@porsche.si).

 

6. Ali lahko zaradi pandemije bolezni covid-19 pride do zamud pri trenutni izvedbi servisnih in vzdrževalnih del na mojem Volkswagnu?

Vaš Volkswagen partner vas bo seznanil z morebitnimi zamudami pri izvajanju popravil na vašem Volkswagnu, do katerih bi lahko prišlo zaradi covida-19 ali drugih razlogov. Prosimo, da najprej kontaktirate svojega Volkswagen partnerja. 

Naš cilj je zagotavljanje mobilnosti naših strank v vsakem trenutku. Servisni parterji še vedno zagotavljajo nujne servisne storitve v skladu z Odlokom RS. Vendar pa so nekatere servisne delavnice morda začasno zaprte ali poslujejo z omejenim delovnim časom. To je odvisno od tega, kakšni ukrepi so bili v posameznih delih države sprejeti za zajezitev koronavirusa, kot tudi od ekonomske neodvisnosti naših partnerjev. Prosimo vas, da pokličete svojega Volkswagen partnerja ali da obiščete njegovo spletno stran in preverite, na kakšen način ga lahko najlaže kontaktirate. 

Iskanje trgovca 

 

7. Ali lahko pride do zamud pri dobavi nadomestnih delov?

Dobave Volkswagnovih originalnih delov so zanesljive, naši servisni centri pa imajo vedno na zalogi ustrezne količine delov. Prosimo, da se za nadaljnje informacije obrnete na Volkswagen partnerja. 

 

8. Ali bom v manj ugodnem položaju, če bom svoje osebno vprašanje v pisni obliki naslovil neposredno na Volkswagen AG?

Lahko se zgodi, da boste morali zdaj na obravnavo svoje zadeve čakati dlje časa, če jo boste poslali po pošti. Glede na trenutno situacijo vas prosimo za vaše razumevanje. 

Lahko pa svoja vprašanja naslovite na našo službo za podporo strankam: podpora.strankam(kwfat)porsche.si(kwfdot) 

 

9. Ali bo prišlo do zamud pri dobavi novih vozil?

Prosimo, da se za informacije o dobavi vašega vozila obrnete na svojega Volkswagen partnerja. Žal vam ne moremo dati splošnega odgovora.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen