Volkswagen je novi partner mobilnosti Evropske nogometne zveze UEFA za UEFA EURO 2020™

09.08.2017

Wolfsburg (Nemčija) - Volkswagen bo od leta 2018 naprej novi partner evropske nogometne zveze UEFA in s tem nadaljuje svojo dolgoletno nogometno tradicijo. V okviru štiriletne pogodbe bo kot "Uradni partner mobilnosti Evropske nogometne zveze UEFA za tekmovanja državnih nogometnih reprezentanc" spremljal tudi Evropsko nogometno prvenstvo UEFA EURO 2020, ki bo ob 60-letnem jubileju obstoja tekmovanja prvič potekalo v 13 državah. Udejstvovanje pri svetovno najbolj priljubljeni vrsti športa bo služilo predvsem kot komunikacijska platforma za uvedbo modela I.D. na trg. Model I.D. bo od leta 2020 naprej predstavnik nove Volkswagnove družine električne mobilnosti.

Dr. Herbert Diess, predsednik uprave znamke Volkswagen, je ob tem povedal: "Noben šport ni tako mogočen in ne združuje toliko ljudi kot nogomet. Evropsko prvenstvo 2020, ki bo potekalo po vsem kontinentu, je poleg tega fantastičen projekt. Z našo mobilnostjo in kreativnostjo želimo prispevati h gradnji mostov med vsemi državami in za nogometne navijače." 

Volkswagen je doma na vseh cestah med Atlantikom in Uralom, med Spitsbergi in Sicilijo. V zadnjem letu je bilo strankam v Evropi prodanih 1,7 milijona vozil. Osebna vozila z okroglim emblemom VW so na voljo v vseh 55 državah članicah zveze UEFA. Avtomobilska znamka pa upravlja tudi 21 proizvodnih obratov z okoli 150.000 zaposlenimi v sedmih državah na kontinentu. 

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga zveze UEFA, se veseli partnerstva s Volkswagnom: "Ponosni smo, da imamo ob svoji strani tako veliko evropsko znamko s tako pristno strastjo do nogometa. To je bistveno predvsem v luči nalog, ki nas čakajo: prvenstvo UEFA EURO 2020 bo mobilnosti namreč postavilo najvišje zahteve. V ozadju tega turnirja je velika ideja in inovativen koncept. Veselimo se Volkswagnove podpore na tej vznemirljivi poti.« Prav v evropskem nogometu je Volkswagen globoko zakoreninjen. Ekipe nacionalnih zvez v Franciji (FFF) in v Švici (ASF/SFV) se že vozijo s Volkswagni - od leta 2019 naprej pa se jim bodo pridružile še ekipe nemške zveze (DFB). 

Širitev udejstvovanja v nogometu bo podpirala Volkswagnovo strategijo za prihodnost. Herbert Diess je povedal: "Nogomet je kot ustvarjen za Volkswagen. Najdemo ga skoraj v vsaki državi in je brezrazreden - tako kot naši avtomobili. Za nas tako predstavlja idealno možnost za mednarodno predstavitev naše nove usmeritve. Volkswagen bo namreč - če se izrazimo v nogometnem žargonu - v naslednjih letih igral ofenzivno. Konec koncev smo, kar se tiče modelov in električne mobilnosti, pred največjo ofenzivo v zgodovini naše znamke." 

Poleg prvenstva UEFA EURO 2020™ se bo Volkswagen udejstvoval še na drugih prvovrstnih nogometnih tekmovanjih. Partnerstvo z zvezo UEFA obsega tudi evropsko prvenstvo za ženske (UEFA Women's EURO), evropska prvenstva podmladka do 21 let (UEFA Under 21 Championships), prvenstvo Futsal EURO in zaključne tekme novo osnovane lige narodov zveze UEFA, ki bodo prvič potekale leta 2019. Poleg tega lahko Volkswagen različne pravice uporablja na kvalifikacijskih tekmah za prvenstvo UEFA EURO 2020™. Kot "Uradni partner mobilnosti Evropske nogometne zveze UEFA za tekmovanja državnih nogometnih reprezentanc" bo Volkswagen užival v paketu, ki med drugim vključuje oglaševalske ukrepe, digitalne pravice, vstopnice in možnosti pogostitve. V času trajanja pogodbe se bo odvilo več kot 500 tekem. 

Jürgen Stackmann, direktor prodaje znamke Volkswagen: "S sponzoriranjem tekmovanj državnih nogometnih reprezentanc zveze UEFA ubiramo novo pot, ki sovpada z začetkom prodaje modela I.D.: ob uvedbi naše nove generacije visokoinovativnih električnih vozil na trg Volkswagen v nogometu prvič gradi na mednarodni komunikacijski platformi, ki bo v celotni Evropi, pa tudi na drugih koncih sveta, poskrbela za pozitivno zanimanje za znamko. Zelo se že veselimo!" Za Volkswagen prav prvenstvo UEFA EURO 2020 odpira velike možnosti. Kot je razložil Stackmann: "Seveda bomo vključili vse evropske trge in naših okoli 3.000 trgovcev na celotnem kontinentu. A za nas bodo v središču nogometni navdušenci in s tem naše stranke. Predstaviti želimo privlačne rešitve za njihovo mobilnost."

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj