Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke
Zapri meni
Zapri

Volkswagen Predhodni modeli

Lastniki ali potencialni kupci predhodnih modelov Volkswagen lahko tukaj najdete koristne informacije o izbranih modelih: ponudbe in posebnosti s področja oblikovanja, udobja, asistenčnih sistemov ter infotainment sistema, kakor tudi zanimiva dejstva o menjavi koles, servisnem pregledu, vzdrževanju in menjavi zobatega jermena. Nenehno širimo našo informacijsko ponudbo za vas!

Golf GTD (2016)

Od nič do 100 v samo 7,5 sekunde. Še hitrejša sta le kotička voznikovih ust, ko se raztegneta v nasmeh. In tam ostaneta celo ob pogledu v denarnico. Kajti Golf GTD resda ne varčuje z močjo, varčuje pa z gorivom.

Golf GTE (2016)

204 KM: to je največja moč, ki jo razvije Golf GTE (2016). Omogočata jo priključna hibridna tehnologija - kombinacija bencinskega in električnega motorja ter zmogljive baterije, ki jo je mogoče polniti na električni vtičnici - ter tipka GTE, s katero lahko s skupnim delovanjem obeh motorjev iz vozila izvabite maksimalno moč.

Golf 7 GTI

Njegovi začetki segajo v leto 1976, ko so izdelali le majhno serijo 5000 vozil. Toda na presenečenje vseh je Golf GTI zelo hitro postal prodajna uspešnica. In ostal si je zvest pri vsaki podrobnosti. Kar pomeni, Golf 7 GTI pospešuje še hitreje in prinaša še več zabave.

Predhodni modeli Golf Variant

Den Golf Variant finden Sie als R mit Sportwagencharakter oder als BlueMotion mit erheblicher Verbrauchs- und CO₂-Reduktion.

Golf Variant BlueMotion (2016)

Der Golf Variant BlueMotion spart mit Leidenschaft, aber nicht an ihr. Denn mit ihm sind Sie effizient unterwegs, ohne dabei auf Fahrspaß zu verzichten.

Golf R Variant (2016)

Der Volkswagen Golf R Variant bringt Spitzenleistungen von 221 kW (300 PS) und eine Maximalgeschwindigkeit von 250 km/h auf die Straße. Unter anderem gibt es hier für Sie die Highlights aus den Bereichen Assistenzsysteme, Infotainment, Komfort und Design! 

Predhodni modeli Tiguan

Ne glede na to, ali vozite po cesti ali brezpotjih – Tiguan bo vedno vaš zvesti spremljevalec. Tukaj spoznajte predhodni model!

Tiguan (2015)

Tiguan ima vse, kar potrebujete za brezmejni užitek v vožnji. Ne glede na to, ali vozite po cesti ali brezpotjih – Tiguan bo vedno vaš zvesti spremljevalec. Zlasti na gramozu, blatu in snegu boste s Tiguanom vedno imeli dober oprijem s cestiščem. To omogoča inteligentni štirikolesni pogon 4MOTION, ki po potrebi razporeja pogonsko silo med vsa kolesa.

Ostali predhodni modeli

Kaj pa klasična, a inovativna Jetta? Vam je bolj všeč opazni športni kupe Scirocco R? Ali popolna simbioza dizajna in tehnologije pri modelu Volkswagen CC?

Predhodni modeli, ki spadajo že med starodobnike

Od Hrošča do Corrada: kliknite in si oglejte Volkswagnove pretekle klasike. Iščete rezervne dele? Naši servisni partnerji Volkswagen vam bodo z veseljem pomagali!

Hrošč
Golf/Caddy
Scirocco/Corrado
Polo/Derby
Passat/Santana
Jetta/Vento

Hrošč

Hrošč je prvi model znamke Volkswagen in na svetu bi le stežka našli avtomobil s primerljivo kariero. Čeprav ni bil nikoli izpopolnjen do zadnje podrobnosti – ali pa morda prav zato – je Hrošč postal uresničitev sanj o prvem avtomobilu, sinonim za gospodarski čudež in nato še kultni avto alternativnega gibanja. Na svetu skorajda ni države, kjer na cestah ni nobenega Hrošča in kjer ljudje ne poznajo Hroščeve silhuete.

Golf/Caddy

V tehničnem pogledu je bil Golf pravo nasprotje Hrošča, katerega dediščino je nasledil. Prečno vgrajeni motor, pogon spredaj, vodno hlajenje in velik pokrov prtljažnika niso veljali za novosti, vendar so bili tako dobro realizirani, da je Golf presegel vsa pričakovanja. Z dizelskimi in bencinskimi motorji od 50 do 112 KM je bila zajeta široka ponudba.

Scirocco/Corrado

Dvovratni športni kupe je prišel na tržišče kot naslednik ostarelega modela Karmann Ghia, vendar za razliko od predhodnika, ki je imel še zadaj vgrajeni motor, ni bil na voljo tudi z zložljivo streho. Scirocco je tako kot Golf zasnoval avtomobilski oblikovalec Giorgio Giugiaro, izdelovali pa so ga pri Karmannu v Osnabrücku.

Polo/Derby

Polo je bil zasnovan leta 1975. Osnovo zanj je predstavljal konstrukcijsko domala enaki Audi 50. Oba modela sta takrat veljala za prva nemška mala avtomobila novega razreda. Minil je čas ozkih in skopih konstrukcij s slabimi voznodinamičnimi lastnostmi. Polo in Audi 50 sta bila udobna in okretna in prvič se je zgodilo, da so mali avtomobili znali poskrbeti tudi za užitek v vožnji.

Passat/Santana

Leta 1973 je bil kot alternativa priljubljenemu modelu Audi 80 predstavljen Passat s kompaktnim zadkom. Imel je pomembno vlogo pri reševanju koncerna iz njegove največje krize, v kateri se je znašel v začetku 70. let. Passatu je bilo naloženo težko breme – naslediti je moral kar tri zastarele modele, a je kljub temu že na samem začetku postal prava prodajna uspešnica.

Jetta/Vento

Leta 1979 je VW predstavil Jetto, pri tem pa ni šlo samo za Golfa, nadgrajenega s stopničastim zadkom, ampak za nov samostojni model. Ustrezno velike so bile razlike v primerjavi z Golfom 1. Zadnji del karoserije je bil harmonično spremenjen in tudi spredaj skoraj ni bilo podobnosti, celoten sprednji del vozila je bil povsem samosvoj.