Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

IAA 2019: Volkswagen s svetovno premiero modela ID.3 napoveduje preboj električnega avtomobila

10.09.2019

Wolfsburg (D) - Le redko je mogoče prihodnost videti in občutiti tako neposredno kot na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v Frankfurtu: v obliki Volkswagnovega novega ID.3 - prvega popolnoma električnega serijskega modela, ki je član povsem novo zasnovane družine ID. Njegova osnovna cena bo nižja od 30.000 evrov2. ID.3 ima potencial, da sproži preboj električne mobilnosti med volumenskimi vozili. "ID.3 je prvi električni avto na svetu z nevtralno bilanco emisij CO2. Njegov pomen je simbolen: za inovativno tehnologijo, za svobodo individualne mobilnosti in za varstvo podnebja," je danes na IAA dejal Ralf Brandstätter, izvršni direktor znamke Volkswagen Osebna vozila.

Modelu ID.3 delata na avtosalonu IAA (12.-22. september) družbo še dva druga električna Volkswagna: najnovejša generacija prav tako premierno predstavljenega e‑up!1/2 in aktualni e-Golf2/3. Trije Volkswagni, trije brezemisijski avtomobili za danes in jutri. Poleg tega bo Volkswagen predstavil tudi študije vseh ostalih prihajajočih modelov iz družine ID.: čudežno prostorni SUV z imenom ID. CROZZ4, kot ikono med enoprostorci jutrišnjega dne opevanega ID. BUZZ4, avantgardno limuzino ID. VIZZION4 in kralja peščenih plaž ID. BUGGY4. Tako se na avtosalonu IAA 2019 sedanjost preliva v prihodnost. To je začetek nove dobe znamke Volkswagen in avtomobilske mobilnosti.

Vizionarski ID.3 1ST. Novi ID.3 konstrukcijsko temelji - kot vsi člani družine ID. - na modularni platformi za električna vozila (MEB), ki so jo razvili v Volkswagnu. Sredi maja je Volkswagen uspešno začel zbirati predhodne rezervacije za ID.3 1st Edition1 - na 30.000 primerkov omejeni model posebne serije z zelo bogato opremo.

ID.3 1ST bo opremljen s srednjo od treh možnih velikosti baterij, dobavljati pa ga bodo začeli sredi leta 2020. Osnovna cena: manj kot 40.000 evrov. V ceno bo vključeno za do 2.000 kWh elektrike za obdobje enega leta od datuma registracije. Kapaciteta baterije za to izvedbo znaša 58 kWh - s tem lahko 107 kW močni in 160 km/h hitri ID.3 1ST prevozi do 420 kilometrov (WLTP). Poleg te možnosti bosta za ID.3 na voljo še bateriji s kapaciteto 45 in 77 kWh. ID.3 z baterijo s 45 kWh bo z enim polnjenjem lahko prevozil do 330 kilometrov (WLTP), če pa se boste odločili za izvedbo s 77 kWh, pa znaša doseg do 550 kilometrov (WLTP).

Pametni e-up!   Z novim e-up! je Volkswagen e-mobilnost naredil dostopno za vse. Nova in znatno nižja osnovna cena bo v Nemčiji znašala 21.975 evrov. Obenem se je zaradi novega baterijskega sistema (kapaciteta baterije: 32,3 kWh uporabne neto kapacitete) doseg štirivratnega malčka povečal na do 260 kilometrov. Pametna mobilnost in ničelne emisije za podjetja, voznike službenih vozil in za zasebne vožnje.

Vsestranski e-Golf. Najbolj priljubljeni evropski avto je že od leta 2014 na voljo tudi v brezemisijski izvedbi: kot e-Golf. Z njim je Volkswagen električni pogon prvič ponudil v volumenskem modelu kompaktnega razreda. Leta 2017 je sledila druga tehnološka generacija električnega avtomobila. Realni doseg e-Golfa z močjo 100 kW (136 KM) znaša od 170 do 230 kilometrov6. S takšnim obsegom se e-Golf, ki se je zaradi učinkov ekonomije obsega zdaj prav tako občutno pocenil, odlično ujema s profilom uporab­ni kov, ki se z avtom vozijo predvsem po mestu. Zato je Volkswagen dal v uporabo 1.500 e-Golfov, ki bodo na voljo v okviru modela souporabe avtomobilov "WeShare", ki je začel delovati junija 2019 v nemški prestolnici Berlin. Leta 2020 naj bi "WeShare" začel delovati tudi v Hamburgu in Pragi.

 

 

  1. Vozilo še ni v prodaji.

  2. Vse cene in podatki o opremi se nanašajo na nemški trg.

  3. e-Golf: poraba električne energije, kombinirana (NEVC): 13,8-12,9 kWh/100 km; emisija CO2, kombinirana: 0 g/km. 

  4. Študija.

  5. Dejanski doseg v praksi odstopa zaradi načina vožnje, hitrosti, uporabe komfortnih/ dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti in topografije. Kot orientacija za posamezno vozilo služi navedeni razpon dosega, ki ga  bo predvidoma v letnem povprečju doseglo 80 % naših strank. Spodnja meja navedenega razpona zajema tudi vožnje pri zmernih hitrostih na avtocestah in vožnje pri nizkih zunanjih temperaturah v zimskem času.