Družina I.D.

Prihodnost kliče po novih pogonih. Rast mest, krčenje zalog fosilnih goriv in klimatske spremembe prinašajo nove izzive. Odgovor na to je električna mobilnost.

Vse bližje smo prihodnosti.

Volkswagnov I.D., električni avtomobil kompaktnega razreda, bo na trg prišel leta 2020.

I.D. bo Volkswagnov prvi kompaktni model, ki bo izdelan na novi modularni platformi za električna vozila (MEB). Z napolnjeno baterijo bo lahko prevozil do 600 kilometrov. Model I.D. vam bo omogočal, da se boste tudi na poti počutili kot doma, saj boste s Volkswagnovo storitvijo Home-Net svoje vozilo lahko povezali z domačim stanovanjem ali hišo. Od leta 2025 naj bi I.D. na ukaz vozil popolnoma avtomatizirano.

 

 

Prvi CUV na električni pogon.

Nova študija I.D. CROZZ združuje suverenost športnega terenca in dinamiko kupeja.

Novi I.D. CROZZ je križanec med športnim terencem in štirivratnim kupejem, še bolj optimiziran v smeri serijske proizvodnje. Zaradi širokega pokrova motornega prostora, jasnih linij blatnikov in sijoče črne zunanje strešne površine I.D. CROZZ deluje mogočno in možato.

Na novo opremljena in izpopolnjena je tudi notranjost - "open space": odlikuje se po premišljeni prostornosti in vsestransko prilagodljivem sedežnem konceptu. Pri modelu I.D.CROZZ smo se odpovedali B-stebričku, tako da se velika pomična in drsna vrata odpirajo še posebno široko in v avtomobilu zlahka prevažamo celo treking kolo.
 
Za nenehno čist zrak v notranjosti ne glede na zunanje razmere skrbi Volkswagnov na novo zasnovani sistem CleanAir. Voznik lahko prek menija preveri kakovost zraka v avtomobilu in trenutno delovanje sistema. Poleg tega je izpopolnjeni I.D.CROZZ opremljen z novo glasovno asistenco, ki omogoča odpiranje in zapiranje vrat z glasovnim ukazom. Z glasom vključimo in izključimo tudi povsem avtomatizirani režim "I.D. Pilot".

 

Novi I.D.CROZZ je športen, interaktivno zasnovan brezemisijski multitalent, ki z električnim štirikolesnim pogonom 4MOTION prepriča tako na neutrjenih terenih kot v neugodnih vremenskih pogojih. Po en motor deluje na sprednji in zadnji premi, porazdelitev moči omogoča električna kardanska gred. Doseg tega 225 kW (sistemska moč) močnega športnega terenca znaša 500 km (NEVC**) z enim polnjenjem baterije.

 
Zaradi sredinskega položaja baterije in dveh pogonskih agregatov v sprednjem in zadnjem delu je porazdelitev mase pri modelu I.D.CROZZ idealna. Zato so njegove krmilne lastnosti na ravni Golfa GTI (Golf GTI: poraba goriva, l/100 km: mestna 8,2-7,8 / izvenmestna 5,5-5,3 / komb. 6,4-6,3; emisija CO2, g/km, komb.: 148-145.    Pri tem je zaslužno tudi podvozje z elektronsko uravnavanimi blažilniki, na novo zasnovana večvodilna prema in prav tako na novo razvite McPhersonove vzmetne noge.

Bodoči Bulli bo vozil sam.

Model I.D. Buzz je prvi vsestranski električni kombi na svetu s popolnoma avtomatiziranim načinom vožnje.

Po zaslugi e-pogona je I.D. Buzz prostorski čudež, ki ima lahko do osem sedežev in dva prtljažnika. Namesto žarometov ima LED-"oči", ki jih ob vklopu vozila odpre. Pri zavijanju se LED-žarometi obrnejo v ustrezno smer. Če I.D. Buzz ob robu cestišča zazna ljudi, jih osvetli. Njegov električni doseg znaša 600 kilometrov (NEVC**). Polni se lahko indukcijsko ali na polnilnem stebričku. V 30 minutah se pri polnilni moči 150 kW (enosmerni tok) napolni na 80 odstotkov kapacitete.

Model I.D. Buzz je po zaslugi e-pogona prostorski čudež, ki ima lahko do osem sedežev in dva prtljažnika, enega spredaj in drugega zadaj. Volan je bil zasnovan popolnoma na novo. Njegov notranji del nima več krakov in tipk, ampak je opremljen z nekakšno sledilno ploščico s kapacitivnimi polji.

Navigacija v bodočem režimu I.D. Buzz Pilot bo potekala prek projicirnega zaslona z nadgrajeno resničnostjo. Informacije, kot so smerni napotki navigacijskega sistema, se bodo pri tem  projicirale 7 do 15 metrov pred vozilom.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj