Na sejmu zabavne in uporabne elektronike CES (Consumer Electronics Show) v Las
Vegasu v ZDA je pritegnil vse poglede: novi ID.7 v digitalnem maskirnem videzu!
Avtomobilski lak je poskrbel, da je zamaskirani predserijski model blestel - in da
so bili obiskovalci navdušeni.
Pametna maskirna preobleka deluje interaktivno in simbolizira naslednji korak
digitalizacije prihodnjega vrhunskega modela družine ID. Nanesenih je bilo
40 plasti barve, ki so izmenično prevodne in izolativne. 22 ločeno
krmiljenih segmentov vozila je pod vrhnjo plastjo laka elektrificiranih, tako da
lahko zasijejo (elektroluminiscenca). Če vse to povežemo z avdiosistemom, ritem
glasbe postane viden tako, da posamezni segmenti zasvetijo.
Nova proporcionalna razmerja, večji doseg
Novi ID.7, ki bo v serijski različici svetovno premiero doživel v drugem četrtletju leta 2023, je Volkswagnova prva popolnoma električna limuzina, ki temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB). Njegovi aduti: aerodinamični oblikovalski slog, koncept inteligentnega klimatiziranja in predvideni doseg do 700 kilometrov, odvisno od kapacitete baterije (WLTP).1
Novi ID.7 slogovno sledi oblikovalskemu jeziku družine popolnoma električnih
modelov ID. Oblikovno zasnovo limuzine zaznamujeta aerodinamično oblikovana
sprednji in strešni del, ki prispevata k manjši porabi energije in večjemu dosegu.
Aerodinamične prezračevalne šobe na sprednjem delu vozila načrtno usmerjajo zračni
tok ob straneh vozila proti zadku. Tako ustvarjajo zračno zaveso, ki umirja zračni
tok ob straneh vozila. Padajoča streha poskrbi, da ID.7 dosega zelo dober količnik
zračnega upora.
Tako kot vsi modeli družine ID. tudi novi ID.7 temelji na platformi MEB iz koncerna
Volkswagen. Prednosti modularne platforme s kratkimi previsi in dolgo medosno
razdaljo (2,97 m) se kažejo v notranjosti vozila. Pri ID.7 je rezultat značaj
limuzine luksuznega razreda z občutkom izjemno velike prostornosti.
Inovacije kot serijska oprema
V razvoj najnovejšega modela ID. je bilo vključenih veliko povratnih informacij
strank. Na tej osnovi je bila denimo na relevantnih področjih izboljšana izkušnja
upravljanja. Poleg tega je novi ID.7 opremljen s številnimi inovacijami:
- nov koncept zaslonov
- projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti
- 38 centimetrov (15 palcev) velik zaslon
- novo upravljanje klimatiziranja, integrirano v prvi nivo infotainment sistema
- osvetljeni drsniki na dotik
"Kul" do zadnje podrobnosti
Novi koncept klimatiziranja z inteligentnimi zračnimi šobami nudi različne
funkcije: novi ID.7 prepozna voznika, ki se s ključem približa e-avtomobilu, in v
vročih poletnih dneh začne hladiti notranjost oz. jo v mrzlih dneh začne ogrevati,
še preden voznik vstopi v vozilo. Novo zasnovani pametni zračniki pri tem nadzirajo
zračni tok in se dinamično premikajo, da lahko v najkrajšem možnem času omogočijo
čim večjo porazdelitev zraka po prostoru.
Potniki, ki sedijo v avtu se lahko odločijo med prezračevanjem, usmerjenim v telo,
ali pa posrednim prezračevanjem notranjosti. Na novem velikem zaslonu so te
funkcije vedno vidne, ter jih je mogoče aktivirati in individualno shraniti.
Posebne želje lahko uporabniki aktivirajo z glasovnimi ukazi: če voznik izgovori
"Hello Volkswagen!" in pove, da ima mrzle roke, se novi ID.7 odzove tako, da
vključi ogrevanje volana. Hkrati se aktivira usmerjeno dovajanje toplega zraka k
rokam.
"Z novim ID.7 našo paleto električnih modelov zaokrožamo navzgor. Limuzina bo nudila vrhunsko tehniko in kakovost."
Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen
Družina ID. raste naprej
Volkswagen z novo limuzino ID.7 razširja uspešno družino popolnoma električnih
modelov ID. na volumenski segment višjega srednjega razreda.
Novi ID.7 bo skupno sedmi model družine ID. in po modelu ID.4 naslednji globalni
električni avtomobil znamke Volkswagen. Električna limuzina bo naprodaj na treh
glavnih trgih - na Kitajskem, v Evropi in Severni Ameriki. Za evropski trg jo bodo
izdelovali v Volkswagnovi tovarni v Emdnu.
Volkswagen bo do leta 2026 na trg pripeljal še devet električnih avtomobilov.
Cilj: imeti pravšnjo ponudbo za stranke v vsakem segmentu.