Če vozila, ki se vam približuje od zadaj, v zunanjih ogledalih ter v notranjem vzvratnem ogledalu ne vidite, potem se nahaja v mrtvem kotu in predstavlja tveganje za nezgodo. Pri menjavi voznega pasu si lahko pomagate s preizkušenim bočnim pogledom, za varnost pa odslej dodatno skrbi še opcijski senzor za mrtvi kot. Ta vas že od hitrosti 15 km/h naprej lahko opozori na nevarnost z vklopom LED-lučke v zunanjem ogledalu vašega e-Golfa. Če kljub opozorilu vključite smernike, lučka zasveti z večjo svetilnostjo in začne utripati hitreje, s čimer jasno sporoča, da je sistem v mrtvem kotu zaznal vozilo.
V kombinaciji z asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist lahko senzor za mrtvi kot - v okviru sistemskih omejitev - pri menjavi voznega pasu opozori na nevarnost trčenja celo s korekturnim posegom v krmiljenje.
Asistenca za odparkiranje vam v okviru sistemskih omejitev pomaga pri vzvratnem izvozu s parkirnega mesta. S senzorji v zadnjem odbijaču nadzoruje prečni promet za vozilom. Če zazna, da se vam s strani približuje drugo vozilo, kolesar ali pešec, vas na nevarnost trčenja opozori z zvočnim signalom in prikazom na zaslonu infotainment sistema. Seveda se lahko zgodi, da se ne odzovete pravočasno. V tem primeru lahko sistem z zaviranjem omili možne posledice trčenja ali pa v idealnem primeru trčenje celo prepreči.
* Od 1. septembra 2017 homologacijski postopek za določena nova vozila že poteka skladno z Globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (angl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), ki omogoča realnejši prikaz porabe goriva in emisij CO₂. S 1. septembrom 2018 je postopek WLTP nadomestil Novi evropski vozni cikel (NEVC). Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene po postopku WLTP, v mnogih primerih višje od vrednosti, izmerjenih po postopku NEVC. V fazi prehoda na postopek WLTP je še vedno zakonsko obvezno navajanje izpeljanih vrednosti NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih po postopku WLTP, so vrednosti NEVC izpeljane iz vrednosti, ki so pridobljene med preizkusnim postopkom WLTP. Davki (zlasti DMV) in druge dajatve za vozila (zlasti v nedenarni obliki), ki temeljijo (tudi) na vrednosti CO₂, se izračunajo na osnovi izpeljanih vrednosti NEVC za CO₂. Podrobnejše informacije so na voljo na spletni strani www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenih trgovcih. Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na nekaterih slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.