Zasnova modela ID.3 temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB). Ta inovativna platforma je posebej prilagojena za električne avtomobile in zagotavlja izjemno učinkovitost pri uporabi tehnologij električnega pogona. Kot primer za to lahko služi zavorni sistem. ID.3 namreč za razliko od klasičnega pogona z bencinskim ali dizelskim motorjem za zaviranje ne uporablja le sprednjih in zadnjih kolesnih zavor, pač pa tudi rekuperacijo.
Zavorni sistem v ID.3
Popolnoma naelektrena: litij-ionska baterija
Litij-ionsko baterijo vedno sestavljajo štiri komponente: anoda, katoda, separator
in elektrolit. Tovrstno zasnovo imenujemo tudi galvanska celica. Pri polnjenju
elektroni prehajajo z ene elektrode na drugo in se tam shranijo. Električna
energija iz električnega omrežja se pri tem pretvori v kemično energijo.
Pri praznjenju - na primer med pogonom elektromotorja v vozilu - proces poteka v
obratni smeri: elektroni prehajajo z elektrode, na kateri so shranjeni, nazaj na
drugo elektrodo. Pri tem se kemična energija pretvarja v električno energijo.
Regeneracija energije z rekuperacijo
Oblika sledi funkciji: bobnaste zavore
Bobnaste zavore so svoje ime dobile po sklenjeni obliki valja, ki zavorne komponente zelo dobro varuje pred mrazom, vlago in rjo. Pri bobnastih zavorah poleg tega ne prihaja do presežnega zavornega momenta, kar zmanjšuje porabo energije. Odlično pa je poskrbljeno tudi za varovanje okolja. Ker gre za zaprt sistem, zavorni obruski ne uhajajo in obremenitev z drobnimi delci je manjša.
Bobnasta zavora z dimenzijo 280 mm x 52 mm (11 palcev), vklj. z lahkim zavornim bobnom
Tri komponente, veliko prednosti
Zaradi varčevanja z energijo in trajnosti so se intervali za servisni pregled pri zavornem sistemu modela ID.3 podaljšali na dve leti. A kar je najpomembnejše: inovativna zasnova omogoča natančno zaviranje z velikim zavornim učinkom ter občutno izboljšuje učinkovitost in mobilnost.