Polo vam lahko pomaga, ko želite zamenjati vozni pas ali zapeljati s parkirnega mesta.

Senzor za mrtvi kot

V šoli vožnje smo se učili, da je treba pogledati čez ramo, da opazimo morebitna vozila v mrtvem kotu. Zdaj je za Polo po želji na voljo senzor za mrtvi kot. Če sistem v mrtvem kotu zazna drugo vozilo, voznika na potencialno nevarnost opozori z LED-lučko v zunanjem ogledalu.1 Če voznik kljub temu vključi smernike, začne LED-lučka v ustreznem zrcalnem steklu utripati in opozarja na nevarnost. Opcijski senzor za mrtvi kot deluje že od hitrosti vožnje 15 km/h in je na voljo v kombinaciji z asistenco za odparkiranje, ki vozniku pomaga pri vzvratnem izvozu s parkirnega mesta.1 Sistem s senzorji v zadnjem odbijaču nadzoruje prečni promet za vozilom. Če se vozilu iz prečne smeri kritično približa drugo vozilo, voznika na nevarnost opozorita zvočni signal in prikaz na zaslonu radijskega ali navigacijskega sistema. Seveda se lahko zgodi, da se ne odzovete. V tem primeru lahko sistem z zaviranjem omili možne posledice trčenja ali pa v idealnem primeru trčenje celo prepreči.  

 

¹ V okviru sistemskih omejitev.

Ohranjajte varnostno razdaljo.

ACC

V določenih situacijah - še zlasti v gostem prometu - se morate nenehno odzivati na druge voznike. Pri tem vam lahko pomaga opcijski sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC). Z njim je vožnja udobnejša, saj popolnoma avtomatsko ohranja želeno hitrost in varnostno razdaljo do vozila pred vami.1 ACC (vklopite ga s tipko) z radarskim senzorjem v sprednjem delu vozila meri razdaljo do spredaj vozečih vozil. Pri zmanjšanju ali povečanju razdalje sistem samodejno zavira ali pospeši. V kombinaciji z opcijskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG je mogoče celo avtomatsko zaviranje do zaustavitve. Če želite sistem deaktivirati, samo pritisnite zavorni pedal ali tipko na večfunkcijskem volanu. 

 

¹ V okviru sistemskih omejitev.

Polo sledi vašemu tempu.

Tempomat

Na daljših vožnjah, na primer po avtocesti, postaja noga na pedalu za plin čedalje težja. Tempomat vas pri tem lahko razbremeni. Ko dosežete želeno hitrost vožnje, aktivirajte sistem, ki bo avtomatsko ohranjal izbrano hitrost. Nogo lahko umaknete s pedala za plin in se sprostite. Nastavljena hitrost se ohranja tudi na vzponih in spustih. Integrirani omejevalnik hitrosti deluje resnično preprosto in razumljivo: nastavite največjo hitrost in sistem skladno s tem omejuje dovod goriva v motor.¹ Na ta način se na primer lažje držimo omejitev hitrosti v naseljih. Omejevalnik hitrosti je vključen v serijsko opremo od izvedbe Trendline naprej.

 

 

1 Na vzponih in spustih lahko pride do prekoračitve nastavljene največje hitrosti.

Naj vas ne ujame utrujenost.

Sistem za zaznavanje utrujenosti voznika

Ko že dlje časa vozite po ravni, monotoni cesti, se lahko zgodi, da počasi postajate utrujeni. Krčevito se oprijemate volana in ga obračate sunkovito. Serijski sistem za zaznavanje utrujenosti voznika prepozna ta neobičajni način vožnje in se takoj odzove.1 Oglasi se zvočno opozorilo, na zaslonu večfunkcijskega prikazovalnika pa se prikaže priporočilo za postanek. 

Sistem vas na ta način spodbudi, da se odločite za premor in vožnjo nadaljujete šele, ko ste spočiti. S tem poskrbi, da vedno varno pripeljete do cilja.

 

¹ V okviru sistemskih omejitev.
  

Zapri

Novi Polo

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj