Večer koncerna Volkswagen na avtosalonu IAA 2017: znamka Volkswagen predstavlja novi I.D. CROZZ

12.09.2017

Wolfsburg/Frankfurt (Nemčija) / Predstavitev novega I.D. CROZZ1- Začelo se je odštevanje do prodora električne mobilnosti in leto 2020 bi lahko prineslo preobrat. Znamka Volkswagen namreč z razvojem nove generacije inovativnih električnih vozil - I.D2, I.D. BUZZ3 in I.D.CROZZ1 - spodbuja razmah nove dobe.

Predvečer mednarodnega avtomobilskega salona (IAA) v Frankfurtu že tradicionalno poteka povsem v znamenju koncerna Volkswagen in s tem naprednih novosti. Znamka Volkswagen ob tej priložnosti svetu premierno predstavlja model I.D.CROZZ. Izpopolnjena električna študija je del električne ofenzive, ki bo razširila Volkswagnovo paleto modelov, začenši s tremi modeli od leta 2020 naprej. I.D. CROZZ je križanec med športnim terencem in štirivratnim kupejem, še bolj optimiziran v smeri serijske proizvodnje. To se med drugim odraža tudi v različnih spremembah dizajna sprednjega dela in zadka tega konceptnega avtomobila, ki se predstavlja v hibiskusovo rdeči kovinski barvi. Zaradi širokega pokrova motornega prostora, jasnih linij blatnikov in sijoče črne zunanje strešne površine I.D. CROZZ deluje mogočno in možato. Tudi markantni dizajn LED-žarometov nakazuje pomik v smeri serijske proizvodnje in zagotavlja prepoznavno svetlobno grafiko.

Na novo opremljena in izpopolnjena je tudi notranjost - "open space": odlikuje se po premišljeni prostornosti in vsestransko prilagodljivem sedežnem konceptu. Pri modelu I.D.CROZZ smo se odpovedali B-stebričku, tako da se velika pomična in drsna vrata odpirajo še posebno široko in v avtomobilu zlahka prevažamo celo treking kolo. 

Za nenehno čist zrak v notranjosti ne glede na zunanje razmere skrbi Volkswagnov na novo zasnovani sistem CleanAir. Voznik lahko prek menija preveri kakovost zraka v avtomobilu in trenutno delovanje sistema. Poleg tega je I.D.CROZZ opremljen z novo glasovno asistenco, ki omogoča odpiranje in zapiranje vrat z glasovnim ukazom. Z glasom vključimo in izključimo tudi povsem avtomatizirani režim "I.D. Pilot". 

I.D.CROZZ je športen, interaktivno zasnovan brezemisijski multitalent, ki z električnim štirikolesnim pogonom 4MOTION prepriča tako na neutrjenih terenih kot v neugodnih vremenskih pogojih. Po en motor deluje na sprednji in zadnji premi, porazdelitev moči omogoča električna kardanska gred. Doseg tega 225 kW (sistemska moč) močnega in 180 km/h hitrega športnega terenca znaša 500 km (NEVC) z enim polnjenjem baterije. S sistemom za hitro polnjenje se visokozmogljiva baterija v 30 minutah napolni nazaj na 80 odstotkov kapacitete. 

Zaradi sredinskega položaja baterije in dveh pogonskih agregatov v sprednjem in zadnjem delu je porazdelitev mase pri modelu I.D.CROZZ idealna. Zato so njegove krmilne lastnosti na ravni Golfa GTI.  Pri tem je zaslužno tudi podvozje z elektronsko uravnavanimi blažilniki, na novo zasnovana večvodilna prema in prav tako na novo razvite McPhersonove vzmetne noge. 

Prihodnja generacija družine I.D. bo razširila ponudbo Volkswagnovih modelov. Že leta 2020 bo Volkswagen v Golfovem segmentu lansiral kompaktni štirivratni I.D. z izključno električnim pogonom in obenem v segmentu športnih terencev tudi sodobni I.D.CROZZ. Poleg tega bo leta 2022 na trg prišel tudi I.D.BUZZ - nova interpretacija legendarnega Volkswagnovega kombija. Vse tri študije I.D. povezujeta platforma "All New Electric Architecture", ki je bila zasnovana kot skupna konstrukcijska osnova, in povsem nov avantgarden dizajn. Druge odlike so še brezemisijski dosegi do 600 kilometrov, prostornost, kompaktne mere in digitalizacija vseh prikazovalnih in upravljalnih elementov. Poleg tega bodo člani družine I.D. podprti z novim operacijskim sistemom vw.OS, ki omogoča hitro posodabljanje in nadgrajevanje programske opreme, podobno kot pri običajnem posodabljanju pametnih telefonov. 

 

 

1) I.D.CROZZ: študija še ni v prodaji, zato zanjo ne velja Direktiva 1999/94 ES.

2) I.D.: študija še ni v prodaji, zato zanjo ne velja Direktiva 1999/94 ES.

3) I.D.BUZZ: študija še ni v prodaji, zato zanjo ne velja Direktiva 1999/94 ES.

 

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj