Naj vaša komunikacija z novim Tiguanom Allspace poteka kar se da intuitivno. Ostanite osredotočeni na cesto in izrazite svoje želje v povsem naravnem dialogu - z opcijskim intuitivnim glasovnim upravljanjem* lahko npr. radio, opcijski navigacijski sistem ali svoj telefon upravljate nadvse preprosto. Brez naučenih ukazov. Preprosto poveste, kaj želite, in sistem vas razume. To še posebej velja v kombinaciji z opcijsko storitvijo Spletno glasovno upravljanje1 iz paketa We Connect Plus2.
*glasovno upravljanje v slovenskem jeziku ni na voljo.
1) Spletno glasovno upravljanje je trenutno na voljo za naslednje jezike: nemščina,
angleščina (britanska in ameriška), francoščina, španščina, češčina in
italijanščina.
2) Za uporabo storitev We Connect potrebujete uporabniški račun Volkswagen ID in se
morate z uporabniškim imenom in geslom prijaviti v We Connect. Poleg tega morate
prek spleta z družbo Volkswagen AG skleniti ločeno pogodbo za We Connect oz. We
Connect Plus. Za We Connect Plus imate po prevzemu vozila 90 dni časa, da na
spletni strani myvolkswagen.net ali prek aplikacije Volkswagen We Connect (na voljo
v spletnih trgovinah App Store in Google Play Store) registrirate svoje vozilo in
izkoristite celotno dogovorjeno brezplačno obdobje uporabe storitev.
Uporabo mobilnih spletnih storitev iz ponudbe We Connect omogoča integrirana
internetna povezava. Stroške, ki znotraj Evrope nastanejo pri prenosu podatkov, v
okviru pokritosti z omrežjem krije Volkswagen AG - z izjemo stroškov za storitve
Streaming & Internet ter za posamezne aplikacije In-Car. Uporaba spletnega
radia in pretakanje medijev sta mogoča prek prenosne naprave (npr. pametnega
telefona), ki lahko postane mobilna dostopna točka za WLAN. V tem primeru so
ustrezne storitve na voljo samo pod pogojem, da ima uporabnik obstoječo ali posebej
sklenjeno pogodbo z mobilnim operaterjem, in le na področjih, ki so pokrita z
ustreznim omrežjem mobilne telefonije. Pri pošiljanju ali sprejemanju podatkov po
internetu lahko - odvisno od tarife in predvsem pri uporabi v tujini - nastanejo
dodatni stroški (npr. zaradi gostovanja v drugih omrežjih).
Za uporabo brezplačne aplikacije We Connect sta potrebna pametni telefon z
ustreznim operacijskim sistemom iOS ali Android ter SIM-kartica z opcijo za prenos
podatkov. Poleg tega mora imeti uporabnik obstoječo ali posebej sklenjeno pogodbo z
mobilnim operaterjem.
Razpoložljivost posameznih storitev iz paketov, ki jih je mogoče naročiti v sklopu
ponudbe We Connect in We Connect Plus, se v posameznih državah lahko razlikuje in
je odvisna tako od vozila kot tudi od opreme. Storitve so na voljo za sklenjeni čas
veljavnosti pogodbe, pri čemer lahko v času veljavnosti pogodbe pride do vsebinskih
sprememb oz. umika iz ponudbe. Podrobnejše informacije lahko dobite na
connect.volkswagen-we.com ali pri izbranem partnerju znamke Volkswagen. Za
informacije o tarifnih pogojih se lahko obrnete na svojega mobilnega operaterja.