Pogled v električni avto

V čem se električni avtomobili razlikujejo od klasičnih? Na zunaj razlik ni prav veliko. Poglejmo torej v notranjost. Tako je videti notranjost modela e-up! (poraba električne energije v kWh/100 km: 11,7; emisija CO₂ v g/km: 0.  

1. Električni priključek

Kjer je pri običajnih avtomobilih mogoče najti odprtino za dolivanje goriva, je pri modelu e-up! varnostna električna vtičnica za polnjenje z elektriko.

2. Regulacija visokonapetostne baterije (BMS)

Ta krmilnik - vmesnik med vozilom in baterijo - nenehno nadzoruje delovanje baterije. Stanje vozila in baterije je prek sistema BMS mogoče preveriti daljinsko, na primer z aplikacijo za pametni telefon.

3. Sistem ogrevanja vozila

Ogrevanje sedežev in ogrevano vetrobransko steklo poskrbita, da je toplota v potniškem prostoru razporejena kar se da učinkovito in glede na dejanske potrebe.

4. Visokonapetostni kabel

Od polnilne vtičnice do baterije vodi visokonapetostni kabel. Nato elektrika od baterije po drugem kablu teče z napetostjo 324 V do motornega prostora.

5. Baterijski sklop

Litij-ionska baterija je nameščena pod zadnjo sedežno klopjo in v sredinskem delu dna vozila. S kapaciteto največ 18,7 kilovatne ure baterija omogoča akcijski radij 160 kilometrov (NEVC)***.

6. Močnostna elektronika

Močnostna elektronika je bistvena za učinkovito delovanje elektromotorja. Odgovorna je za usmerjanje toka energije (od baterije k elektromotorju in od elektromotorja k bateriji), poleg tega s pomočjo enosmernega pretvornika (DC-DC) ustvarja napetost za 12-voltno električno omrežje.

7. Rekuperacija

Pri zaviranju in t. i. jadranju vozilo kinetično energijo pretvarja v električno ter jo shrani za kasnejšo uporabo. S tipko na prestavni ročici je mogoče v treh stopnjah nastaviti intenzivnost regeneracije energije. Višja rekuperacija pomeni, da je bilo regenerirane več energije, hkrati pa je večji tudi zavorni učinek.

8. Motorni prostor

Vsi pomembni pogonski in dodatni agregati so vgrajeni v motornem prostoru. Električni motor skupaj z menjalnikom, diferencialom in močnostno elektroniko tvori osrčje pogonskega sistema.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na nekaterih slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo.

* Navedene vrednosti so bile izmerjene skladno s predpisanimi merilnimi postopki. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Na določanje porabe goriva oz. električne energije ter na določanje emisij CO2 posameznega vozila poleg njegove učinkovitosti porabe goriva/energije baterije vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki (npr. zunanji pogoji).

Vozila znamke Volkswagen so serijsko opremljena z letnimi pnevmatikami.   Za podrobnejše informacije se obrnite na izbranega partnerja znamke Volkswagen.

Dodatna in dopolnilna oprema (montažni deli, širše pnevmatike itd.) lahko spremenita relevantne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev in prometnih razmer vplivata na porabo goriva in vozne zmogljivosti. Poraba goriva in emisije CO₂ so navedene v razponu, saj so odvisne od izbrane velikosti pnevmatik in od izbrane dodatne opreme.

Opomba, skladna s trenutno veljavno različico Direktive 1999/94/ES: podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani www.volkswagen.si.        

** Doseg, izmerjen skladno z Novim evropskim voznim ciklom (NEVC), je odvisen od pnevmatik; po opravljenih voznih ciklih skladno z NEVC na preizkusnih valjih tako doseg znaša: s 16-palčnimi pnevmatikami 50 km z električnim pogonom (skupni doseg: 883 km), s 17-palčnimi pnevmatikami 48 km (skupni doseg: 848 km) in z 18-palčnimi pnevmatikami 45 km (skupni doseg: 829 km). Dejanski doseg lahko odstopa tudi zaradi načina vožnje, hitrosti, uporabe komfortnih/dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti in topografije.

*** Navedeni doseg je doseg po opravljenih voznih ciklih skladno z Novim evropskim voznim ciklom (NEVC) na preizkusnih valjih. V praksi dejanski doseg odstopa od tega. Pri običajnem načinu vožnje v letnem povprečju znaša približno 200 km in je odvisen od načina vožnje, hitrosti, uporabe komfortnih/dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti, izbranega voznega profila (Normal, ECO, ECO+) in topografije.

Zapri

Technologija

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj