Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

Na poti do avtonomne vožnje. Vstopite, izberite cilj in se udobno namestite – za vse ostalo bo avto poskrbel sam. Oddaljena prihodnost? Prihodnost zagotovo, a ne oddaljena. Dan za dnem namreč delamo na tem, da bi se ta vizija uresničila. IQ.DRIVE je pri Volkswagnu skupno poimenovanje za vse inteligentne asistenčne sisteme – današnje in prihodnje. Obenem v tem okviru razvijamo inovativne ideje s poudarkom na udobju in varnosti. Tako naši asistenčni sistemi že danes lahko pomagajo preprečevati nezgode, poleg tega pa poenostavljajo naše življenje in omogočajo sproščeno mobilnost. Prihodnost se je torej že začela.

Travel Assist.

Zamenjajte vozni pas - in se odpeljite v prihodnost.

Z opcijsko asistenco Travel Assist lahko že zdaj doživite, kako inovativne tehnologije poenostavljajo vožnjo. Omogoča namreč, da asistirana vožnja postane resničnost - in zagotavlja bistveno višjo raven udobja. Vključite smernike, in ko je sosednji pas prost, Travel Assist v okviru sistemskih omejitev namesto vas zamenja vozni pas. IQ.DRIVE z rešitvami prihodnosti že danes v številnih Volkswagnovih modelih prinaša še več užitka v vožnji! 

Opcijsko asistenco Travel Assist udobno aktivirate s tipko na večfunkcijskem volanu. Ko je aktivna, lahko namesto vas dodaja plin ter ohranja vozilo na voznem pasu in na ustrezni razdalji do spredaj vozečega vozila. Na avtocestah lahko Travel Assist z asistirano menjavo voznega pasu samodejno zapelje na sosednji vozni pas. Vozni manever se izvede, ko vključite smernike. Seveda le pod pogojem, da je sosednji vozni pas prost. Če posežete v upravljanje, znova pridobite popoln nadzor nad vozilom. Navsezadnje ste vi tisti, ki ves čas nosi vso odgovornost.

Daljinsko vodeno parkiranje.

S pametnim telefonom na parkirno mesto.

Odslej boste lahko svoj avto parkirali s pomočjo aplikacije in tehnologije IQ.DRIVE. Opcijski parkirni sistem Park Assist Plus z daljinskim upravljanjem sam zapelje vaše vozilo na parkirno mesto - in od vas pri tem ne pričakuje praktično ničesar. Če želite, lahko celo izstopite iz vozila in nato prek aplikacije na pametnem telefonu samo daste znak za parkiranje.  

Se vam v parkirnih hišah z ozkimi parkirnimi mesti pogosto zgodi, da se pri izstopanju iz vozila ali pri vstopanju komajda prerinete mimo stene ali drugih vozil? To bo odslej preteklost. Zdaj namreč lahko svoj Volkswagen pri parkiranju udobno upravljate s pametnim telefonom. Opcijski parkirni sistem s krmilno avtomatiko in daljinskim upravljanjem vam omogoča, da svoj avtomobil v okviru sistemskih omejitev zapeljete na ozka parkirna mesta s pomočjo aplikacije na pametnem telefonu.

Sistem na vaš ukaz zažene motor in samodejno parkira vozilo. Vam samim pri tem ni več treba sedeti v avtomobilu, pač pa lahko parkiranje in promet nadzorujete samo še od zunaj.

Emergency Assist.

Pomaga, preden potrebujete pomoč. 

Vaša varnost ima najvišjo prioriteto. Prav zato smo razvili opcijski sistem Emergency Assist - ta vozniku kot njegov osebni reševalec med vožnjo ves čas stoji ob strani in v primeru kritičnega zdravstvenega stanja takoj poskrbi za potrebne ukrepe. Če ugotovi, da je voznik postal povsem neodziven, se zažene poseben varnostni program. Emergency Assist z zavornimi sunki, zvočnimi opozorili in opozorilnimi utripalkami opozori na kritično situacijo tako voznika kot tudi sopotnike in druge udeležence v prometu. Če se voznik kljub temu ne odzove, sistem - če je le mogoče - v okviru sistemskih omejitev zaustavi vozilo. S tehnologijami IQ.DRIVE vas bo vedno in povsod spremljal občutek varnosti.  

Opcijski sistem Emergency Assist postane aktiven, ko zazna, da je voznik postal povsem neodziven. Torej takrat, ko voznik ne vrti več volana ter ne dodaja plina ali zavira. V tej situaciji ga Emergency Assist skuša "zdramiti" z akustičnimi, optičnimi in taktilnimi signali (zavorni sunki) ter doseči, da bi znova prevzel nadzor nad vozilom.

Če se voznik na te signale ne odzove, opcijski sistem Emergency Assist poskrbi, da vozilo ostane na voznem pasu, vključi opozorilne utripalke ter počasi zmanjša hitrost do zaustavitve. Emergency Assist se odziva na vozila, ki spredaj vozijo počasneje, ter s komfortnim zaviranjem po potrebi zavira močneje, da bi preprečil nezgodo. Pri nevarnosti trčenja postane aktiven opcijski Front Assist. Če okolica vozila to dopušča, sistem pri določenih modelih zapelje vozilo na zunanji vozni pas in zavira do zaustavitve. Med celotnim postopkom je s posegom v krmiljenje ali s pritiskom na pedal za plin kadarkoli mogoče znova prevzeti nadzor nad vozilom.

Avtomatsko uravnavanje razdalje ACC.

Popelje vas naprej, ko se zdi, da se je ves svet ustavil.

Zastoji niso nikoli prijetni. Toda z opcijskim avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC lahko potovanje kljub temu še naprej ostane udobno. V kombinaciji z menjalnikom z dvojno sklopko DSG lahko ACC - v okviru sistemskih omejitev - zaustavi vozilo do mirovanja in nato avtomatsko sledi spredaj vozečemu vozilu, ko to znova spelje. Tako lahko s tehnologijami IQ.DRIVE celo v živce parajočih zastojih ostanete povsem sproščeni in uživate v vožnji avtomobila. 

S sistemom za avtomatsko uravnavanje razdalje ACC lahko vozilo med vožnjo samodejno ohranja nastavljeno najvišjo hitrost2) in razdaljo do spredaj vozečega vozila.1)

Pri nekaterih modelih in v kombinaciji s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov prediktivni tempomat dodatno zagotavlja pomoč pri uravnavanju hitrosti in vožnji skozi ovinke. S samodejnim nastavljanjem veljavnih hitrostnih omejitev lahko prepreči, da bi voznik nehote prekoračil dovoljeno hitrost.1) Sistem poleg tega na osnovi podatkov o poti iz navigacijskega sistema prilagaja hitrost ovinkom, križiščem (odcepom) in krožiščem.1) Udobje med vožnjo je tako večje, poraba goriva pa manjša.

Prihodnost koncepta IQ.DRIVE.

Že danes razvijamo ideje jutrišnjega dne.

Z rešitvami IQ.DRIVE boste na številne načine jasno občutili tehnični napredek, obenem pa se vam bo odstrl pogled v prihodnost mobilnosti - prihodnost, v kateri bodo zastoji in nezgode morda samo še stvar preteklosti. Kajti asistirana vožnja današnjega dne je za nas nov pomemben korak na poti do avtonomne vožnje jutrišnjega dne.

Morda vas zanima tudi:

1) V okviru sistemskih omejitev.

2) Do največ 210 km/h, pri Touaregu do največ 250 km/h.

Vozila in oprema na slikah lahko v posameznih podrobnostih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil.