Platišča e-Golfa niso le nadvse privlačna na pogled, temveč hkrati omogočajo izrazito gospodarno vožnjo in tako lepo zaokrožajo celostno zasnovo vozila. Serijska aluminijasta platišča Astana z dimenzijo 6,5 J x 16, polirano površino in pnevmatikami z manjšim kotalnim uporom pomembno zvišujejo učinkovitost. Poleg tega pri njih znova pride do izraza eden od prijetnih stranskih učinkov izpopolnjene aerodinamike: ta gre pogosto z roko v roki s sklenjenim, dinamičnim dizajnom. Tako se za vami ne bodo obračali le tehnični navdušenci.
* Od 1. septembra 2017 homologacijski postopek za določena nova vozila že poteka skladno z Globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (angl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), ki omogoča realnejši prikaz porabe goriva in emisij CO₂. S 1. septembrom 2018 je postopek WLTP nadomestil Novi evropski vozni cikel (NEVC). Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene po postopku WLTP, v mnogih primerih višje od vrednosti, izmerjenih po postopku NEVC. V fazi prehoda na postopek WLTP je še vedno zakonsko obvezno navajanje izpeljanih vrednosti NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih po postopku WLTP, so vrednosti NEVC izpeljane iz vrednosti, ki so pridobljene med preizkusnim postopkom WLTP. Davki (zlasti DMV) in druge dajatve za vozila (zlasti v nedenarni obliki), ki temeljijo (tudi) na vrednosti CO₂, se izračunajo na osnovi izpeljanih vrednosti NEVC za CO₂. Podrobnejše informacije so na voljo na spletni strani www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenih trgovcih. Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na nekaterih slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.