Vse oči uprte v Polota, ki praznuje 50 let
Volkswagen Polo že od leta 1975 navdušuje generacije ljudi, kar ga je uveljavilo vodilnega v razredu. Vedno je predstavljal dostopno mobilnost, brezčasen dizajn in napredno tehnologijo. Z več kot 20 milijoni prodanih vozil v šestih generacijah se je Polo uveljavil kot eden najuspešnejših modelov v svojem razredu. Leta 2025 bo Volkswagen obeležil 50. obletnico tega majhnega mestnega avtomobila.
Ko je v 70. letih prišel čas za zamenjavo VW Hrošča, je imel Volkswagen več adutov v rokavu: leta 1973 je na trg prišel Passat, leto kasneje Golf, leta 1975 pa je začel svojo pot Polo. Noben pred njim ni bil tako kompakten in eleganten. Polo, ki je bil razvrščen razred nižje od Golfa, je zaokrožil takratno novo družino modelov s pogonom na sprednja kolesa. 50 let kasneje, v šesti generaciji je Polo dokazal, kako se lahko majhen avto na simpatičen način samozavestno uveljavi. Več kot 20 milijonov prodanih primerkov je zgovoren dokaz uspeha.
Dostopna mobilnost in inovacije: Avto za vse
Polo ne predstavlja le tehničnih inovacij, temveč tudi dostopno mobilnost za vse. Z najsodobnejšo tehnologijo in odličnim razmerjem med ceno in zmogljivostjo, Polo skozi generacije prispeva k individualni mobilnosti. Ne glede na to, ali gre za prve ure vožnje, športno vožnjo ali družinski avto – Polo je ustvaril spomine in bo tudi v prihodnosti nepogrešlji sopotnik.
Pogled v preteklost: Majhen avto, velik uspeh
Mali avto, predstavljen marca 1975, je temeljil na Audiju 50. Rahlo spremenjen VW Polo je šel v serijsko proizvodnjo v Wolfsburgu in hitro prinesel svežino v segment malih avtomobilov. S čistim dizajnom in visoko funkcionalnostjo je ujel duh časa. Učinkovit, praktičen in cenovno dostopen, se je Polo odlikoval tudi po agilnosti, zelo dobrih voznih lastnostih in ekonomičnih motorjih. To so ključne vrline, ki od takrat naprej pišejo zgodbo o uspehu.
Evolucija skozi šest generacij
Z vsako generacijo se je Polo razvijal naprej. Polo II je od leta 1981 prinesel vrsto izboljšav, vključno z več prostora in udobja ter posodobljenimi motorji. V omejeni seriji Polo Coupé GT G40 je leta 1987 debitiral G-Lader, ki je poskrbel za večjo moč. V tretji generaciji od leta 1994 je sledil nadaljnji napredek, tudi na področju tehnologije. Polo III je bil eno prvih vozil v svojem razredu z inovativnimi varnostnimi funkcijami, kot so zračne blazine. Leta 1998 je bil Polo prvič na voljo kot GTI. Znatno povečana četrta generacija je od leta 2002 ponujala novo raven udobja in varnosti, saj so bili serijsko vgrajeni sprednji in stranski zračni blazini, servovolan in ABS. V Polu V so se pojavile digitalne inovacije: infotainment zaslon in asistenčni sistemi so od leta 2009 naprej naredili vožnjo udobnejšo kot kdajkoli prej. Tudi v motošportu je Polo V navdušil: s Polom R WRC je Volkswagen od leta 2013 štirikrat zapored osvojil naslov svetovnega prvaka v reliju. Šesta generacija temelji na modularni prečni platformi (MQB) in je leta 2017 postavila nove standarde na področju povezljivosti, varnosti in vozne dinamike. Z nadgradnjo leta 2021 je Polo postal še bolj digitalen in inovativen. Lahko se pohvali s še naprednejšimi asistenčnimi sistemi in funkcijami za udobje, ki jih sicer poznamo le iz višjih razredov avtomobilov.