Novi Tiguan Allspace. Povezan s svetom.

We Connect

Novi Tiguan Allspace je že od samega začetka naprej lahko popolnoma povezan, s čimer so vam na voljo številne storitve We Connect1. Po enkratni aktivaciji in prijavi s Volkswagen ID je uporaba inovativnih spletnih storitev popolnoma preprosta, poleg tega pa še brezplačna.

S storitvami iz ponudbe We Connect vaš vsakdanjik ne bo le prijetnejši, temveč tudi udobnejši. Lahko boste namreč dostopali do vseh pomembnih informacij o vozilu, kaj hitro pa boste tudi odkrili, kako praktični sta storitvi Klic ob okvari in Načrtovanje servisnih terminov.

Z aplikacijo We Connect2 za pametni telefon vam bo nenehno zagotovljen popoln pregled nad najpomembnejšimi podatki o vašem novem Tiguanu Allspace: med drugim boste lahko odčitali, koliko meri preostali doseg, in preverili, ali so vsa vrata in okna zaprta. 

Več informacij o We Connect

1) Za uporabo storitev We Connect potrebujete uporabniški račun Volkswagen ID in se morate z uporabniškim imenom in geslom prijaviti v We Connect. Poleg tega morate prek spleta z družbo Volkswagen AG skleniti ločeno pogodbo za We Connect oz. We Connect Plus. Za We Connect Plus imate po prevzemu vozila 90 dni časa, da na spletni strani myvolkswagen.net ali prek aplikacije Volkswagen We Connect (na voljo v spletnih trgovinah App Store in Google Play Store) registrirate svoje vozilo in izkoristite celotno dogovorjeno brezplačno obdobje uporabe storitev.
Uporabo mobilnih spletnih storitev iz ponudbe We Connect omogoča integrirana internetna povezava. Stroške, ki znotraj Evrope nastanejo pri prenosu podatkov, v okviru pokritosti z omrežjem krije Volkswagen AG - z izjemo stroškov za storitve Streaming & Internet ter za posamezne aplikacije In-Car. Uporaba spletnega radia in pretakanje medijev sta mogoča prek prenosne naprave (npr. pametnega telefona), ki lahko postane mobilna dostopna točka za WLAN. V tem primeru so ustrezne storitve na voljo samo pod pogojem, da ima uporabnik obstoječo ali posebej sklenjeno pogodbo z mobilnim operaterjem, in le na področjih, ki so pokrita z ustreznim omrežjem mobilne telefonije. Pri pošiljanju ali sprejemanju podatkov po internetu lahko - odvisno od tarife in predvsem pri uporabi v tujini - nastanejo dodatni stroški (npr. zaradi gostovanja v drugih omrežjih).
Za uporabo brezplačne aplikacije We Connect sta potrebna pametni telefon z ustreznim operacijskim sistemom iOS ali Android ter SIM-kartica z opcijo za prenos podatkov. Poleg tega mora imeti uporabnik obstoječo ali posebej sklenjeno pogodbo z mobilnim operaterjem. 
Razpoložljivost posameznih storitev iz paketov, ki jih je mogoče naročiti v sklopu ponudbe We Connect in We Connect Plus, se v posameznih državah lahko razlikuje in je odvisna tako od vozila kot tudi od opreme. Storitve so na voljo za sklenjeni čas veljavnosti pogodbe, pri čemer lahko v času veljavnosti pogodbe pride do vsebinskih sprememb oz. umika iz ponudbe. Podrobnejše informacije lahko dobite na connect.volkswagen-we.com ali pri izbranem partnerju znamke Volkswagen. Za informacije o tarifnih pogojih se lahko obrnete na svojega mobilnega operaterja.

2) Za uporabo brezplačne aplikacije We Connect sta potrebna pametni telefon z ustreznim operacijskim sistemom iOS ali Android ter SIM-kartica z opcijo za prenos podatkov. Poleg tega mora imeti uporabnik obstoječo ali posebej sklenjeno pogodbo z mobilnim operaterjem.

Zapri
Meni
Zapri meni
Zapri

Novi Tiguan Allspace

"Vozilo še ni v prodaji.
Vozila na prikazanih slikah so opremljena z dodatno opremo."

 

"Vozilo še ni v prodaji.
Vozila na prikazanih slikah so opremljena z dodatno opremo."

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen