Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj

Električen, avtomatiziran, povezan: novi Passat je občasno električni avto, vozi delno avtomatizirano in je po želji povezan s spletom

06.06.2019

Wolfsburg/Frankfurt (Nemčija), junij 2019. Odštevanje je v teku - septembra bo Volkswagen na trg pripeljal tehnično korenito prenovljeno različico novega Passata. Prenovljena različica najuspešnejšega avtomobila srednjega razreda vseh časov - prodanih je bilo že več kot 30 milijonov primerkov - je precej drugačna: z infotainment sistemi naslednje generacije (MIB3) je Volkswagen po želji stalno online ter tako na inovativen način omogoča nove funkcije in storitve. Novi asistenčni sistemi, kot je Travel Assist, izpopolnjujejo varnost in udobje ter omogočajo, da Passat kot prvi Volkswagen do hitrosti 210 km/h vozi delno avtomatizirano. Prodajna uspešnica bo na trg znova prišla kot limuzina in Variant. 

GTE1/2 - občasno brezemisijski avto. Ena od posebnosti v ponudbi je nova različica Passata GTE. To je prvi model nove generacije Volkswagnovih priključnih hibridov z občutno večjim dosegom. Odločilna značilnost: baterija z večjo kapaciteto. Pri Passatu je ta večja za 31 odstotkov. S po novem kar 13 kWh shranjene energije se električni doseg po kriterijih novega ciklusa WLTP pri Variantu poveča na do 55 km, pri limuzini pa na 56 km. Vrednosti ustrezata pribl. 70 km po kriterijih NEVC, torej 20 km več kot pri predhodniku. To povsem spremeni vožnjo s Passatom GTE. Kajti celo v večmilijonskih mestih, kot sta Berlin ali Pariz, povečana kapaciteta  baterije Passata GTE zadošča, da lahko voznik večino vsakodnevnih relacij prevozi izključno na elektriko in s tem brez emisij. Zaradi nove konfiguracije hibridnega režima je poleg tega tudi na dolgi relaciji občutno lažje shraniti dovolj električne energije za brezemisijsko vožnjo v mestnem ciljnem okolju.

GTE1/2 - kot nalašč tudi za dolge relacije. Na daljših relacijah in pri hitrostih nad 130 km/h močni elektromotor Passata GTE pomaga učinkovitemu bencinskemu motorju (TSI). Pri tem električno zaviranje z motorjem deluje kot dodaten povečevalec moči, ki predvsem v športnem režimu GTE nudi povsem drugačen način razmaha moči - elektromotorji namreč že takoj po zagonu ustvarjajo maksimalni navor. Dejstvo je, da je aktualni priključni hibridni pogon Passata GTE osrednji tehnološki gradnik za novo dobo električne mobilnosti. V Passatu GTE se namreč prednosti električnega pogona in odlike vozila za dolge relacije zlivajo v enega najučinkovitejših aktualnih modelov srednjega razreda - brezemisijska vožnja v mestu, čista učinkovitost na dolgih relacijah: 160 kW (218 KM) močni Passat GTE kot eno prvih vozil svojega razreda že izpolnjuje zahteve za mejne vrednosti emisij v skladu z izpušnim standardom Euro 6d, ki bo za nova vozila začel veljati šele leta 2021. Poleg tega je Passat GTE z vidika varčnosti posebno privlačen za uporabnike službenih vozil; ti morajo npr. v Nemčiji mesečno namesto davka v višini 1,0 odstotka bruto cene novega avtomobila plačati le 0,5-odstotni davek. 

2.0 TDI Evo1/2 - pionir nove generacije dizelskih motorjev. Na področju turbodizelskih motorjev se v Passatu premierno predstavlja na novo razviti motor 2.0 TDI Evo z močjo 110 kW (150 KM)1/2. Inovativni štirivaljnik proizvaja občutno manj CO2 kot primerljivi motor predhodnika in velja za pionirja nove generacije dizelskih motorjev. Kar zadeva emisije, je 2.0 TDI Evo v novem Passatu opremljen z dvokatalizatorskim sistemom SCR in dvojnim odmerjanjem aditiva AdBlue. Preostali trije dizelski motorji za Passat razvijejo moč 88 kW (120 KM), 140 kW (190 KM) in 176 kW (240 KM). Nabor bencinskih motorjev vključuje tri agregate TSI z močjo 110 kW (150 KM)1/2, 140 kW (190 KM) in 200 kW (272 KM). Vsi motorji TSI in TDI izpolnjujejo izpušni standard Euro 6d-TEMP. Sicer pa so vse izvedbe novega Passata - bencinske, dizelske ali hibridne - opremljene s filtrom za trdne delce.

Passat, Business in Elegance - nova matrika opreme. Passat letnika 2019 prihaja na trg z novo strukturo opreme. Osnovna izvedba se odslej imenuje Passat. Sledi srednji nivo opreme z imenom Business. Najbogatejša izvedba opreme se imenuje Elegance. Izvedbi Business in Elegance je poleg tega mogoče naročiti z opremo po meri iz ponudbe R-line. Vzporedno s temi izvedbami bo novi Passat na voljo tudi kot samostojni model Alltrack (štirikolesno gnani multitalent z zmogljivostmi terenskega avtomobila). Sspecifično modelsko opremo se ponaša tudi Passat GTE. Volkswagen je poleg tega zasnoval še ekskluzivni, na 2.000 primerkov omejeni posebni model Passat R-Line Edition v ekskluzivni adularno sivi barvi. Pri tej izvedbi so serijski: eden od dveh najzmogljivejših motorjev (TDI z močjo 176 kW ali TSI z močjo 200 kW), štirikolesni pogon (4MOTION) in novi asistenčni sistem Travel Assist. 

Travel Assist - najsodobnejša tehnologija IQ.DRIVE. IQ.DRIVE je krovna znamka Volkswagnovih asistenčnih sistemov in združuje tehnologije na poti k avtonomni vožnji. Mednje spada tudi novi Travel Assist: Passat lahko kot prvi Volkswagen s temi asistenčnimi sistemi vozi delno avtomatizirano v skoraj celotnem hitrostnem območju (0 do 210 km/h oz. 30 do 210 km/h pri ročnem menjalniku). Passat s svojimi asistenčnimi sistemi torej odraža trenutno najvišjo razvojno stopnjo ponudbe IQ.DRIVE. 

Kapacitivni volan - novi vmesnik. Volkswagen stavi na intuitivno upravljanje in karseda avtomatsko delovanje tehnologij. V tem smislu se novi Passat premierno predstavlja kot prvi Volkswagen na svetu s kapacitivnim volanom, ki zaznava dotik voznika in na ta način predstavlja interaktivni vmesnik do sistemov, kot je Travel Assist. 

Lane Assist in IQ.LIGHT - videti in biti viden. Vodenje po voznem pasu, ki ga omogoča Lane Assist, je izpopolnila nova večfunkcijska kamera. Še več varnosti in udobja nudijo novi LED-matrični žarometi IQ.LIGHT. Po Touaregu, športnem terencu višjega razreda, je to prvi naslednji model znamke z interaktivnim matričnim sistemom žarometov. Novi Passat Elegance ima LED-matrične žaromete IQ.LIGHT vgrajene serijsko.

MIB3 - po želji stalno online. Vzporedno z novim Passatom prihaja na trg tretja generacija modularnega infotainment sistema (MIB3). S tem so povezane številne nove funkcije: App Connect Wireless - vmesnik za integracijo aplikacij za pametne telefone - v kombinaciji s sistemom MIB3 na primer prvič pri Volkswagnu omogoča brezžično integracijo aplikacij za iPhone, in sicer prek vmesnika Apple CarPlay. Poleg tega bo Passat odslej po želji stalno online, saj so novi infotainment sistemi (MIB3) serijsko opremljeni z integrirano enoto OCU (Onboard Connectivity Unit) skupaj z eSIM-kartico. Poleg izboljšanih, na navigacijo vezanih storitev z informacijami v realnem času je uporabniku omogočen tudi dostop do novih tehnologij in ponudb, in sicer prek storitev Volkswagen We ter prek v njih integriranih mobilnih spletnih storitev We Connect, We Connect Plus (oboje je v Nemčiji na voljo serijsko) in We Connect Fleet (na voljo ob prihodu Passata v Nemčiji in Franciji). Mednje spadajo storitvi pretakanja glasbe Apple Music in TIDAL, integracija posodobljivih tehnologij spletnih aplikacij, naravnoglasovno upravljanje, obogateno s spletnimi vsebinami, ter v prihodnosti tudi koriščenje nastavitev vozila, shranjenih v oblaku (nastavitve po meri). Poleg tega je mogoče prvič uporabiti pametne telefone (kompatibilne Samsungove modele) kot mobilne ključe za odklepanje in zagon Passata. 

Volkswagen We - odprti za nove ideje. Volkswagen We v novem Passatu prevzema še več odgovornosti za vožnjo. Volkswagen We je digitalna platforma za povezovanje ter preprosto ponudbo in dobavo mobilnih spletnih storitev. Pri tem se ponudbe generirajo iz odprtega sistema, ki se nenehno razvija naprej. Volkswagen se tu sistematično odpira za sodelovanje s specializiranimi partnerji in skupaj z njimi snuje nove storitve. Sodelovanje z lokalnimi start-upi, podjetji in upravnimi organi ustvarja prostor za nove koncepte, kot je npr. We Park (brezgotovinsko parkiranje). Individualni uporabniški račun Volkswagen ID vsem uporabnikom znamke omogoča centralni dostop do vseh Volkswagnovih storitev - in s tem do povsem novega nabora spletnih informacij in storitev.

Digital Cockpit - povezan z MIB3. Strojna in programska oprema sistema MIB3 z novim digitalnim kombiniranim instrumentom Passata tvorita povezano enoto. V primerjavi s sistemom iz prejšnjega modela (aktivni informacijski zaslon) so digitalni instrumenti sistematično izpopolnjeni. Grafike na zaslonu, ki je zdaj še bolj kontrasten, so jasne in kakovostne. Nabor funkcij je povzdignjen na nov nivo. Tri različne konfiguracije zaslona je zdaj mogoče individualno prilagoditi z eno samo tipko (View) na prav tako novem večfunkcijskem volanu. Podrobne nastavitve je zlahka mogoče individualno prilagoditi tudi prek sistema MIB. Barvni poudarki na zaslonu npr. odražajo trenutno izbrano barvo ambientne osvetlitve. 

Zunanji dizajn - LED-diode kot viri svetlobe. Volkswagen je dizajn Passata izpilil in izpopolnil. Na novo so oblikovani sprednji in zadnji odbijač, mreža hladilnika in napis Passat, ki je zdaj sredi zadka. Poleg tega novi LED-žarometi, LED-dnevne luči, LED-meglenke in LED-zadnje luči poskrbijo za edinstven svetlobni dizajn. Prav tako nove v programu so barve lazuritno modra, steklenično zelena in bisernato zlata. Ponudbo platišč poleg tega zaokrožajo nova aluminijasta platišča dimenzij 17, 18 in 19 palcev. 

Notranji dizajn - estetika digitalnega sveta. V notranjosti se Passat od predhodnika razlikuje po novih dekorativnih elementih in prevlekah, na novo oblikovanih vratnih oblogah, novi barvi oblazinjenja, novih instrumentih in prav tako novem, pri vseh izvedbah serijskem večfunkcijskem volanu. Kjer je bila na armaturni plošči prej nameščena analogna ura, je zdaj umeščen eleganten, od zadaj osvetljen napis Passat. V sredinski konzoli je odprt, prostoren predal z opcijskim indukcijskim vmesnikom za pametne telefone in ob njem nameščenim osvetljenim USB-priključkom tipa C. Zasloni digitalnega kombiniranega instrumenta in infotainment sistemov se ponoči zlijejo z osvetljenimi tipkami kapacitivnega večfunkcijskega volana in obdajajočo ambientno osvetlitvijo (do 30 barv) v bogato osvetljen, estetsko dovršen in hkrati funkcionalen oder za informacije in upravljanje. Barvni poudarki ambientne osvetlitve se zrcalijo tudi v infotainmentu in digitalnem kombiniranem instrumentu.

Avdiosistem Dynaudio - natančno usklajenih 700 W. Specializirano dansko podjetje Dynaudio je avdiosistem z močjo 700 W izjemno natančno prilagodilo notranjosti novega Passata. Tako je zagotovljeno, da je glasba v avtomobilu - ne glede na to, iz katerega vira prihaja - predvajana z najboljšim zvokom, ki ga je bilo kdaj koli slišati v Passatu.