Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj
Pooblaščena servisna delavnica

Proizvodnja ID.3 v tovarni Zwickau bo stekla novembra

06.09.2019

Zwickau/Wolfsburg (Nemčija) - Odštevanje se je začelo: že novembra naj bi v tovarni avtomobilov Zwickau stekla serijska proizvodnja modela ID.3. Trenutno postavljajo še zadnje robote in vpeljujejo montažo. ID.3 je prvi model povsem nove generacije električnih avtomobilov, izdelanih na osnovi Volkswagnove modularne platforme za električna vozila (MEB). Svetovna premiera modela ID.3 bo 9. septembra zvečer na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v nemškem Frankfurtu, prva vozila pa bodo končnim kupcem dobavljena prihodnje poletje. Z ID.3 začenja Volkswagen največjo svetovno e-ofenzivo v avtomobilski industriji. Samo v naslednjih treh letih je v načrtu začetek proizvodnje skupno 33 modelov vseh koncern­skih volumenskih znamk; vsi ti modeli bodo temeljili na platformi MEB.

"Z začetkom proizvodnje modela ID.3 se bo novembra za Volkswagen začelo novo obdobje - primerljivo s prvim Hroščem ali prvim Golfom. Preurejanje tovarne poteka v skladu s časovnico. Prvih 400 predserijskih primerkov ID.3 se že vozi po testnih progah po vsej Evropi. Zwickau postaja z modelom ID.3 pravi pionir na področju e-mobilnosti," je povedal Thomas Ulbrich, ki je v upravnem odboru znamke Volkswagen pristojen za električno mobilnost. 

Popolna preureditev tovarne avtomobilov Zwickau

Volkswagen bo v Zwickauu prvič postopoma preuredil celotno tovarno avtomobilov - s 100-odstotne proizvodnje vozil z motorji z notranjem zgorevanjem na 100-odstotno proizvodnjo električnih vozil. Preurejanje v električno smer poteka že od začetka leta 2018 in naj bi bilo v celoti zaključeno do konca leta 2020, torej v roku dobrih treh let. Karosernica in lakirnica sta že skoraj v celoti prilagojeni za proizvodnjo modela ID.3. Do konca so preuredili tudi že prvo od dveh linij za končno montažo. Tukaj bo novembra stekla proizvodnja ID.3. Na lokaciji tovarne raste skupno 12 stavb in delov hal. Že samo obstoječo stiskalnico bodo razširili za okrog 75 milijonov evrov in jo pripravili za nove čase. Tako bodo v Zwickauu od leta 2021 lahko sami lokalno proizvajali vse osrednje karoserijske dele za platformo MEB.

Drugo montažno linijo bodo v Zwickauu začeli preurejati poleti 2020 - in obratovati bo začela še v istem letu. V končni fazi bodo v Zwickauu od leta 2021 izdelovali šest modelov na osnovi MEB za tri koncernske znamke. Proizvodno kapaciteto bodo povečali s 300.000 na 330.000 vozil na leto. Zwickau bo tako postal največja in najzmogljivejša evropska tovarna za električne avtomobile. Volkswagen bo v preobrazbo te tovarne investiral okrog 1,2 milijarde evrov. Od tega je bilo okrog 800 milijonov evrov že realiziranih.

Na poti do visokotehnološke tovarne

V preteklih mesecih je bilo postavljenih že več kot 1.600 proizvodnih robotov najnovejše generacije. Še posebej v končni montaži se bodo v prihodnje uporabljale povsem nove tehnologije, kot je na primer avto­matizirana vgradnja stropne obloge. Zaradi čedalje večjega obsega avtomatizacije v Zwickauu v prihodnje načrtujejo proizvodnjo 150 avto­mobilov na dan več kot pred preobrazbo tovarne - 1.500 namesto 1.350. Število zaposlenih bo ostalo bolj ali manj enako.

V Zwickauu se na začetek električne dobe pripravlja skupno 8.000 zaposlenih. V okviru posebnih usposabljanj za dela z visokonapetostnimi komponentami se zdaj učijo, kako se varno in pravilno ravna s sodobnimi baterijskimi sistemi in kabli za jaki tok. Do zdaj je bilo realiziranih že okrog 8.000 od skupaj 13.000 potrebnih izobraževalnih dni. Za električno mobilnost se je tako izšolalo že več kot 2.500 zaposlenih.

Svetovna premiera ID.3 na IAA

Na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) 2019 v Frankfurtu bo ID.3 prvič predstavljen svetovni javnosti. Prva vozila naj bi bila po načrtih kupcem dobavljena poleti 2020. Pri tem bodo na vrsto najprej prišli tisti kupci, ki so si v okviru zbiranja predhodnih rezervacij zagotovili proizvodni termin za model ID.3 "First-Edition". Do zdaj je bilo evidentiranih že več kot 30.000 rezervacij.

 

1) Vozilo v Evropi še ni v prodaji.