Pogled v električni avto

V čem se električni avtomobili razlikujejo od klasičnih? Na zunaj razlik ni prav veliko. Poglejmo torej v notranjost. Tako je videti notranjost modela e-up! (poraba električne energije v kWh/100 km: 11,7; emisija CO₂ v g/km: 01)).

1. Električni priključek

Kjer je pri običajnih avtomobilih mogoče najti odprtino za dolivanje goriva, je pri modelu e-up! (poraba električne energije v kWh/100 km: 11,7; emisija CO₂ v g/km: 01)) varnostna električna vtičnica za polnjenje z elektriko.

2. Regulacija visokonapetostne baterije (BMS)

Ta krmilnik - vmesnik med vozilom in baterijo - nenehno nadzoruje delovanje baterije. Stanje vozila in baterije je prek sistema BMS mogoče preveriti daljinsko, na primer z aplikacijo za pametni telefon.

3. Sistem ogrevanja vozila

Ogrevanje sedežev in ogrevano vetrobransko steklo poskrbita, da je toplota v potniškem prostoru razporejena kar se da učinkovito in glede na dejanske potrebe.

4. Visokonapetostni kabel

Od polnilne vtičnice do baterije vodi visokonapetostni kabel. Nato elektrika od baterije po drugem kablu teče z napetostjo 324 V do motornega prostora.

5. Baterijski sklop

Litij-ionska baterija je nameščena pod zadnjo sedežno klopjo in v sredinskem delu dna vozila. S kapaciteto največ 18,7 kilovatne ure baterija omogoča akcijski radij 160 kilometrov 2) (NEVC3)).

6. Močnostna elektronika

Močnostna elektronika je bistvena za učinkovito delovanje elektromotorja. Odgovorna je za usmerjanje toka energije (od baterije k elektromotorju in od elektromotorja k bateriji), poleg tega s pomočjo enosmernega pretvornika (DC-DC) ustvarja napetost za 12-voltno električno omrežje.

7. Rekuperacija

Pri zaviranju in t. i. jadranju vozilo kinetično energijo pretvarja v električno ter jo shrani za kasnejšo uporabo. S tipko na prestavni ročici je mogoče v treh stopnjah nastaviti intenzivnost regeneracije energije. Višja rekuperacija pomeni, da je bilo regenerirane več energije - hkrati pa je večji tudi zavorni učinek.

8. Motorni prostor

Vsi pomembni pogonski in dodatni agregati so vgrajeni v motornem prostoru. Električni motor skupaj z menjalnikom, diferencialom in močnostno elektroniko tvori osrčje pogonskega sistema.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na nekaterih slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo. 

Navedene vrednosti so bile izmerjene skladno s predpisanimi merilnimi postopki. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Na določanje porabe goriva oz. električne energije ter na določanje emisij CO2 posameznega vozila poleg njegove učinkovitosti porabe goriva/energije baterije vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki (npr. zunanji pogoji).

Vozila Volkswagen so serijsko opremljena z letnimi pnevmatikami. Podrobnejše informacije o ponudbi pnevmatik dobite pri partnerjih Volkswagen. Za podrobnejše informacije se obrnite na izbranega partnerja Volkswagen.

Dodatna in dopolnilna oprema (montažni deli, širše pnevmatike itd.) lahko spremenita relevantne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev in prometnih razmer vplivata na porabo goriva in vozne zmogljivosti. Poraba goriva in emisije CO₂ so navedene v razponu, saj so odvisne od izbrane velikosti pnevmatik in od izbrane dodatne opreme.

Navedeni doseg je doseg po opravljenih voznih ciklih skladno z Novim evropskim voznim ciklom (NEVC) na preizkusnih valjih. V praksi dejanski doseg odstopa od tega. Pri običajnem načinu vožnje v letnem povprečju znaša približno 200 km in je odvisen od načina vožnje, hitrosti, uporabe komfortnih/dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti, izbranega voznega profila (Normal, ECO, ECO+) in topografije.

Doseg, izmerjen skladno z Novim evropskim voznim ciklom (NEVC), je odvisen od pnevmatik; po opravljenih voznih ciklih skladno z NEVC na preizkusnih valjih tako doseg znaša: s 16-palčnimi pnevmatikami 50 km z električnim pogonom (skupni doseg: 883 km), s 17-palčnimi pnevmatikami 48 km (skupni doseg: 848 km) in z 18-palčnimi pnevmatikami 45 km (skupni doseg: 829 km). Dejanski doseg lahko odstopa tudi zaradi načina vožnje, hitrosti, uporabe komfortnih/dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti in topografije.

e-Golf: poraba električne energije, kWh/100 km, kombinirana: od 13,2 (s 16-palčnimi platišči) do 14,1 (s 17-palčnimi platišči); emisija CO₂, g/km: kombinirana: 0 (velja za emisijo CO2 med vožnjo; skupne emisije CO2 so odvisne od vira električne energije, zato Volkswagen priporoča uporabo ekološko pridobljene elektrike).
Golf GTE: poraba goriva: 1,6−1,8 l/100 km, poraba električne energije: 11,4–12,0 kWh/100 km; emisija CO2: 36–40 g/km.

Slike so simbolične.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na nekaterih slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Zapri
Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke
Zapri meni
Zapri

Polnjenje in tehnologija

Polnjenje in tehnologija