Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

Pogosta vprašanja in odgovori

Vprašanja o rezervaciji (Na žalost so že vsa razpoložljiva vozila ID.3 1ST rezervirana.)

Ali lahko rezervacijo prekličem?

Stranka ima pravico do odstopa od veljavno izvedene rezervacije ves čas postopka rezervacije, vse do trenutka sklenitve kupoprodajne pogodbe za vozilo ID.3 1ST (oziroma do trenutka naročila vozila pri izbranem pooblaščenem trgovcu Volkswagen). Stranka lahko odstopi od rezervacije brez navedbe razlogov. V primeru, da stranka želi uveljaviti pravico do odstopa, mora družbo Porsche Slovenija d.o.o. jasno seznaniti z odločitvijo o odstopu od rezervacije (npr. z dopisom poslanim po pošti na naslov Porsche Slovenija, Bravničarjeva 5, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov info@volkswagen.si). Stranka lahko uporabi vzorčni obrazec za odstop, ki je na voljo v Prilogi 1 Splošnih pogojev predhodne rezervacije mesta v proizvodnji ID.3 1ST.

Ali se moja rezervacija avtomatsko pretvori v kupoprodajno pogodbo?

Seveda ne. Ko bo vaše vozilo možno naročiti, vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Potem boste lahko ob predložitvi kupona pri izbranem pooblaščenem trgovcu Volkswagen vozilo naročili in podpisali zavezujočo kupoprodajno pogodbo. 

Koliko vozil lahko rezerviram?

Rezervirate lahko največ en model ID.3 1ST. Pravne osebe lahko rezervirajo več mest v proizvodnji za vozilo ID.3 1ST, glede samega načina rezervacije pa morajo kontaktirati pooblaščenega trgovca ali neposredno Porsche Slovenija d.o.o. (info@volkswagen.si).

Ali je mojo rezervacijo mogoče prenesti na druge osebe?

Ne,  rezervacija je vezana na osebo in namen. 

Kaj je carLOG račun in za kaj ga potrebujem?

Z vašimi carLOG uporabniškimi podatki se lahko prijavite na vseh straneh podjetja Porsche Slovenija d.o.o., ki imajo vstopni formular za carLOG. Število teh strani bo stalno naraščalo, dokler carLOG ne bo vaš univerzalni dostop do storitev podjetja Porsche Slovenija d.o.o. Račun carLOG potrebujete za uporabo aplikacije za rezervacijo mesta v proizvodnji za model ID.3 1ST

Ali prejmem številko rezervacije?

Da, po opravljeni rezervaciji prek e-pošte prejmete številko rezervacije in kupon. Oboje je vidno tudi v vašem carLOG računu.

Za kaj potrebujem številko rezervacije in kupon?

Številka rezervacije in kupon potrjujeta, da ste dejansko upravičeni do naročila omejene serije modela  ID.3 1ST.

Ali lahko rezervacijo namesto mene opravi moj trgovec?

Žal ne. Rezervacije namesto vas ne more opraviti noben trgovec.

Ali je mogoče vozilo rezervirati telefonsko?

Rezervacija je mogoča samo v ustrezni aplikaciji za predhodne rezervacije na spletni strani www.volkswagen.si/id. 

Do kdaj najpozneje lahko rezervacijo prekličem? Kaj se zgodi, če rezervacijo pozabim preklicati?

Dokler pri pooblaščenem trgovcu Volkswagen ni opravljeno zavezujoče naročilo, je rezervacijo mogoče kadarkoli preklicati. Postopek lahko izvedete v vašem carLOG računu ali z obvestilom družbi Porsche Slovenija d.o.o. (glejte tudi vprašanje in odgovor "Ali lahko rezervacijo prekličem."). Če boste na preklic rezervacije pozabili, se ne bo zgodilo nič. Po koncu kampanje se bo rezervacija avtomatsko razveljavila. 

Kdaj se lahko odpravim na testno vožnjo: pred rezervacijo ali pred naročilom?

Vozila žal ne bo mogoče predhodno preizkusiti na testni vožnji.

Nisem še prejel potrdila rezervacije. Zakaj?

Ste vpisali pravilni e-naslov? Ali pa je potrdilo morda pristalo v mapi z neželeno e-pošto? Za pomoč se lahko obrnete tudi na Klicni center Porsche Slovenija: podpora.strankam(kwfat)porsche(kwfdot)si oziroma na brezplačno telefonsko številko 080 8846. 

Ali lahko rezervacijo za posebno serijo prenesem na drug model ID.?

Ne, vaša rezervacija je vezana na osebo in namen. 

Vprašanja o naročilu

Kdaj moram svoje vozilo plačati?

Odgovor na to vprašanje boste izvedeli med osebnim razgovorom ob končnem naročilu vozila pri izbranem pooblaščenem trgovcu znamke Volkswagen. Seveda vas bodo takrat natančno seznanili tudi z možnimi načini plačila in z rokom plačila. 

Od kdaj naprej bom vozilo lahko naročil?

O tem, kdaj točno boste vozilo lahko naročili, boste pravočasno obveščeni po e-pošti. 

Koliko časa imam za naročilo vozila?

Tudi o tem vas bomo pravočasno obvestili po e-pošti. Pomembno pa je, da veste naslednje: vrstni red naročanja bo odvisen od vrstnega reda rezervacij.

Moram izbrati trgovca?

V sklopu rezervacije morate sicer izbrati trgovca, vendar pa lahko nato končno naročilo oddate pri kateremkoli pooblaščenem trgovcu znamke Volkswagen.

Kdaj bom prejel podrobne podatke o modelu?

Po opravljeni rezervaciji boste do samega začetka naročil v obliki e-novic prejemali novice, informacije in podrobnosti o modelu ID.3 1ST. Tako boste nove modele odlično poznali prej kot vsi ostali. Vse informacije, ki bodo potrebne za končno odločitev o naročilu in nakupu vozila ID.3 1ST (modeli in specifikacije, okoljske informacije, cena, prodajni pogoji, ipd.), pa boste nato prejeli pri pooblaščenem trgovcu (ko bodo naročila že možna).

Ali so pri modelu ID.3 1st iz posebne serije možne individualne konfiguracije?

Ob naročilu vozila boste lahko izbirali med tremi vnaprej konfiguriranimi modelskimi izvedbami iz posebne serije, pod pogojem, da razpoložljiva kvota še ne bo izčrpana. Poljubno konfiguriranje ni predvideno.  Izjema je barva vozila, pri kateri bo na voljo izbor med štirimi različnimi barvami. 

Vprašanja o predavtorizaciji s kreditno kartico

Kaj je predavtorizacija s kreditno kartico? Ali bo ob tem izvedena bremenitev kreditne kartice oziroma plačilo s kreditno kartico?

Predavtorizacija s kreditno kartico je namenjena izključno preverjanju resnosti sodelovanja v postopku rezervacije in s tem preprečevanju zlonamernih prijav in zlorab postopka. Prišlo bo do preveritve plačilne sposobnosti in veljavnosti kreditne kartice stranke pri izdajatelju kreditne kartice. V okviru predavtorizacije s kreditno kartico ne bo prišlo do prenosa denarnih sredstev, temveč le do rezervacije sredstev na kreditni kartici v višini 500€. Preklici predavtorizacij se  vršijo vsak delovnik, do 16:00. Trajanje rezervacije sredstev, torej koliko časa je rezervacija sredstev vidna na računu stranke, pa je potem odvisno od banke izdajateljice kreditne kartice. To pomeni, da bo rezervirani znesek sproščen v roku, ki je za rezervacije sredstev oz. predavtorizacije določen s strani banke izdajateljice kartice. Po izteku tega roka bo predavtorizacija avtomatično potekla, rezervirana sredstva v višini 500€ pa se bodo avtomatično sprostila.

Ali lahko predavtorizacijo porabim za druge produkte, dopolnilno opremo ali kupone?

Predavtorizacije na žalost ne morete porabiti za druge produkte ali storitve.

Se s preklicom predavtorizacije prekliče tudi rezervacija?

Ne. Preklic predavtorizacije zgolj sprosti sredstva na vaši kreditni kartici. Rezervacija ostane veljavna. Preklici predavtorizacij se vršijo vsak delovnik, do 16:00 s strani Porsche Slovenija d.o.o. 

Trajanje rezervacije sredstev, torej koliko časa je rezervacija sredstev vidna na računu stranke, pa je potem odvisno od banke izdajateljice kreditne kartice. To pomeni, da bo rezervirani znesek sproščen v roku, ki je za rezervacije sredstev oz. predavtorizacije določen s strani banke izdajateljice kartice. 

Druga vprašanja

Kaj je kampanja za predhodno rezervacijo modelov ID.?

Kampanja za predhodno rezervacijo modela ID.3 1ST vam omogoča, da si zagotovite rezervacijo mesta v proizvodnji za model ID.3 1ST iz omejene posebne serije. Rezervacijo lahko opravite na spletni strani www.volkswagen.si/id. Ko bo vozilo mogoče naročiti, boste lahko izbirali med tremi vnaprej konfiguriranimi modelskimi izvedbami, pod pogojem, da razpoložljiva kvota še ne bo izčrpana.

Katere prednosti mi prinaša možnost predhodne rezervacije?

Ponujamo vam enkratno priložnost, da v Evropi postanete eden prvih lastnikov inovativnega modela ID.3 1ST iz omejene posebne serije.

V čem se model iz posebne serije razlikuje od serijskega modela?

Posebna serija se bo od serijskih modelov razlikovala po ekskluzivnih zunanjih in notranjih oblikovalskih elementih. 

Kdaj bom lahko prevzel svoje vozilo?

Prva vozila iz posebne serije bodo dobavljiva od junija 2020 naprej. O točnem terminu dobave vašega vozila vas bo pravočasno obvestil izbrani pooblaščeni trgovec znamke Volkswagen.

Ali lahko na dobavni rok vplivam sam?

Deloma. Takoj ko bo za vaš model iz posebne serije znan možni termin dobave, vas bo pooblaščeni trgovec za vozila Volkswagen kontaktiral, da bi se z vami dogovoril za konkretni datum dobave. Naročilo vozil ID.3 1ST bo potekalo po vrstnem redu rezervacije mesta v proizvodnji, tj. glede na čas rezervacije. To pomeni, da bodo imele stranke, ki so rezervacijo opravile prej, med prvimi, ob dejanskem naročilu vozila ID.3 1ST tudi večjo možnost izbire med modeli, izvedbami in opremo modelov.

Kako se med seboj razlikujejo tri izvedbe iz posebne serije?

Po opravljeni rezervaciji boste do samega začetka naročil v obliki e-novic prejemali novice, informacije in podrobnosti o modelu ID.3 1ST. Tako boste nove modele odlično poznali prej kot vsi ostali. Vse informacije, ki bodo potrebne za končno odločitev o naročilu in nakupu vozila ID.3 1ST (modeli in specifikacije, okoljske informacije, cena, prodajni pogoji, ipd.), pa boste nato prejeli pri pooblaščenem trgovcu (ko bodo naročila že možna).

Ali bom zagotovo lahko naročil enega od modelov ID. 1ST?

Da, vsaka stranka z veljavno številko rezervacije in kuponom bo lahko naročila enega od treh posebnih modelov - skladno z razpoložljivostjo, seveda (glejte tudi vprašanje in odgovor "Ali lahko na dobavni rok vplivam sam?").

Ali lahko dodatno naročim še več opreme?

Ne. Izvedbe modela ID.3 1ST iz posebne serije so vnaprej konfigurirane, zato spremembe pri opremi žal niso mogoče. Izjema je barva vozila, pri kateri bo na voljo izbor med štirimi različnimi barvami. 

Kje se bodo shranili moji podatki?

Vaši osebni podatki, ki jih boste vpisali v sklopu registracije, se bodo shranili pri družbi SIX Payment Services (zgolj za namene izvedbe predavtorizacije s kreditno kartico) in pri Porsche Slovenija d.o.o., skladno s Izjavo o varstvu podatkov, ki je dostopna na https://www.volkswagen.si/pravno-obvestilo/varstvo-podatkov.  

Ali lahko rezervacijo opravijo tudi pravne osebe (podjetja)?

V postopku rezervacije lahko sodelujejo tudi pravne osebe s sedežem v Republiki Sloveniji. Družba Porsche Slovenija d.o.o. si pridržuje pravico do zavrnitve rezervacije, ki ne ustreza temu kriteriju. Pravne osebe lahko rezervirajo več mest v proizvodnji za vozilo  ID.3 1ST, glede samega načina rezervacije pa morajo kontaktirati pooblaščenega trgovca ali neposredno Porsche Slovenija d.o.o. (info@volkswagen.si).

Kontakt

Na koga se lahko obrnem v primeru dodatnih vprašanj?

Za pomoč se lahko obrnete na Klicni center Porsche Slovenija: podpora.strankam(kwfat)porsche(kwfdot)si oziroma na brezplačno telefonsko številko 080 8846.